Witam wszystkich. Nie chcę zakładać nie potrzebnie nowego wątku więc dopiszę się tutaj. Mam kilka pytań do znawców tematu.
Zakupiłem Polo z 2007 roku 1,4 TDI kod silnika BMS.
Chcę wymienić kompletny rozrząd. Wg. tego schematu ze wcześniejszej stronki postu to nie bardzo rozumiem o co chodzi.
Zastanawia mnie po co luzować koło zębate na wałku rozrządu?, jeśli np ustawiam na blokady, bo tak podają instrukcje, poniżej dwa linki jest opisana wymiana paska rozrządu szczegółowo tak sądzę, zerknijcie proszę:
http://www.ekspertyzy-szkolenia.pl/popu ... I4LnBkZg==
http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=407025
chyba że macie jakiś inny opis wymiany rozrządu bardziej zrozumiały..., będę wdzięczny.
druga sprawa czy trzeba po wymianie paska jechać na vag-a celem synchronizacji wałka rozrządu bo to gdzieś też wyczytałem, i jak to się wykonuje, czy jest to czysto elektroniczny zabieg czy jeszcze trzeba czymś kręcić dodatkowo?,
jaki olej mam zalać, mam filtr DPF, chciałem jakiegoś Castrola, musi być o oznaczeniu 507.00???, może być Long Life czy Edge.