nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
prezesso
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:09
Lokalizacja: Łęczyca Daszyna

Post autor: prezesso »

A jakby taki wąż od nagrzewnicy pociągnąć do środka kabiny, założyć ten zaworek za 2,50 i regulować w kabinie?
Obrazek
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Nowy Ori VW kosztuje 140zł jak coś
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""prezesso""]A jakby taki wąż od nagrzewnicy pociągnąć do środka kabiny, założyć ten zaworek za 2,50 i regulować w kabinie?[/quote]

a nie wydaje Ci się, że obiegu nie można ot tak zamknąć ?
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Ja naprawiłem zaworek w ten sposób:

Kupiłem w intercars zaworek od transportera (bodajże t4- koszt 25 złotych). Rozebrałem swój zaworek z polo, tak jak kolega prezesso na zdjęciach powyżej.

Potem rozbebeszyłem zaworek z transportera(inaczej tego się nie da określić, bo ma obudowę całą z plastiku i trzeba ją połamać) i wyciągnąłem "bębenek" wraz z kompletem uszczelek.

Tak jak przypuszczałem, całość pasowała idealnie plug&play do starego, oryginalnego zaworka z polo.

Wsadziłem nowe ustrojstwa do starej obudowy, zamknąłem blaszkę, doginając śrubokrętem brzegi i voila
- już pół roku działa- nie przepuszcza płynu, a w samochodzie nie ma sauny bez przerwy :)


Edit:
zaworek, który kupiłem wyglądał tak jak ten

http://www.instalacje.intercars.com.pl/ ... tkod=WWWWW -pierwszy na liście

Obrazek
Awatar użytkownika
Najdoch
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2011, 16:05

Post autor: Najdoch »

Kurcze poranki coraz zimniejsze a mi działa tylko jeden ostatni a za razem najgłośniejszy bieg ogrzewania a dwa poprzednie nie. Mieliście podobny problem??
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

[quote=""Najdoch""]Kurcze poranki coraz zimniejsze a mi działa tylko jeden ostatni a za razem najgłośniejszy bieg ogrzewania a dwa poprzednie nie. Mieliście podobny problem??[/quote]

Tu masz odpowiedź;)
viewtopic.php?f=12&t=35183
k
kwiat_osz
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 19 paź 2011, 5:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kwiat_osz »

Odgrzeję temat...
Przeczytałem cały temat, wyczytałem, że da się przerobić nawiew, aby ze wszystkich kratek leciało ciepłe powietrze, kilkukrotnie podawane były linki, ale każdy który klikam nie działa :evil: Zima idzie, ciepłe powietrze by się przydało, ma ktoś może działającego linka z instrukcją przerobienia nawiewu? :beg:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

przeróbka nawiewu w VW Polo 86C2F z zaprzyjaźnionego forum polo squad http://www.vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t=70

na przyszłość google: "przeróbka nawiewu Polo" i podobne frazy. Wiesz czego poszukujesz, ale widzę że są problemy w korzystaniu z ogólnodostępnych wyszukiwarek.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
k
kwiat_osz
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 19 paź 2011, 5:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kwiat_osz »

Ehh, krótko jestem na forum no i zorientowałem się, że przeróbka nawiewu nie dotyczy modelu 6N. Szukałem na necie, ale nic nie znalazłem, może orientujecie się czy w 6N też da się tak przerobić nawiew?
Obrazek
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Pytaj w odpowiednim temacie dla 6n, bo takie tu panują zasady.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
k
kamil3232
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 20 lut 2011, 12:26

Post autor: kamil3232 »

Przeczytałem temat i jedna osoba miała taki problem jak ja. Świerszcza nie mam, ale lewa kratka swiszczy nawet jak jest zamknięta. Gdy jadę szybciej jest coraz głośniej, co zrobić z tym fantem?
VW Polo \'94 1.3 AAV KAT
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

wymienic kratke
a
artur.konkol
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 sty 2012, 19:56

Post autor: artur.konkol »

witam szanownych forumowiczow. moje polo to kombi z 92 roku 1.0 benzyna (zakup2 tyg temu) i poza slabym ogrzewaniem nie mam do tego jezdzidla zastrzezen . polo strasznie dlugo sie nagrzewa poprzednio mialem golfa 2 temp pracy w zimie osiagal po ok 3-5 km w audi b4 temp 90 silnik lapal po 2-3 km a tu dopiero po 7-10 km. co do ciepla na nawiewach to nie mam zastrzezen juz po 500m zaczyna leciec letnie po 3-4 km jest juz cieplutkie po 10 gorace - pomijam wydajnosc nadmuchu- to konstrukcyjna porazka - na pewno wykonam opisywana wyzej przerobke .....moje pytania to po ilu km osiagacie wlasciwa temp pracy silnika przy temp zew ok 0 (termostat raczej sprawny bo po nagrzaniu i jezdzie w trasie temp nie spada ani nie faluje trzyma rowno 90) -----to jedno . 2 czy ktos probowal zrobic zaslepke zimnego nawiewu w obudowie nagrzewnicy na osce i tak ja skonstruowac aby przy otwarciu zaslaniala jednoczesnie przelot (to co wylamujemy) miedzy kanalami cieplo/zimno , albo probowal zrobic cieply nawiew tylko z jednej strony ,zostawiajac zimny z drugiej ?- to ze wzgledu na moja pania ktora uwielbia cieplo a ja wrecz przeciwnie wole chlodniej i chcialbym aby z mojej strony lecialo zimne z zewnatrz a mojej lubej wrzatek z kratki na twarz.........3 mam tez oczywiscie swierszcza i doprowadza mnie do szalu, smarowanie pomoglo o tyle ze piszczy tylko jak hamuje i jak wlacze 3 bieg --- jakiej firmy kupic silnik z wiatrakiem zeby miec spokoj i ile trzeba na to wydac ,a moze lepiej kupic uzywke ?.............. i jak sobie radzicie z zaparowaniem tylnych bocznych szyb przy sniegodeszczu/deszczu? czy po przerobce nawiewu cos sie z tym poprawi?----------- i pytanie moze troszke nie z tej mańki ile lpg pala wasze polowki w miescie w ta pogode na srednio krotkich trasach a ile w trasie - przy lekkej nodze ------------.. z gory dziekuje za odp

Jak widzę takie twory, to wiem że polska edukacja leci na pysk. Tego nie da się czytać. // ralph
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Moje polo osiąga 90 po 2-3km - kiedy odpalam i jade.
Wyrobiłem sobie taki zwyczaj, że zawsze 10 min przed podróżą włączam auto aby się nagrzało i nigdy nie wsiadam do zimnego :)

Co do silniczka to ja mój rozebralem na części pierwsze, nasmarowałem co się dało, nawet udało mi się to wszystko umyć oczywiście przed smarowaniem, żłożyłem do kupy i cały rok świerszcz nie zawitał.
POLO ! i jedzie się lepiej
a
artur.konkol
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 sty 2012, 19:56

Post autor: artur.konkol »

nooooooooooooooooo w szoku jestem- przez ostatnie mrozy polowka w srodku miala temp lodowki a po przerobce nawiewu nawet przy -20 st C w srodku jest cieplo jak w "normalnm" samochodzie . dodam ze zaslepilem "dziure". nad nagrzewnica niekruszacym sie styropianem i dodatkowo uszczelnilem przy obudowie silikonem przy zeberkach nagrzewnicy nie dawalem. kanaly w rurach zimnego wycialem goracym nozem i zachowalem wyciete elementy. robota zajela ok 2 godzinki . mam wrazenie ze wieje lepiej niz przed przerobka no i dzieki prawie zalaniu olejem osi silnika wentylatora zabilem w koncu swierszcza. KAZDEMU NIEZADOWOLONEMU Z OGRZEWANIA W 86C... POLECAM PRZEROBKE TYLKO ZAMIAST KLEIC JAKIES PLASTKI POLECAM NIEKRUSZACY SIE STYROPIAN KTORY NALEZY WCISNAC NA "CIASNO" niestety nie mam fotek ...
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”