Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Moglo w sumie, pytanie czy miales taka sytuacje zeby je spalic? Chyba, ze byles na Nurburgring zeby wykrecic rekord i mi nic nie powiedziales (bo bym pojechal z Toba i Ci pokazal jak sie to robi :grin: ).

Ale tak jak Ci pisalem wczesniej i Bartek tez - reklamuj to, albo przyjma albo nie. I tak jestes klocki w plecy, tylko jest szansa ze dostaniesz nowe za darmo jezeli uznaja gwarke.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

[quote=""kolo""]byczynho
proszę o pomoc nie o głupia uwagę za która nalezy się kartka...[/quote]

Lol? to nie jest głupia uwaga, tylko sama prawda -.- za stary jestem, żeby się przedrzeźniać o jakąś głupotę. Teraz wszystko pochodzi od chińczyków i nie ważne czy kosztuje 100 czy 200 i tak nie podziała nawet połowy tego czasu jaki działały stare oryginalne części.
Nie ma się co pienić. Jeśli Cię uraziłem to przepraszam.
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

byczynho
:piwo: sory ale trochę jestem wqr... na te klocki pieprzone, koniec OT ;)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

mnie tez czeka wymiana hebli znalazlem komplet na allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=16 ... s%C5%82any.

znacie firme steinhof ?? bo mikoda to wiadomo
i teraz pytanie czy one beda pasowac do 1.4 AEX po wymiarach ? posiadam abs
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

marcc_Jr
Jeżeli chcesz, żeby hamowały jak ori, to polecam TRW/Bosch. A jeżeli to ma hamować lepiej, to ATE.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

JuStIcE
znaczy ze te z aukcji to nedza
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

bierzcie ATE nie ma co kombinować z BOSH'em na którym ostatnio się poślizgnąłem. Co do mojej sprawy zapewne klocki będą nowe a tarcza do przetoczenia... KUR.... po nie całym roku od wymiany...
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

marcc_Jr
Ja bym ich nie założył :D Obecnie tylko podzespoły ATE. Konkret firma, produkty też z górnej półki :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

JuStIcE
chyba sie zdecyduje na ate a tak btw jakie wymiary maja tarcze na przod do 1.4 aex ?
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

239x18. Ale musisz sprawdzić, bo z tego co wiem były tez niewentylowane tarcze w AEXach. Ja mam wentyle :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ate mnie troche przerosly cenowo maly budzet zostal na hample :/ co powiecie o tarczach febi i klockach breck ? mial ktos z was z tym do czynienia
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Weź TRW :) Taka moja rada :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

Witam
Przeczytałem temat, w celu wyszukania różnic w hamulcach 1.0 a 3f, lecz z tego co przeczytałem różnic brak. Chciałbym się upewnić czy aby napewno nie było czegoś innego?
Przykładowo: chciałbym polepszyć hamulce u siebie, gdzie był przeprowadzony swap z 1.0 mono na 3f. Czy pompa hamulcowa albo serwo było być może większe w 3f? Czy dopiero wersja G40 miała wszystko inne niż pozostałe wersje polo? Z tego co czytałem to tak.


Teraz konkrety, planuje przeprowadzić porządny remont hamulców jeszcze w tym roku. Na przód będą raczej TArcze i klocki ATE. Czytając opinie użytkowników, zdecyduję się na ten zestaw. Do tego przewody chciałbym zmienić na miedziane, płyn też ATE.

Teraz pytanie, czy tarcze wentylowane i klocki o grubości 17,3 wejdą ? Wiem, wiem że wentylowane szybciej ścierają klocki.


Teraz co do tyłu. Do 2f podejdzie belka z tarczami od innego vaga?
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Speede_ZGL""]wentylowane szybciej ścierają klocki[/quote]
Bujda :) Nacinane i owszem, ale wentylowane nie :) Co do reszty niestety nie pomoge, bo nie jestem w temacie 2f.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Co ma wentylacja do scinania? Tak jak napisal Bartek - nacinane szybciej zbieraja klocki...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”