[quote=""marcin86""]Swoja droga jesli nazywasz to pasja, to bym kupil polo 86 albo 86c i tam byl wlozyl 1.8T albo chocby 1.6 z golfa mk1 GTi. Modyfikacje samochodow nowszych ciezko nazwac pasja. Pasjonaci zajmuja sie starszymi modelami samochodow, ktorych juz nie ma na ulicach duzo. A tematy tego typu jak ten powinny odrazu trafiac to specjalnie utworzonego dzialu, jak "Swap'y bez przyszlosci". Mam kumpla pasjonata, kupil golfa mk1 GTi trupa, odremontowal go calego, cala blacharke zrobil. kapitalke silnika (glowica, tulejowanie bloku, wal do szlifu, nowe garki itp) Zawieche kompletna, wydech rurowy 4-2-1. Goni mu to co nie miara, i to moge nazwac pasja.[/quote]
wsadź 1,8T do 86 to bedziesz 2 w Polsce którego karoresia mimo obspawania klatki nie wytrzyma i po 4 miesiącach startów w 1/4 poszła na złom
jak chcecie mozesz kupić 86c z 1,8t startowało w 1/4 mili jest na sprzedaż
http://www.youtube.com/watch?v=m-h8sdnlgkg
tulejowanie bloku... faktycznie pasjonat.. bo niechciało mu się kupić tłoków nadwymiarowych
Cyprysowe 6n z 1,8T też dało zrobić ale ile czasu i $$$ poszło
Miszowe polo 6n2 z 1,8 T stoi na allegro
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9434218
też się dało, moim zdaniem ludzie nie mają wyobraźni, szukają kwadratowych jaj i są nie douczeni, ostatnio kumpel mi opowiadał pewien informatyk ma w szwajcarii w garażu 4 sztuki s2 a żadnego sam nie rozebrał i nie złożył wszystkie składali mu znajomi