Wachacz i drążek stabilizatora

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ja mam założone :) ceny przystępne nawet
Bikopur powinien poprawić tuleje wachacza wewnętrznego bo są z pupy ten element musi być na tulejach simblockach
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

[quote=""bruczyk""] ja szczerze polecam robic to w dwie osoby, wojna z stabilizatorem na lewarku w jedna osobe nie jest zbyt fajna.[/quote]
no jest to troche problematyczne, ale jest łatwy sposób na to. postawić polo na tylnych kołach tylko, zdjąć całkiem stabilizator ( z wahaczy i z mocowań ), założyć nowe wahacze i potem pasem do mocowania towaru na samochodach ścisnąć stabilizator i ładnie wchodzi potem w wahacze, potem żabą albo lewarkiem go do góry do mocowań i w taki sposób łatwo można w pojedynkę sobie poradzić.
a co do wahaczy kupiłem na allegro jakieś za 60 zeta sztuka i jak narazie po 2k km jest super :)
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Na stacji diagnostycznej wyszło że nie mam żadnych luzów w zawieszeniu zbieżność jest OK amortyzatory sprawne w 70% jutro wymieniam łożysko w tylnim kole bo wyje może to coś da w co wątpię ma ktoś jeszcze jakieś pomysly gdzieś szukać ów przyczyny trzesienia kierą?
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Kierownica telepie bo tak jak koledzy mówili masz krzywe tarcze. Jak będziesz chciał wymienić tarcze to polecam sprawdzić poprawność działania zacisków (czy tłoczki chodzą prawidłowo i czy zacisk przesuwa się swobodnie w prowadnicach). Bo jeśli masz problem z niecofającymi się zaciskami to nowa tarcza po jakimś czasie też się odkształci.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Sprawdzę czy te tarcze sie nie pokrzywiły jakie mogą mieć dopuszczalne bicie na czujniku zegarowym ?
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Wg. Sam Naprawiam maksymalne zwichrowanie wynosi 0.06 mm
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Wkońcu znalazłem przyczynę zdjąłem tarcze okzało sie ze sie pokrzywiły powodem tego były prowadnice zacisku po przetoczeniu tarcz i przeczyszczeniu prowadnic wszystko elegancko :)
p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

Post autor: pay245 »

Witam mam seryjne zawieszenie w polo :/ ale męczy mnie to że jest niższa od innych napotkanych polówek jej prześwit od zderzaka do ziemi to 11cm jest to normalny czy powoli zawieszenie do wymiany ? jaki wy macie prześwit ?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

U mnie przod 19cm tyl 24cm
Obrazek
p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

Post autor: pay245 »

sam widzisz różnica 9 cm :/ to mam raczej amorki do wymiany chyba co ?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

bardziej stawiam na sprezyny.

i skad pewnosc ze masz serie??
p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

Post autor: pay245 »

bo od nowości tylko były jakieś tam gumy wymieniane amortyzatory nie :/ ani sprężyny.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

a masz to auto od nowosci?? ja bym wymienil sprezyny i amorki
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Najlepiej to jedz na stacje diagnostyczna, sprawdzisz se sprawnosc amorkow, a potem bedziesz sobie myslal co zrobic zeby do gory podniesc polo.
Obrazek
p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

Post autor: pay245 »

stacje diagnostyczną zaliczyłem w tamtym miesiącu a cały czas taki jest :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”