Strona 18 z 21
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 26 kwie 2011, 9:16
autor: prezesso
A jakby taki wąż od nagrzewnicy pociągnąć do środka kabiny, założyć ten zaworek za 2,50 i regulować w kabinie?
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 26 kwie 2011, 9:56
autor: Maciej
Nowy Ori VW kosztuje 140zł jak coś
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 29 cze 2011, 0:23
autor: czmc
[quote=""prezesso""]A jakby taki wąż od nagrzewnicy pociągnąć do środka kabiny, założyć ten zaworek za 2,50 i regulować w kabinie?[/quote]
a nie wydaje Ci się, że obiegu nie można ot tak zamknąć ?
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 29 cze 2011, 1:26
autor: slaw4ek
Ja naprawiłem zaworek w ten sposób:
Kupiłem w intercars zaworek od transportera (bodajże t4- koszt 25 złotych). Rozebrałem swój zaworek z polo, tak jak kolega
prezesso na zdjęciach powyżej.
Potem rozbebeszyłem zaworek z transportera(inaczej tego się nie da określić, bo ma obudowę całą z plastiku i trzeba ją połamać) i wyciągnąłem "bębenek" wraz z kompletem uszczelek.
Tak jak przypuszczałem, całość pasowała idealnie plug&play do starego, oryginalnego zaworka z polo.
Wsadziłem nowe ustrojstwa do starej obudowy, zamknąłem blaszkę, doginając śrubokrętem brzegi i voila
- już pół roku działa- nie przepuszcza płynu, a w samochodzie nie ma sauny bez przerwy
Edit:
zaworek, który kupiłem wyglądał tak jak ten
http://www.instalacje.intercars.com.pl/ ... tkod=WWWWW -pierwszy na liście

Ogrzewanie - działa tylko 3 stopień
: 20 wrz 2011, 22:37
autor: Najdoch
Kurcze poranki coraz zimniejsze a mi działa tylko jeden ostatni a za razem najgłośniejszy bieg ogrzewania a dwa poprzednie nie. Mieliście podobny problem??
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 24 wrz 2011, 8:59
autor: kolunio21
[quote=""Najdoch""]Kurcze poranki coraz zimniejsze a mi działa tylko jeden ostatni a za razem najgłośniejszy bieg ogrzewania a dwa poprzednie nie. Mieliście podobny problem??[/quote]
Tu masz odpowiedź;)
viewtopic.php?f=12&t=35183
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 20 paź 2011, 13:03
autor: kwiat_osz
Odgrzeję temat...
Przeczytałem cały temat, wyczytałem, że da się przerobić nawiew, aby ze wszystkich kratek leciało ciepłe powietrze, kilkukrotnie podawane były linki, ale każdy który klikam nie działa :evil: Zima idzie, ciepłe powietrze by się przydało, ma ktoś może działającego linka z instrukcją przerobienia nawiewu? :beg:
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 20 paź 2011, 18:07
autor: Ralph
przeróbka nawiewu w VW Polo 86C2F z zaprzyjaźnionego forum polo squad
http://www.vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t=70
na przyszłość google: "
przeróbka nawiewu Polo" i podobne frazy. Wiesz czego poszukujesz, ale widzę że są problemy w korzystaniu z ogólnodostępnych wyszukiwarek.
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 22 paź 2011, 12:28
autor: kwiat_osz
Ehh, krótko jestem na forum no i zorientowałem się, że przeróbka nawiewu nie dotyczy modelu 6N. Szukałem na necie, ale nic nie znalazłem, może orientujecie się czy w 6N też da się tak przerobić nawiew?
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 22 paź 2011, 22:52
autor: Ralph
Pytaj w odpowiednim temacie dla 6n, bo takie tu panują zasady.
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 13 lis 2011, 23:08
autor: kamil3232
Przeczytałem temat i jedna osoba miała taki problem jak ja. Świerszcza nie mam, ale lewa kratka swiszczy nawet jak jest zamknięta. Gdy jadę szybciej jest coraz głośniej, co zrobić z tym fantem?
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 13 lis 2011, 23:18
autor: Bruczyk
wymienic kratke
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie = kilka pytan
: 16 sty 2012, 23:26
autor: artur.konkol
witam szanownych forumowiczow. moje polo to kombi z 92 roku 1.0 benzyna (zakup2 tyg temu) i poza slabym ogrzewaniem nie mam do tego jezdzidla zastrzezen . polo strasznie dlugo sie nagrzewa poprzednio mialem golfa 2 temp pracy w zimie osiagal po ok 3-5 km w audi b4 temp 90 silnik lapal po 2-3 km a tu dopiero po 7-10 km. co do ciepla na nawiewach to nie mam zastrzezen juz po 500m zaczyna leciec letnie po 3-4 km jest juz cieplutkie po 10 gorace - pomijam wydajnosc nadmuchu- to konstrukcyjna porazka - na pewno wykonam opisywana wyzej przerobke .....moje pytania to po ilu km osiagacie wlasciwa temp pracy silnika przy temp zew ok 0 (termostat raczej sprawny bo po nagrzaniu i jezdzie w trasie temp nie spada ani nie faluje trzyma rowno 90) -----to jedno . 2 czy ktos probowal zrobic zaslepke zimnego nawiewu w obudowie nagrzewnicy na osce i tak ja skonstruowac aby przy otwarciu zaslaniala jednoczesnie przelot (to co wylamujemy) miedzy kanalami cieplo/zimno , albo probowal zrobic cieply nawiew tylko z jednej strony ,zostawiajac zimny z drugiej ?- to ze wzgledu na moja pania ktora uwielbia cieplo a ja wrecz przeciwnie wole chlodniej i chcialbym aby z mojej strony lecialo zimne z zewnatrz a mojej lubej wrzatek z kratki na twarz.........3 mam tez oczywiscie swierszcza i doprowadza mnie do szalu, smarowanie pomoglo o tyle ze piszczy tylko jak hamuje i jak wlacze 3 bieg --- jakiej firmy kupic silnik z wiatrakiem zeby miec spokoj i ile trzeba na to wydac ,a moze lepiej kupic uzywke ?.............. i jak sobie radzicie z zaparowaniem tylnych bocznych szyb przy sniegodeszczu/deszczu? czy po przerobce nawiewu cos sie z tym poprawi?----------- i pytanie moze troszke nie z tej mańki ile lpg pala wasze polowki w miescie w ta pogode na srednio krotkich trasach a ile w trasie - przy lekkej nodze ------------.. z gory dziekuje za odp
Jak widzę takie twory, to wiem że polska edukacja leci na pysk. Tego nie da się czytać. // ralph
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 17 sty 2012, 12:35
autor: byczynho
Moje polo osiąga 90 po 2-3km - kiedy odpalam i jade.
Wyrobiłem sobie taki zwyczaj, że zawsze 10 min przed podróżą włączam auto aby się nagrzało i nigdy nie wsiadam do zimnego
Co do silniczka to ja mój rozebralem na części pierwsze, nasmarowałem co się dało, nawet udało mi się to wszystko umyć oczywiście przed smarowaniem, żłożyłem do kupy i cały rok świerszcz nie zawitał.
Re: Wszystko o: Nawiew i ogrzewanie
: 10 lut 2012, 22:26
autor: artur.konkol
nooooooooooooooooo w szoku jestem- przez ostatnie mrozy polowka w srodku miala temp lodowki a po przerobce nawiewu nawet przy -20 st C w srodku jest cieplo jak w "normalnm" samochodzie . dodam ze zaslepilem "dziure". nad nagrzewnica niekruszacym sie styropianem i dodatkowo uszczelnilem przy obudowie silikonem przy zeberkach nagrzewnicy nie dawalem. kanaly w rurach zimnego wycialem goracym nozem i zachowalem wyciete elementy. robota zajela ok 2 godzinki . mam wrazenie ze wieje lepiej niz przed przerobka no i dzieki prawie zalaniu olejem osi silnika wentylatora zabilem w koncu swierszcza. KAZDEMU NIEZADOWOLONEMU Z OGRZEWANIA W 86C... POLECAM PRZEROBKE TYLKO ZAMIAST KLEIC JAKIES PLASTKI POLECAM NIEKRUSZACY SIE STYROPIAN KTORY NALEZY WCISNAC NA "CIASNO" niestety nie mam fotek ...