Strona 29 z 69

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 maja 2010, 12:13
autor: Bruczyk
podstawowym wzmocnieniem jest obspawanie podłużnicy, spaw jest wytrzymalszy niż zgrzew.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 maja 2010, 13:09
autor: polityk
Co do wzmacniania podłużnic, stosuje się jeszcze wspawanie utwardzonego profilu prostokątnego do wnętrza podłużnicy i dopiero obspawanie podłużnicy z zewnątrz.

Widziałem już 3 czy 4 takie auta z mocniejszymi silnikami (KR, 1.8T, ADL, czy 1.9TDI), sporo na ten temat jest na niemieckich forach i tam też niezbyt przychylnie są nastawieni do cen Salzmanna.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 maja 2010, 13:22
autor: Makumb
Żeby nie zaśmiecać dalej tematu : Macie jakieś linki do tych tematów/fotek/opisów o wzmacniamiu/obspawaniu podłużnic? zbierzemy wszystko w jednym miejscu i zostanie dla potomnych hehe

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 04 maja 2010, 11:01
autor: Skfarek
[quote=""agakitty""]co sądzicie o silniku c20xe w 86c[/quote]

kwestia pomierzenia i powyższych kwestii czyli:
- czy wogóle wejdzie
- jak z łapami
- wymagałoby napewno szczepienia i robienia całej wiązki

Jak już to lepiej czegoś z gamy VW szukać (np. ABFa) zawsze szansa że coś lepiej podpasuje.

[quote=""agakitty""]ludziska wkładają C20XE 2.0 16v seria 150KM lekkie mody i 180 KM jest, i jeżdżą [/quote]

tylko czy ty chciałabyś czymś z pochlastanymi i nie wzmacnianymi podłużnicami jeździć? Ja np. czymś takim nie chciałbym wydzwonić w nic :blush2:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 06 maja 2010, 19:01
autor: agakitty
ale i tak nadal uważam że corsa A i polo 86c, to ich podłużnice nie wiele się różnią w sensie wytrzymałościowym , moim zdaniem są takie same, co do XE to racja w tym że dłubanina bedzie w elektryce i pewnie w ABF będzie łatwiej ale z pewnością to ciężki silnik jest----- reasumując wszystko Polo bez rzeźby długo nie pojeździ z cięższym silnikiem niż 1.6 :acute:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 06 maja 2010, 19:45
autor: toudi19w
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2851684134


wytlumaczcie mi to. bo widze tu 1.6 16v na orginalnym mocowaniu z polo

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 06 maja 2010, 21:16
autor: agakitty
toudi19w ------------ to proste jak pieczenia ciastek na boże narodzenie :aniolek: kupujesz np taki silnik http://www.allegro.pl/item1023888202_1_ ... _polo.html
jak widac na tym filmiku chodź nie dokładnie w miejsce oryginalnego mocowania alternatora jest mocowana łapa 3 i do poduszki,
oryginalna łapa z tego silnika jest odkręcona 2 a alternator jest niżej pod przerobioną łapą 1 w czym problem?
W necie jest wszystko trzeba poszukac,
ObrazekObrazek

reszta to rzeźba :) ale 100KM to i tak nadal słabo w porównaniu do G40 moze i koszta i wszystko przekonują ale nadal jest to kiepska alternatywa. W sumie cieżko znaleźc cos plug&play do 86c żeby miało wiecej niż 120-150 KM

PozdraVWiam :ona:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 06 maja 2010, 21:57
autor: toudi19w
[quote=""agakitty""]

reszta to rzeźba :) ale 100KM to i tak nadal słabo w porównaniu do G40 moze i koszta i wszystko przekonują ale nadal jest to kiepska alternatywa. W sumie cieżko znaleźc cos plug&play do 86c żeby miało wiecej niż 120-150 KM

:ona:[/quote]

jaka rzezba? nie ma rzadnej rzezby. i nie 100 tylko 120koni :grin: i juz g40 odpada

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 06 maja 2010, 22:26
autor: marcintju
1.6 16V nie będzie tani z osprzętem, ale moim zdaniem i tak lepiej niż g40 :). Motor dłużej będzie trzymać moc..
Rzeźby za wiele nie ma.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 06 maja 2010, 22:33
autor: kamil_tdi
ile wazy silnik 1.6 16v?? albo 1.4 16v??

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 09 maja 2010, 14:24
autor: Bruczyk
toudi19w
w wyścigach i rajdach jest bardzo prosta zasada 10kg masy mniej to darmowe 1km.

a 30 kg dodatkowej wagi to większa masa bezwładności

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 13 maja 2010, 13:07
autor: Skfarek
[quote=""bruczyk""]w wyścigach i rajdach jest bardzo prosta zasada 10kg masy mniej to darmowe 1km.[/quote]

no to szykuje sobie jednego kuca więcej ;) Swoją drogą myślałem, że ten przelicznik wyższy jest, tzn. że więcej trzeba zrzucić by tego jednego kuca zyskać :)

[quote=""kamil_tdi""]ile wazy silnik 1.6 16v?? albo 1.4 16v??[/quote]

Obstawiam że z osprzętem coś koło 120-150 kg

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 19 maja 2010, 0:49
autor: byczynho
Witam. W moim polo mam silniczek 1.0 na gaźniku (45KM). Kilka metrów dalej na podwórku marnuje się 1.3 na pełnym wtrysku (75KM). Trudno będzie to przełożyć? Przeczytałem więcej niż połowę tego tematu, doczytałem się, że wszystko pasuje, trzeba przełożyć tylko wiązkę Zgadza się? bo ogólnie te polo z 1.3 jest tym modelem produkowanym przed rokiem 91, a moje jest już 91.Jak to będzie wyglądać? da się?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2010, 18:59
autor: agakitty
pewnie że się da , szybko przełóż całą wiązkę z komputerem nie tnij kabli , przełóż silnik skrzynie , i wszystko gra 75KM może i nie będzie ale lepsze to niż 1.0 na gaźniku :) wszystko pasuje plug&play

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 maja 2010, 20:55
autor: toudi19w
[quote=""agakitty""]pewnie że się da , szybko przełóż całą wiązkę z komputerem nie tnij kabli , przełóż silnik skrzynie , i wszystko gra 75KM może i nie będzie ale lepsze to niż 1.0 na gaźniku :) wszystko pasuje plug&play[/quote]

poco skrzynie?? skoro stara pasuje i niby dlaczego nie 75ps?????????????? skoro wszystko to samo. a pozatym nie jest powiedziane ze gaznik jest gorszy od wtrysku