[quote=""Skfarek""]Turzol tak z ciekowosci bo tez chce u siebie zmiaenic how much za goodridge?[/quote]
http://www.inter-rally.pl/index.php?p12 ... 99-typ-6n1
ale ty potrzebujesz wersji z 4 przewodami (chyba że masz tarcze z tyłu)
Jestem już wstępnie umówiony w digitun-ie na wizytę i oględziny głowicy. Jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie to powoli zaczną modyfikacje silnika. Chociaż panowie z digitun nie mieli jeszcze do czynienia z jednostką AVY to mogę im w 100% zaufać bo znają się na rzeczy i wiedzą co robią.
W planach jest:
- porting głowicy (obróbka głowicy, zaworów i dolotu)
- lżejszy zamach
- asymetryczne wałki Shricka
- sprężyny zaworów Schrick
- kolektor 4-2-1 + wydech z kwasowki
- strojenie
- no i sam swap
być moze uda się też wpasować większe wtryski.
Czekam jeszcze na 2 wiązki, które mają przyjść z Niemiec na dniach. Kupiłem silnik bez wiązki do ECU i trzeba było stawać na głowie żeby takowe znaleźć, bo uparłem się na ori. Wiązka wnętrza też będzie z 6N2 GTI + moduł komfortu i wiązki w drzwiach.
Także czeka mnie znów wybebeszanie środka i składanie tego do qpy
Do swapa na 16V potrzebna jest też łapa silnika inna niż w 8V.
Zastanawiam sie czy seryjne sprzęgło wytrzyma, jak wiadomo to bolączka GTI..