Strona 4 z 28

Re: wachacze!!!

: 29 lis 2009, 19:07
autor: vwkas18
ja mam założone :) ceny przystępne nawet
Bikopur powinien poprawić tuleje wachacza wewnętrznego bo są z pupy ten element musi być na tulejach simblockach
ObrazekObrazek

Re: wachacze!!!

: 29 lis 2009, 21:44
autor: Andrzej_89
[quote=""bruczyk""] ja szczerze polecam robic to w dwie osoby, wojna z stabilizatorem na lewarku w jedna osobe nie jest zbyt fajna.[/quote]
no jest to troche problematyczne, ale jest łatwy sposób na to. postawić polo na tylnych kołach tylko, zdjąć całkiem stabilizator ( z wahaczy i z mocowań ), założyć nowe wahacze i potem pasem do mocowania towaru na samochodach ścisnąć stabilizator i ładnie wchodzi potem w wahacze, potem żabą albo lewarkiem go do góry do mocowań i w taki sposób łatwo można w pojedynkę sobie poradzić.
a co do wahaczy kupiłem na allegro jakieś za 60 zeta sztuka i jak narazie po 2k km jest super :)

Re: Wachacz i drążek stabilizatora

: 29 lis 2009, 23:02
autor: Maciej
Na stacji diagnostycznej wyszło że nie mam żadnych luzów w zawieszeniu zbieżność jest OK amortyzatory sprawne w 70% jutro wymieniam łożysko w tylnim kole bo wyje może to coś da w co wątpię ma ktoś jeszcze jakieś pomysly gdzieś szukać ów przyczyny trzesienia kierą?

Re: Wachacz i drążek stabilizatora

: 30 lis 2009, 7:36
autor: picksar
Kierownica telepie bo tak jak koledzy mówili masz krzywe tarcze. Jak będziesz chciał wymienić tarcze to polecam sprawdzić poprawność działania zacisków (czy tłoczki chodzą prawidłowo i czy zacisk przesuwa się swobodnie w prowadnicach). Bo jeśli masz problem z niecofającymi się zaciskami to nowa tarcza po jakimś czasie też się odkształci.

Re: Wachacz i drążek stabilizatora

: 30 lis 2009, 16:13
autor: Maciej
Sprawdzę czy te tarcze sie nie pokrzywiły jakie mogą mieć dopuszczalne bicie na czujniku zegarowym ?

Re: Wachacz i drążek stabilizatora

: 30 lis 2009, 22:55
autor: picksar
Wg. Sam Naprawiam maksymalne zwichrowanie wynosi 0.06 mm

Re: Wachacz i drążek stabilizatora

: 03 gru 2009, 20:16
autor: Maciej
Wkońcu znalazłem przyczynę zdjąłem tarcze okzało sie ze sie pokrzywiły powodem tego były prowadnice zacisku po przetoczeniu tarcz i przeczyszczeniu prowadnic wszystko elegancko :)

Prześwit zawieszenia

: 07 gru 2009, 15:39
autor: pay245
Witam mam seryjne zawieszenie w polo :/ ale męczy mnie to że jest niższa od innych napotkanych polówek jej prześwit od zderzaka do ziemi to 11cm jest to normalny czy powoli zawieszenie do wymiany ? jaki wy macie prześwit ?

Re: Prześwit zawieszenia

: 07 gru 2009, 19:08
autor: adam
U mnie przod 19cm tyl 24cm

Re: Prześwit zawieszenia

: 07 gru 2009, 19:43
autor: pay245
sam widzisz różnica 9 cm :/ to mam raczej amorki do wymiany chyba co ?

Re: Prześwit zawieszenia

: 07 gru 2009, 20:53
autor: Bruczyk
bardziej stawiam na sprezyny.

i skad pewnosc ze masz serie??

Re: Prześwit zawieszenia

: 07 gru 2009, 22:07
autor: pay245
bo od nowości tylko były jakieś tam gumy wymieniane amortyzatory nie :/ ani sprężyny.

Re: Prześwit zawieszenia

: 07 gru 2009, 22:36
autor: Bruczyk
a masz to auto od nowosci?? ja bym wymienil sprezyny i amorki

Re: Prześwit zawieszenia

: 08 gru 2009, 0:05
autor: adam
Najlepiej to jedz na stacje diagnostyczna, sprawdzisz se sprawnosc amorkow, a potem bedziesz sobie myslal co zrobic zeby do gory podniesc polo.

Re: Prześwit zawieszenia

: 08 gru 2009, 7:18
autor: pay245
stacje diagnostyczną zaliczyłem w tamtym miesiącu a cały czas taki jest :/