Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Tak mój silnik to 8V 60 koni, dzięki za info! :bow:
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

WITAM ...mam Polo 6n diesla z 96 roku i zastanawiam sie jaki motor mozna by umiescic pod maska i czy to nie byla by strata pieniedzy i czasu,mysle np o tdi z Golfa 4,Moze jest ktos tutaj komu sie takie cos juz udalo i czy warto ? i wogole jaki by sie zmiescil ?
Obrazek
Awatar użytkownika
pawelec
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 22 lis 2008, 6:46

Post autor: pawelec »

Kuba
Wszystko się da zrobić. Przykład masz w linku: http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-9-t ... 51511.html
koleżanka z polo squadu sprzedaje swoją polę. Wypasik.
Blue Polo TDI by Katherina: http://www.vwpolo-squad.pl/forum/viewtopic.php?t=2826
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

oo dobra wiadomosc :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
pawelec
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 22 lis 2008, 6:46

Post autor: pawelec »

Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

to pozostalo szukac jakiegos dobrego silnika i zaoszczedzic troche kasy :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mazzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mazzi »

A ja bym lepiej radził sprzedać Polówkę, dołożyć kasę którą zamierzasz zaoszczędzić i kupić golfa IV - kumpel kupił ostatnio za 13,800 zł w bardzo (!) dobrym stanie z 99 roku z silnikiem 1.9TDI.

Inna sprawa jeśli chcesz być oryginalny. Swoją drogą - wątpię żeby nasza koleżanka ze Squadu sprzedała za tyle swoją Pole ;) Auta po Swapach ciężko sprzedać...


Pozdrawiam
Mazzi
I\'m back!

Polo by Mazzi
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

tez juz myslalem o tym,bylo by mniej zachodu z tym wszystkim ... jak na razie to tylko pytanie czy jest takie cos mozliwe,teraz wiem,ze tak. A jak sie potoczy wszystko to jeszcze sie okaze. Dzieki za podpowiedzi :)
Obrazek
p
paw150
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 23 lis 2008, 20:49
Lokalizacja: SGL

Post autor: paw150 »

Ostatnio zacząłem się zastanawiać nad silnikiem 1,4 16v DOHC i chciałem bym usłyszeć co o nim myślicie ??

I wszystkie silnik które tu wymieniam a wiec 1,4 16v, 1,6 16v i 1,8 T są to silniki na wielopunktowym wtrysku ??
Awatar użytkownika
Px2
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:58
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Px2 »

A nie taniej bylo by znalezienie w dobrym stanie turbiny od np.Ibizy TDI ? Golfa TDI ? i wsadzic w Twoją Pole ?
Obrazek
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

Px2
Właśnie o to chodzi że nie taniej i wcale nie masz pewności jak i ile będzie taki silnik pracował już lepiej jakieś TDI kupić i przekładkę zrobić
Awatar użytkownika
pawelec
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 22 lis 2008, 6:46

Post autor: pawelec »

paw150
Jak chcesz robić swapa, to nie wybieraj silnika o mniejszej mocy niż 150KM. Jak kupiłem moje polo 1.4 16V, wydawało mi sie, że zapier.... jak mało który samochód. Po krótkim czasie już mocy nie starczało :( Robiąc swapa, zastanawiałbym się nad wioma silnikami, tj. 2.0 16V 150KM lub 1.8T 20V 150KM. Ten drugi jest bardziej rozwojowy, w niektórych wersjach audi osiągał moc grubo ponad 200KM. Wszystko zależy od osprzętu. 2.0 16V będzie tanszy w zakupie. A jak już będziesz chciał przeznaczyć na swap 15 tysięcy złotych, to napewno znajdziesz dobre rozwiązanie. Najlepiej kupić cały samochód dawcę i pobrać co trzeba. Dodam tylko, że koszty we wszystkich opcjach są podobne, zależące jednynie od wartości dawcy. Jeżeli natomiast chcesz przełożyć sam silnik aby mieć moc, to nie zabieraj się za to wcale. Rozpędzić się łatwo, zatrzymać trudniej.
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

ja osobiście myślałem nad czymś takim tylko silnik od Caddy lub Varianta (tam były turbo)
Czerwone jest szybsze ;-)
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

taki motor zmiesci się tam bez problemu prawda ?
Obrazek
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

No nie koniecznie - jest trochę inne mocowanie, więc przeczep nie jest "plug&play". Ogólnie - zazwyczaj wyjdzie taniej zmienić samochód niż robić mody. Taniej wyjdzie zmienić na ibizę czy cordobę - a jest tam ładny 110 konny dieselek, tylko trzeba troszkę poszukać.

No chyba, że fundusze są tematem drugorzędnym, a chodzi o to żeby mieć 130 konne (albo więcej) polo.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”