Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

wsumie też nic niewiem o tej firmie ale zestaw wygląda fajnie zakładasz cały zestaw łącznie z cylinderkami i zapominasz o tylnych hamulcach :oki:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

zgadzam się, tylko że jeszcze bębny do wymiany pójdą. Wypowiedzcie się jeszcze o tej firmie, czy ktoś używał, można zaufać?
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

czy z jakiegoś auta podejdzie większe serwo hamulca :?:
tak żeby pompa hamulcowa pasowała i trzepień od pedału
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

pompy z VW będą pasować do każdego serwa, przynajmniej te z golfa I-III, polo do 6N (bez ABS)
Obrazek
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

Witam :)

Chciałabym założyc do mojego nowego polo hamulce, i pytanie brzmi czy podejdą z G40?
Posiadam Polo 1,3 GT 75km , czy zacisk bedzie pasował itd co potrzebuje ewe.

i co powiecie na taki zestaw ?
ebay hamulce G40
zestaw 2

ewe co wy proponujecie z polskich firm

PozdraVWiam
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

agakitty
odrobina wlasnej inicjatywy i znajda sie te odpowiedzi na forum. da się hamulce z G40 zalozyc do kazdego innego polo. G40 ma zaciski VWII ktore pasuja zamiast VwI zmieniasz tarcze i klocki i po sprawie
r
rafal_1903
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 336
Rejestracja: 05 gru 2008, 18:16
Lokalizacja: LESZNO

Post autor: rafal_1903 »

Koledzy mam pytanko czy da się jakoś podciągnąć linkę hamulca recznego???
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Da się 2 klucze 10 ściągasz osłone od ręczengo i pod rączką powinna wystwać linka z z gwintem i nakrętkami.
Pozdro.
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Tak do przymiarki założone zaciski z scirco 16v z felgami avus w polerce :grin:
Obrazek
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Pytanie mam: Chce wymienic tarcze+klocki i wypadalo by mi wymienic plyn w ukl. hamulcowym, ile go trzeba kupic zeby zalac swiezy w calym ukl? I jakiej klasy DOT ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

0,5ll wystarczy na cały układ hamulcowy. im wyższy DOT tym później się płyn gotuje. DOT3 jest lany seryjnie
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

bruczyk
A ty jakiego DOT bys zalal, bo w tej kwesti nie sie nie orientuje, licze na Ciebie :mrgreen:
Obrazek
m
maly86c2f
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51

Post autor: maly86c2f »

Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy, a mianowicie mam problem z hamulcami w polo 86c2f z 91r. Dizelek. Hamulce ciągle się zapowietrzają i nie wiem już co robić. Wymieniłem serwo bo mi padło (używka), nowa pompa hamulcowa, 2x cylinderki tył. po odpowietrzeniu tydzień jest dobrze a potem znowu zaczynają się zapowietrzać, po kolejnym odpowietrzeniu przez około tydzień jest ok a potem od nowa :angry2: :angry2:
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

maly86c2f
a przednie zaciski w jakim masz stanie moze trzeba by je zregenerowac??
adam zalej dot4 trudniej go zagotowac
Awatar użytkownika
agakitty
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:21
Lokalizacja: Racibórz/GliVWice
Kontakt:

Post autor: agakitty »

Witam wszystkich ciekawy temat jest na forum CA , chodzi o ABS , w Corsie i Polo występują prawie identyczne układy hamulcowe, wiec pytanie co wymyślic do polo ? Poniżej manual do corsy

.....Potrzebna pompa hamulcowa z Corsy B (ja miałem z rocznika 2000, pasowała idealnie do mojego serwa), kompletne bębny tylne, modulator ABS, czujniki, okablowanie (robiłem sam), przeguby CB 1.2 z ABS, piasty CB. Chyba wszystko. Ile pracy ? Sam nie wiem... Wracałem z uczelni i grzebałem. 21-2:00, nawet gdy oznaczało to 4-5h snu

Poniżej zdjęcia - modulator ABS, sterownik ABS. To są najważniejsze podzespoły. Wybrałem akurat ten zestaw, bo w najbliższym czasie będę potrzebował do celów naukowych. W ciągu wakacji montuję nowszy modulator (po roku 1996) - ma podwójne zawory, jest szybszy i lżejszy, oraz ma zintegrowany sterownik. Zwiększa to jego skuteczność, zmniejsza awaryjność - takie były przesłanki za jego wprowadzeniem.
http://img216.imageshack.us/i/abs004mi8.jpg/
http://img220.imageshack.us/i/abs001le5.jpg/


Tylne tarcze kotwiczne - tu widoczne z Tigry (to samo co CB). Wypiaskowane, pomalowane proszkowo. Wszystko pasowało bez najmniejszych przeróbek - piasty, bębny, tarcze, cylinderki. Pasowała nawet linka z CA do starych szczęk.
http://img235.imageshack.us/i/ty009ej4.jpg/


Poniżej - taka sobie ciekawostka:
Samoregulator. Niby oryginał GM. Nie kosztował mnie 56zł, ale 18. Bo kupiłem go w hurtowni Daewoo, jako samoregulator do Matiza. A jest to dokładnie to samo co Corsa A/B Astra F
http://img220.imageshack.us/i/ty008mk9.jpg/



Podoba mi się zapis, jaki widnieje w instrukcji Vectry B:
Cytat:
Dysponując nawet tak bezpiecznym urządzeniem nie należy się niepotrzebnie narażać ryzykowną jazdą


A moje przemyślenia ? Miałem okazję, więc wyskoczyłem jeszcze raz na ubity śnieg. Ładnie się skręca podczas awaryjnego hamowania. To nie podlega żadnej dyskusji. Kontrola jest zapewniona. Problemem pozostaje droga hamowania w takich warunkach. Najkorzystniej wygląda, jeśli nie dojdzie do zablokowania kół. Hamowanie na prostej z włączonym i pracującym ABSem to jest strata cennych metrów.

http://www.youtube.com/watch?gl=PL&feat ... -lA_wFC6es


manual zapożyczony z forum Corsa A
http://www.corsa-a.pl/forum/viewtopic.p ... &start=120
...nie sztuka mieć nowy samochód, sztuka włożyć całe serce w stare...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”