[86c/86c2f/Derby] Licznik od g40 do 86c2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Radeknavi
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 28 lip 2009, 19:39

Post autor: Radeknavi »

[quote=""kolunio21""]Wiem wiem;) mój odcinkę robi ok.6500 tyś obrotów;) [/quote]
Trzeba będzie sprawdzić ;)
[quote=""kolunio21""]dziś sprawdziałem dokładnie 4bieg 2tyś obrotów= 60km/h [/quote]
No i good :) wiec wszystko w normie ;)
Dzięki kolego za odp :)
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

[quote=""Radeknavi""]No i good wiec wszystko w normie Dzięki kolego za odp[/quote]
Nie ma sprawy w razie pytań służę :grin:
b
bartini6
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 gru 2010, 16:33
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: bartini6 »

odnsonie licznika to czy można zmienić kolor tarczy na biały? oryginalnie mam czarny. do tego licznik jest z zegarkiem
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

A więc, mam dostęp do licznika z obrotkiem od diesla, 86c a dokładniej 1.3D.
Jak wiadomo w wersjach 86c2f 1.4D nie były montowane obrotomierze.
I tu moje pytanie, jak w 1.3D były montowane obrotomierze??
Analogicznie mysląc można w taki sam sposób zamontować/przerobić obrotek do 1.4D.
Przecież zasada działanie obu silników jest identyczna.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

[quote=""Brzeziak_""]A więc, mam dostęp do licznika z obrotkiem od diesla, 86c a dokładniej 1.3D.[/quote]
stoi na allegro za 100 zł
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

[quote=""vwkas18""][quote=""Brzeziak_""]A więc, mam dostęp do licznika z obrotkiem od diesla, 86c a dokładniej 1.3D.[/quote]
stoi na allegro za 100 zł[/quote]
Ja mam za 60zeta :glare:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
kszywy88
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 242
Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kszywy88 »

Wczoraj udało mi sie zmienić licznik ze zwykłego z zegarkiem analogowym na taki z GT, czyli z obrotkiem :D Troszkę sie namęczyłem żeby lewą strone licznika wypchać ale wkońcu się udało :) Po wsadzeniu nowych zegarów wszystko jest OK :) Jedynie zastanawia mnie to czemu u mnie zegarek po wyciągnięciu kluczyka sie nie wyłącza - też tak macie ?
JEŻELI KTOŚ MA DO MNIE PYTANIA PISZCIE NA GG - 5378845
moje obecne Polo <!-- s]http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=46039
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Zegarek się nie wyłącza tak już jest;)
T
Tobian
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2011, 12:14

Post autor: Tobian »

Witam.

Czy ma ktos gotowe tarcze zegarow do druku? (z obrotomierzem) polo II ofc
Wszystko co macie prosilbym o wysylanie na maila miko90_90@o2.pl

Czy bedzie mi dzialal licznik od gt z skala 240 km/h (obecnie mam 200 km/h)
Z tego co wyczytalem bedzie pokazywal zla predkosc o jakies 20 km/h tak?



Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
kszywy88
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 242
Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kszywy88 »

[quote=""Tobian""]
Czy bedzie mi dzialal licznik od gt z skala 240 km/h (obecnie mam 200 km/h)
Z tego co wyczytalem bedzie pokazywal zla predkosc o jakies 20 km/h tak?[/quote]

Kolego jeżeli chcesz założyć licznik wyskalowany do 240 to on jest z wersji G40 a nie z GT...
Oczywiście że będzie Ci źle pokazywał prędkość... Nie lepiej Ci założyć licznik od GT? Zero problemu :)
JEŻELI KTOŚ MA DO MNIE PYTANIA PISZCIE NA GG - 5378845
moje obecne Polo <!-- s]http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=46039
Awatar użytkownika
suchyshreek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 30 sty 2011, 13:45
Lokalizacja: Ok. Elbląga

Post autor: suchyshreek »

Panowie mam głupie pytanie. Heh podejdzie do 86c2f jakiś inny licznik z obrotkiem? Np.: od 6n albo jakiś inny? Próbował ktoś z was tak sie bawić ?
..::: Zabawa dopiero się zaczyna :::.. d(^^)b

Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

suchyshreek daj spokój sobie :grin:
p
pawelas
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 24 sty 2011, 7:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pawelas »

Proszę o poradę .Wsadziłem licznik od benzyny do 1.4d ,licznik wyskalowany na 200h z przebiegiem dziennym i zegarkiem analogowym. Po wlutowaniu podstawy od diody świec żarowych i wsadzeniu diody (żółtej ) z zachowaniem biegunowości , dioda ta nie zapala sie po przekręceniu kluczyka .Reszta kontrolek sprawna i działa prawidłowo .Czy zna moze ktoś z kolegów przyczynę takowej niedogodności ?pozdrawiam !
pawelas
a
alg80
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 23 wrz 2009, 6:52

Post autor: alg80 »

Witam!

Ponieważ mam licznik kilometrów,który pokazuje tylko 5 cyfr (czyli max 99999km a następnie pokazuje od nowa) chcę sprawdzić ile faktycznie tych stotysiączówek przejechał. Gdzie to mogę zrobić?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ciężko,napewno druga setka leci
niestety masz biedną wersję polo bo te były wyposażone w te liczniki (zapewne FoX)
załuż sobie z jedną cyferką więcej i licznikiem dziennych kilometrów
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”