słaba kompresja na jednym cylindrze

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

A kto powiedział że wytarty jest;) silnik ma 170tyś i stał ok 3m-ce i nie widać żeby się cylindry świeciły na lustro.
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

kolunio21
z twojego opisu wynika ze to 1.0 AAU, na twoim miejscu wstawiłbym przynajmniej 1.3 AAV niż remontował tego rupiecia, silnik/blok jak dobrze poszukasz za 200zł
sam pakowałem kasę w silnik AAU, remont głowicy itd. a na końcu sprzedałem za grosze :P, nie popełniaj błędu tego co ja :P
PS 1.4 ABD też tanio dorwiesz
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

1.0 siedzi w budzie i jest na chodzie:) a 2 serducho jest w garażu i jest to 3F;P dla tego zastanawiam się na pierścionkami i zrobieniem go,
Tak jak pisałem sprawedzilem kompresje napompowałem go w garażu i wyszło 12, 12, 8, 11,5 na garnkach, no i ten jeden garnek mnie martwi :cry:
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Weź Ty dobrze przyjrzyj się tej głowicy jeszcze, może jakiś śmieciuch siedzi miedzy przylgnią zaworu, a gniazdem zrób też próbę szczelności głowicy, zdemontuj sobie wałek i zalej kanały :) Piszesz że silnik stał 3mc-e może też to mu pomogło :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

mam 3f w częściach
jak coś to mam dwa tłoki, korby głowice goła i takie tam
jakbyś potrzebował to oddam za dobrą flaszkę tylko przesyłka może wyjść pare złotych
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dzięki vwkas18 jak by coś było potrzebne napewno się odezwę:) a może masz wiązkę albo wtyczkę do kompa?:P
[quote=""adam""]:) Piszesz że silnik stał 3mc-e może też to mu pomogło :-)[/quote]
Z tego co gość mówił to style stał, a wcześniej chodził dobrze nic się z nim nie działo,
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Wyjełem tłoki panowie, panewki wyglądają dobrze nie są porysowane, ale na tłokach jest dużo nagaru;/
Fotki: sorki za jakość :butcher:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Co panowie sądzicie?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Tragedii mistrzu tutaj nie ma masz 170kkm przebiegu i lata jazdy na niewiadomym pewnie oleju :) Najważniejsze żeby pierścionki nie były zabite nagarem, i żeby w rowkach pod nimi też go nie było. Jak zdecydujesz się na wymianę pierścieni weźmiesz sobie złamiesz na pół pierścień ogniowy ten z samej góry i "wydrapiesz" nagar z tych rowków, a tłoki to już sobie z nimi poradzisz.
Co do panewek jak piszesz że nie porysowane to je zostaw w spokoju no chyba, że już są złote.
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie jakiej firmy pierścionki polecacie? Takie żeby potrzymały.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Goetza, Glyco (robi tez ale nie do wszystkiego)
Mahle, Kolbenschmidt
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

przepraszam że się w trące ale ten nagar na zaworach i nie domknięty zawór tez miał wpływ na kompresje i po oczyszczeniu i dotarciu zawór gniazd zrób próbę zawory powinny trzymać pod własnym ciężarem [ oczywiście głowica odwrotnie czyli gniazdami do góry zawór w gnieżdzie i bez sprężyn ] zalej benzyną zaraz wiesz czy trzymają
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pany czym najlepiej usunąć nagar z tłoków??
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 masz pistolet do ropowania??
ewentualnie pędzęl i jedziemy
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pistoletu niet niestety:/ a jakim specyfikiem? ropa? nafta? czy coś innego?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kolunio21 ropa i benzynka :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”