Strona 3 z 3
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 12:22
autor: borys_wrocek
[quote=""sebek88p""]To nic nie da...W umowie sam zaznaczyłem że stan faktyczny jest mi znany. [/quote]
i co z tego ?? to zadna podstawa szególnie ze jest to zapis zabroniony i sad nie wezmie tego pod uwagę a wlasciwie wezmie na niekorzysc sprzedajaceo.
szkoda tylko ze tak pozno o tym piszesz.
na przestroge :
http://tylik.motogrono.pl/
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 13:39
autor: sebek88p
Fajna stronka. Dosyć ciekawa. Szkoda że czasu cofnąć nie można... Człowiek staje się mądry po fakcie dokonanym:)
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 15:35
autor: sylvinio8
witam
szkoda tej wpadki z autem ale czasem tak bywa:(
też mam polo z takim silnikiem 1.4 16v AFH i jak już tak piszecie to mam pytanko:
ile wam spala na setkę wasza "polóweczka"?
bo mi spala 12 l/100to chyba za dużo jak na taki silnik co??
dzięki za odpowiedź
pozdro
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 16:12
autor: sebek88p
sylvinio8:
Mimo że mam głowice walnięta, to moje polo spala 4.5 - 5.5 l paliwa na trasie, w miescie z 7-8. Praktycznie to ja jeżdze na LPG sekwencja IV generacji.
Jak u Ciebie wygląda sprawa z temperaturą że Ci tyle spala? Może masz silnik niedogrzany?
Sonde lambde możesz tez obstawiać. Najlepiej jak bys pojechal do dobrego mechanika ktory ma sprzet diagnostyczny i by Ci podłaczył pod komputer. Nie powinna Ci tyle chlać paliwa. Wymieniałeś filtr powietrza, świece? Troche też pomagają. A jak sie Twoja zbiera?
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 18:19
autor: sylvinio8
to więc po koleji
temperatura raczej ok, czujnik wymieniłem tylko mam problem z pokazywaniem temp. na zegarze ale niektórzy mówią że to normalka jak wskazówka nawala
sonde lambda raczej odrzucam bo wydaje mi się że jakby nawaliła to chyba jeszcze więcej by palił
filtr wymieniałem i przy okazji podpięli mi auto pod kompa nic nie pokazało prócz pompy abs jeszcze spróbuje pod VAG'a świec nie wymieniłem ale zrobie to jeśli bedzie trzeba.
jeśli chodzi o kopa to ma nie muszę narzekać:)
ale mam jeszcze jeden problem
jak zostaje mi około 10L paliwa to czasami mam taki objaw że jak jadę to tak jakby brakło mi paliwa a po chwili dalej jedzie i co jakiś czas historia się powtarza może wiesz jaka to przyczyna??
a co do auta to podobnie tak jak ty przy kupnie mi się spodobało a teraz wychodzą małe lub większe usterki
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 20:41
autor: sebek88p
A co jest ze wskazowka? Jak pokazuje? W komputrze jak pokazywało? Sonde mozna wykryc pod kompem, w zaleznosci od podawanego napiecia przez nią. Chyba zalezy jaki mechanik i jaki komputer, u mechanika do ktorego pojechalem ostatnio i mi wykryl peknieta glowice podlaczyl i wiele wiecej wyszlo niz u poprzednich, nawet doszedl ze czujnik jest walniety od abs z tylu. Nie powinna tyle chlac. Ciekawe w jakiej kondycji sa u Ciebie wtryskiwacze. Ile masz niby przebiegu? Mozesz miec pompe z tylu zapchana syfem, i nie ciagnie paliwa jak juz jest malo w zbiorniku. Jak nie sprawdzisz to sie nie dowiesz. Ja takich objawow nie mialem w polo ale kiedys w fiat uno mialem identycznie 1.4 i.e.s.

Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 21:00
autor: sylvinio8
z tą wskazówką to jest tak że raz pokazuje normalnie 90 raz zamyka zegar a czasami wcale nie pokazuje:(
na kompie nic nie pokazywało bo to był jakiś zwykły i pewnie tandetny,ale pomijać to wtryski ładnie pracują jak na 245 tyś. a mechanik nic nie mówił że coś jest nie tak
jeden tylko problem że nie mam czasu zająć się bardziej samochodem bo pracuje po 12 godzin dziennie więc lipa ale przy najbliższej okazji zajmę się pompą paliwa i zbiornikiem i wszystko wyczyszczę
i tak to wygląda
Re: 1.4 16V AFH
: 18 kwie 2010, 10:02
autor: sebek88p
A płynu nie ubywa z układu chłodzenia? Jak coś to najprawdopodobniej masz walniete czujniki - jeden idzie do sterownika a drugi na wskaznik. jak Ci nic nie pokazuje to silnik moze chulac na ssaniu i dlatego tak chleje. To tez masz grubo w polo. Ja jak jezdzilem z silnikiem niedogrzanym to spalanie bylo podobne. Pojedz do madrego mechanika i Ci powie co jest grane. Moj mechanik podlaczyl sprzecicho w stylu self diagnostics EOBD. Nie znam sie na tym ale mam wydruk od niego o bledach i danych ze sterownika i wyszlo wszystko, nawet ze nie dziala zawor recyrkulacji spalin bo jakis jelop wyciagnal wezyk podcisnieniowy i silnik niby 1/3 mocy nie mial a teraz sie lepiej zbiera od niskich obrotow.
Re: 1.4 16V AFH
: 18 kwie 2010, 11:01
autor: sylvinio8
nie na ssaniu długo nie pracuje wystarczy że przejadę z 500m i ssanie się wyłącza płynu nie ubywa ale tak jak pisałeś wcześniej muszę pojechać do dobrego mechanika i podpiąć pod kokmpa i wszystkiego się dowiem
dzięki za konsultacje i podpowiedzi
pozdro!