Volkswagen Polo by Tiger

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Według oznaczenia na obudowie paska HZ 943 069 wychodzi na to ze to jednak 1,0 a nie 1,3 jak mowicie. Musze to potwierdzic na bloku ale musze to znalesc a nie wiem gdzie. Wychodzi na to ze mechanik namieszał mi we łbie
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

jeżeli gaznik ma 2 przepustnice to 1.3 ,a jak 1 to 1.0 najprostszy sposób na sprawdzenie silnika
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Najprostrzym sprawdzeniem będzie poszukanie oznaczenia na silniku. Gaznik jedno gardzielowy.


Edit:
Dziś odnalazłem dziure po wewnetrznej stronie nadkola w bagażniku we wnece po prawej stronie. Trza będzie ratować na wiosne. Najgorzej że tam wlew paliwa jest
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

mam pytanie powiedz mi co sie stanie jak zaloze springi - 80/60 na ori amory? Mam okazje takie kupić i się zastanawiam
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Tiger""]o sie stanie jak zaloze springi - 80/60 na ori amory?[/quote]
Raczej amory się poddadzą... Musiałbyś zakupić amorki o skróconym skoku.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Tak myslałem a -40 bo i taką mam opcje?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

A auto masz na co dzień czy tylko na week bo opcja -80/ -60 jest dość mocna i trzeba troszeczke polatać i sie przyzwyczaić :grin: Ale do tego dobrze wygląda

-40 to bardziej komfortowy raczej setup. Jak założysz -40 i jak masz takiego samego jebla jak ja :butcher: to bedzie -80 a nawet 100 :crazy:

Pan memla wie coś o tym :piwo:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Raczej na codzień choć jak ktos mi powiedział ze gleba to choroba. Raz obniżysz i zaczniesz dalej. Być może zawine te 80/60 i bede polowal na amory. Będzie nisko i bez obaw ze cos sie wyleje
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

To jest choroba. Miałem kiedyś escorta, był obniżony do -80, kupiłem polo i długo nie polatał w serii, ma -60 i wciąż mało ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Ktoś mi powiedział ze przy glebie lecą końcówki drążka gumy wahacza itp. To chyba jedyny minus. Ale gleba swoje a felga swoje. Mialem peugeota na ladnej feldze ale brakowało obniżenia
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Ja jeżdże na 60/40 już z 4 lata i nie mam problemów ;-) zakładaj 80/60 niby tylko 2 cm niżej ale lepiej wygląda
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Chciałbym obniżyc tak by dało się jeździć na codzień, bez obaw że coś zgubie lub urwe. Chcialem założyc springi -40 na seryjne amory ale sie zastanawiam jak długo wytrzymają
Awatar użytkownika
Marecki1402
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 14 lip 2011, 23:01
Lokalizacja: SB

Post autor: Marecki1402 »

proponuje -60/ -40 mam tak samo w swoim polo i da sie jezdzic normalnie :)
Moje srebrna gertruda

viewtopic.php?f=78&t=51655
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

[quote=""Marecki1402""]proponuje -60/ -40 mam tak samo w swoim polo i da sie jezdzic normalnie :)[/quote]
Rozumiem że masz kit a nie same springi
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

no ja tez mam -60/40 i jest (było ) ok ale teraz zakładam 80/60 przy 13" wiec zobacze :D :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”