Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Goozik""][quote=""JuStIcE""]A guzik prawda[/quote]

kontroluj bajere zimus :crazy: :grin: [/quote]
Spokojna Twoja rozczochrana :D
Pakować 1,8T można tylko, jeżeli jest się pewnym, że koszt swapu, który przekroczy minimum 3-krotnie wartość samego auta będzie dobrym wyborem. Inaczej szkoda zachodu, a teksty "znajomy mi to zamontuje za flachę" schować pod poduszkę :) Przy takim swapie trzeba wymieniać dosłownie wszystko, silnik, skrzynia, komp, elektryka, hamulce, zawieszenie, półosie, czyli pół auta. Podsumowując: jeżeli nie chcesz tworzyć auta bezkompromisowego, nie zabieraj się za 1.8T :) Tyle ode mnie w temacie :D
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
bicker83
Początkujący
Początkujący
Posty: 192
Rejestracja: 21 wrz 2011, 11:57
Lokalizacja: IRL-TS / PL-GS

Post autor: bicker83 »

Ja mam ARC u siebie w 6N i musze powiedziec ze nie bylo zadnych problemow ze swapem silnika :D Instalacje tez mam od 6N2 GTI i tez wszystko smiga orpocz instalacji w drzwiach :/ ale jestem w trakcie prac na nimi :D
Obrazek
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

krótkie pytanie,zmieszczę 2.3 v5 do 6N czy nie ?? z góry dziękuję za pomoc ;)
el nińo
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Najlepiej z tym do PiterVR6, on próbował i raczej walka z wiatrakami, bo silnik jest wysoki i trzeba by ciąć ścianę grodziową i pas przedni.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

czyli zostaje tylko 1.8T ?? nie ma czegoś ciekawego poza tym silnikiem ?? interesuje mnie moc ok 170KM .
el nińo
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

ABF też można.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

domyślam się ze jest przy nim tyle zabawy co przy 1.8T ?? widzę że ciężko jest dostać kompletny ABF do swapa ale chyba bardziej mi pasuje niż 1.8T :)
jeżeli jest to możliwe to poproszę listę potrzebnych gratów,nie licząc hamulców bo na to mam już pomysł ;)
1.silnik
2.skrzynia
3.wiązka
4.półosie ?? (jeżeli tak to z czego? )
el nińo
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

1.8t jest bardziej rozwojowy wg mnie, chyba ze ktos robi swapa tylko po to zeby go zrobic :grin:
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

el nińo
Tutaj sak samo uderz do PiteraVR6, bo on ten silnik wstawił do siebie. Miał pakować V5, ale wyszło inaczej.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

uważam że 150KM ewentualnie 170 w polówce wystarczy,mogę włożyć 1.8T i zrobić z niego ponad 200KM i będę nim jeździł w weekendy ale wole nim jeździć na co dzień ;) jak będę chciał coś na prawdę rozwojowego to kupie s3,s4 albo s6 ale póki co podkręcę polo i pojeżdżę nim trochę zanim uzbieram na coś co wyjechało sportowe z fabryiki ;)
el nińo
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""mareck""]a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?[/quote]
a posiadając AFH możanaby przełozyc sam słupek, dołożyc troche $ i 140-150KM w zasięgu, a auto dalej "seryjne" bez rzeżbionych mocowań i rozkładu masy 70/30
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

sam słupek od gti?? też biorę pod uwagę podłubanie przy AFH ale kompletnie nie wiem co można zrobić,jeżeli chodzi o kasę to nie taki duży problem na szczęście ;)
el nińo
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

AFH i AJV to tak samo bliźniacze silniki jak np AEX i AEE, zdaje się że nawet blok mogłby zostać z AFH bo większa pojemność wynika ze skoku tłoka, musisz poszukać dokładnych informacji ale zdaje się że to bardzo bezproblemowa operacja
tu masz AFH zrobione na ok 140KM
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.p ... 111329&hl=
http://www.youtube.com/user/Criz16v#p/u/48/yTl3RwYnEY0
Awatar użytkownika
el nińo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 351
Rejestracja: 29 kwie 2009, 11:32

Post autor: el nińo »

chyba za to się zabiorę ;) efekt powinien być zadowalający i najmniej kombinowania ;)
el nińo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”