Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Nic z tego nie bedzie. Koszt atk duze ze taniej kupic golfa 4 z silnikiem 1.8T.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""wesol""]Nic z tego nie bedzie. Koszt atk duze ze taniej kupic golfa 4 z silnikiem 1.8T.[/quote]
nikt tutaj nie mówił, że koszta będą małe, i wiadomo, że sam SWAP może kosztować tyle, co choćby ten Golf co zaproponowałeś, ale znajdź Golfa 4 z przebiegiem około 10 tys. km., bo silniki TSI, które już stoją na allegro mają +,- taki przebieg, poza tym jak ktoś wkłada taki silnik to jest to kolejny etap grubego modzenia swojego autka :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Ja swojego w tdi kupilem juz ponad rok tremu za 13 tys zl. W 1.8 Turbo chodzily w podobnej cenie i sie zastanawialem wlasnie ale kuzyn mi wybiz z glowy. Powiedz mi co ma przebieg do tego jaki jest silnik czy blacha?? Mialem astre G( tzw dwójka) pierwszy wypust tak jak golf 4 bo to odpowiednik i astre mialem naprawde w super stanie. Silnik moze i nie rakieta ale 2.0 w DTI wiec jakos tez szedł. Chodzi oto ze nie robie mega przebiegów wiec sobie wymsliłem wlasnie 1.8T. Golfa kupisz zarowno w 3D jaki i z łątwoscia w 5D co w polo 6N ciezko spotkac( bo malo bylo). Klikma czy klimatronik do wybory w zasadzie przy wersji turbo. Bardzo nieliczne G4 nie mialy klimy przewaznie w SDI czy 1.4 ewent 1.6. Elektryczne szyby? hmm Ja mam wszystkie 4 szt plus oczewiscie lusterka. Zwracam na to uwage gyz sam projekt swapu nie jest zly i popieram ale niestety czasy sie zmienily i taki swap trzeba bylo robic ale 5 lat temu a nie teraz. Aktualnie to mozna zrobic taki swap na 1.8T ale w polo 9N itp z zatartym silnikiem czy tez lekko uderzonego. 6N1 nie ma nawet ocynku na karoserii wiec jakos czarno widze tego typu modzenie.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Cóż, kolega surian jest zdecydowany na swapa, więc niech kombinuje :) Owszem, wyposażenie G4 miażdży jeżeli porównujesz je z 6N, ale tu nie chodzi o bajery, tylko o to żeby wstawić w miarę mocny silnik. Owszem, nie ma ocynku na budzie 6N, ale odpowiednio zadbana blacharka nie poleci tak szybko jak w przypadku Astry I. Poza tym, w Polo suriana jest klima i szybki na prąd, więc i tak ma dość dobre wyposażenie (w porównaniu do mojej Poli) :)

surian
Kombinuj tam :) Masz kilka fajnych pomysłów, więc coś na pewno wymyślisz :) Pozdro.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""wesol""]Ja swojego w tdi kupilem juz ponad rok tremu za 13 tys zl. W 1.8 Turbo chodzily w podobnej cenie i sie zastanawialem wlasnie ale kuzyn mi wybiz z glowy. Powiedz mi co ma przebieg do tego jaki jest silnik czy blacha?? Mialem astre G( tzw dwójka) pierwszy wypust tak jak golf 4 bo to odpowiednik i astre mialem naprawde w super stanie. Silnik moze i nie rakieta ale 2.0 w DTI wiec jakos tez szedł. Chodzi oto ze nie robie mega przebiegów wiec sobie wymsliłem wlasnie 1.8T. Golfa kupisz zarowno w 3D jaki i z łątwoscia w 5D co w polo 6N ciezko spotkac( bo malo bylo). Klikma czy klimatronik do wybory w zasadzie przy wersji turbo. Bardzo nieliczne G4 nie mialy klimy przewaznie w SDI czy 1.4 ewent 1.6. Elektryczne szyby? hmm Ja mam wszystkie 4 szt plus oczewiscie lusterka. Zwracam na to uwage gyz sam projekt swapu nie jest zly i popieram ale niestety czasy sie zmienily i taki swap trzeba bylo robic ale 5 lat temu a nie teraz. Aktualnie to mozna zrobic taki swap na 1.8T ale w polo 9N itp z zatartym silnikiem czy tez lekko uderzonego. 6N1 nie ma nawet ocynku na karoserii wiec jakos czarno widze tego typu modzenie.[/quote]

a w passatach nowych są podgrzewane stołki z tyłu i lusterka fotochrom, czego w golfach 4 nie było,a w maybachach jest ....
jeżeli chodzi o wyposarzenie to nie wiem co było w golfie 4 a nie może być w polo.
[quote=""wesol""] Powiedz mi co ma przebieg do tego jaki jest silnik czy blacha?? [/quote]no przecież nic, bo benzyna po 400 tyś to przecież nówka.

Jak widać po postach surian nie chce robić swapa bo jest to proste tylko własnie dlatego że jest to trudne. Pozatym ile jest golfów 1,8T ?? mnóstwo.
A ile widziałeś 6n z TSI pod maską ?? ja żadnego a chciałbym zobaczyć chociaż jednego.

Masz rację czasy się zmieniły, coraz mniej wiejskich projektów powstaje a coraz więcej ciekawych i inspirujących. Coraz więcej ludzi zaczyna zabawę dzięki czemu dostępna jest wiedza i możliwości dla innych. Myślę ze nie długo za zachodnią granicą pojawią się polówki z TSI, i w polsce też ktoś taką zrobi.
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""borys_wrocek""]Jak widać po postach surian nie chce robić swapa bo jest to proste tylko własnie dlatego że jest to trudne. Pozatym ile jest golfów 1,8T ?? mnóstwo. A ile widziałeś 6n z TSI pod maską ?? ja żadnego a chciałbym zobaczyć chociaż jednego. Masz rację czasy się zmieniły, coraz mniej wiejskich projektów powstaje a coraz więcej ciekawych i inspirujących. Coraz więcej ludzi zaczyna zabawę dzięki czemu dostępna jest wiedza i możliwości dla innych. Myślę ze nie długo za zachodnią granicą pojawią się polówki z TSI, i w polsce też ktoś taką zrobi.[/quote]
Na pewno na przyszly sezon sie pojawi i to na 100%, bo u mnie.Docelowo chce wrzucic silnik 1.4 TSI najmocniejszy 170KM i mam kilka problemow.Co moge spokojnie wymienic z przodu by mi podeszlo pozniej po swapie(mam na mysli wachacze, sanki, drazki itp) i co nalezalo by wymienic z tylu.Jakie hamulce radzicie do tego.Docelowo ma byc felga 15.Od razu dziekuje za komentarze w stylu nie oplaca sie, albo kup sobie mocniejsze auto itp.Pozdrawiam.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""przem_polo""]Na pewno na przyszly sezon sie pojawi i to na 100%, bo u mnie.Docelowo chce wrzucic silnik 1.4 TSI najmocniejszy 170KM[/quote]

Huhu, grubo :D Ja tam specjalistą nie jestem, ale na pewno heble od GTI by się przydały. Najlepiej będzie jak pogadasz z Cyprysem, on jest obeznany w tym temacie :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""borys_wrocek""]1,6 16V 100km przynajmniej moża je kupić.[/quote]
1.6 16V 100 kucy nie wchodzi bez rzeźby do 6nki.
[quote=""JuStIcE""]Cezkamy z niecierpliwością na relacje z postępu prac. A ja od siebie dorzucę jeden pomysł - zastanawiałeś się nad 1,4 TSi?? Byłoby bardzo ciekawie z takim silnikiem, bo to w sumie 1,4 - ale ma niezłe stado pod maską [/quote]
tak byłoby jak masz wolny budżet pewnie rzędu 12 tys., sam goły silnik to koszt 5 tys zł.
[quote=""surian""] 2.0 z golfaII KR)[/quote]
KR to nie 2.0 tylko 1.8 16V 136 kucy. To ile w końcu masz kasy na tego SWAPA bo z tego co czytam twoje plany to te 15 tys. na luzie ;-) ?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kuba_Igor
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 22 mar 2009, 22:36

Post autor: Kuba_Igor »

Nie było tak łatwo jak zakładaliśmy, ale jakś dałem rady he ;p i 21 marca idealnie na piękną wiosne auto wyjechało z iGoPerformance he ;) Poniżej pare fotek i opis, który bardziej pokaże wam jak to wszystko przebiegało. :arrow:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Kuba_Igor a gdzie te fotki i opisior :scratch: :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
maydaywisnia®
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:10
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: maydaywisnia® »

podłącze sie do temat. Potrzebuje silnik do 6N rocznik 98. aktualnie mam 1.4,8v, 60m a chciałbym 1.4 16v co trzeba zmienić??
było polo 6n 1.4, jest fabia 1.9TDI
k
keramer
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 maja 2009, 23:28

Post autor: keramer »

wszystko działa-auto chodzi jak pszczółka
dziękuję panowie za pomoc-JESTEŚCIE WIELCY
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kosiar
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 29 paź 2009, 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kosiar »

Siemanooo

Jak wiecie mam Polo 6n 1.4 8v
mam okazję zakupić silnik G40 po kapitalce naprawdę igła ,dziś oglądałem.
Czy opłaca się taki zabieg robić czy dużo zabawy, do silnika z G40 jest oczywiście wiązka skrzynia liczniki i inne duperele.

Jak to jeździ? powiem wprost czy to zapierdala?

Wszelkie wskazówki będą cenne :)
Polo 6n 1.4 Gold line
www.tuningkingz.pl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

w 86c i 86c2f to daje popalić ale w 6n to juz nieco słabiej ze względu na masę
wsadzaj bo puki co słyszałem o 4 polówkach 6N z tym silnikiem
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""vwkas18""]w 6n to juz nieco słabiej ze względu na masę[/quote]
6N nie jest o wiele cięższe - o ile dobrze pamiętam to jakieś 935 kg waży (przynajmniej z AEX). Jakbym miał fundusze na taki swap, to bym się nie wahał :D Silnik chyba częściej spotykany niż AFH czy AJV, a w kwestii osiągów to myślę że byłoby na pewno lepiej niż z AFH :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”