Strona 3 z 25
Re: 6N2 turzol
: 25 lip 2010, 19:58
autor: Wojciechu
nie ma ideałów w używkach
Re: 6N2 turzol
: 25 lip 2010, 20:53
autor: turzol
[quote=""Wojciechu""]nie ma ideałów w używkach[/quote]
to sie wie
Rozrządy w tych 16V lubią padać - poczytałem trochę na forach polskich i zagranicznych i aż roi się od wpisów na ten temat. Są przypadki rozwalania rolek przy przebiegach 20-30tys.
VW zastosował choojowe rolki (tworzywo pęka) i dopiero po lawinie awarii wyeliminowali usterkę i teraz nowe rolki są już wzmacniane.
Nie czekając długo kupiłem dla pewności nowy oryginalny rozrząd do silnika AUA bo na takich teilach się nie oszczędza. Do tego pompa wody HEPU z metalowymi łopatkami. Mam nadzieje, że jutro mechanik mi to wrzuci i silnik zagada jak należy
Re: 6N2 turzol
: 26 lip 2010, 13:04
autor: Toto
no to trochę kibel z tym rozrządem, ale takich rzeczy przy zakupie niestety już nie idzie sprawdzić i zawsze może się coś posypać, miejmy nadzieję, że po wymianie rozrządu wszystko będzie grało

Re: 6N2 turzol
: 26 lip 2010, 13:35
autor: turzol
[quote=""Toto""]no to trochę kibel z tym rozrządem, ale takich rzeczy przy zakupie niestety już nie idzie sprawdzić i zawsze może się coś posypać, miejmy nadzieję, że po wymianie rozrządu wszystko będzie grało

[/quote]
No i wszystko gra
Rozrząd zmieniony, silnik nie dostał, także skończyło się happy-endem

Dodam, że rozpadły się 2 rolki - odwracająca i napinająca (w 16V są 4 rolki w sumie) i gdybym ujechał autem kilkadziesiąt metrów więcej to tłok spotkałby się z zaworem i pozamiatane.
Przy okazji w drodze powrotnej z Ustronia stukło:

Re: 6N2 turzol
: 27 lip 2010, 13:02
autor: Wojciechu
szczerze mówiąc, to ogólnie mało dobrych opinii ma ten silnik 16V... gdzie bym nie slyszal to narzekaja...
ponoc kolo 100-120 000 lubia zaczac wzerac olej
...to by sie zgadzalo
Re: 6N2 turzol
: 27 lip 2010, 14:46
autor: ThundeR
turzol lepiej napisz kiedy startujesz z swapem AVY
Re: 6N2 turzol
: 27 lip 2010, 14:59
autor: turzol
[quote=""ThundeR""]
turzol lepiej napisz kiedy startujesz z swapem AVY[/quote]
Na razie priorytety:
- lakier doprowadzić do stanu show-car

- swap wnętrza
- gti front
- audio
Swap silnika , to odległy plan. AVY jest w częściach i powoli go sobie remontuje. Potem tylko wrzutka do auta i można jeździć
Re: 6N2 turzol
: 27 lip 2010, 15:27
autor: Olo
spy photo;)

Re: 6N2 turzol
: 27 lip 2010, 15:41
autor: turzol

Dokładnie. Wczoraj po 2,5h zwalczyłem pierwszy element -dokładniej błotnik
Korekta za pomocą :
3M Extra Fine + żółty pad 3M, czasem wspomagałem się pomarańczowym padem polishing
3M Ultra Fine + niebieski pad 3M
środki pomocnicze:
taśma 3M 3434
maszyna Wurth PM200E
Meguiars Final Inspection do usuwania resztek pasty
mikrofibry Eurow oraz 3M
efekt korekcji ok 90%, na większe 2 rysy musze niestety punktowo zastosować papiery wodne + 3M trizact i na koniec polerka 3M FC+ na zielonym padzie
Re: 6N2 turzol
: 27 lip 2010, 16:41
autor: Jote$
no to machina ruszyła :butcher: :butcher: teraz czekam na efekty i szybką realizacje założen :piwo: :piwo:
Re: 6N2 turzol
: 28 lip 2010, 17:27
autor: turzol
Re: 6N2 turzol
: 28 lip 2010, 17:30
autor: Olo
Ja nie rozumiem po co tak się cackać. Przy pomocy pasty TEMPO i profesjonalnej polerki z tesco (24,99zł) mam wypucowane całe auto w 10 minut i świeci się jak z salonu... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
A tak na poważnie będzie ostro już teraz efekt jest niesamowity a to dopiero początek drogi. Skończę auto ( :mrgreen: ) i ustawiam się u Ciebie w kolejce na detailing

Re: 6N2 turzol
: 28 lip 2010, 23:16
autor: _edi
Podziwiam za efekt prac, liczę że kiedyś uda mi się osobiście zobaczyć na Tychach.
[quote=""Olo""] ustawiam się u Ciebie w kolejce na detailing

[/quote]
I ja

Re: 6N2 turzol
: 28 lip 2010, 23:17
autor: Toto
ja również nie omieszkałbym postawić swojego

albo przynajmniej chciałbym zobaczyć z czym to się je i powoli próbować u siebie

Re: 6N2 turzol
: 28 lip 2010, 23:19
autor: Olo
Nie ma takiego ustawiania :crazy: