Ja naprawiłem zaworek w ten sposób:
Kupiłem w intercars zaworek od transportera (bodajże t4- koszt 25 złotych). Rozebrałem swój zaworek z polo, tak jak kolega
prezesso na zdjęciach powyżej.
Potem rozbebeszyłem zaworek z transportera(inaczej tego się nie da określić, bo ma obudowę całą z plastiku i trzeba ją połamać) i wyciągnąłem "bębenek" wraz z kompletem uszczelek.
Tak jak przypuszczałem, całość pasowała idealnie plug&play do starego, oryginalnego zaworka z polo.
Wsadziłem nowe ustrojstwa do starej obudowy, zamknąłem blaszkę, doginając śrubokrętem brzegi i voila
- już pół roku działa- nie przepuszcza płynu, a w samochodzie nie ma sauny bez przerwy
Edit:
zaworek, który kupiłem wyglądał tak jak ten
http://www.instalacje.intercars.com.pl/ ... tkod=WWWWW -pierwszy na liście
