Wszystko o: lpg

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

Słuchajcie już wiem czemu lewe powietrze zwiększało obroty, silnik poprostu był zalewany gazem a gdy dostał więcej powietrza to jakoś to przepalał, niby to logiczne ale nie wpadłem na to szybciej, niestety nijak nie idzie uzyskać odpowiedniej mieszanki dla całego zakresu obrotów.
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

[quote=""patrycju5z""]Pytanie do speców w temacie wskaźników LPG :-)
Świeci mi sie lampa rezerwy gazu na przełączniku pod kierownicą po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i tak sie swieci jeszcze przez kolejne 300 km ;] Co moze byc przyczyna takie stanu rzeczy?[/quote]
zawiesił się pływak w butli, może przez jakiś syf w gazie czy coś, może pomóc ale nie musi ostra przejażdżka po wertepach- to tyle jeśli chodzi o zawieszony wskaźnik:)
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

I musisz się z tym pogodzić. Instalacje gazowe 1 generacji z mikserami "liniowymi" tak mają, ze na wolnych leją więcej gazu niż wysoko wysoko.

Polecam lekturę dokumentu pt. "krótki poemat na gazu temat" dostępnego na googlach.
Nakazuję również przeczytać w/w przynajmniej milion razy, do czasu aż bedziesz ją rozumiał tak jak zasadę działania prezerwatywy.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

ja polecam poczytać o BLOSie
Obrazek
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

Silnik nie dostaje wtedy po dupie, bardziej parownik, ponieważ spada jego temperatura i trzeba chwilę poczekać zanim się woda w silniku nagrzeje. Polecił bym Ci odpalanie na benzynie, i przełączanie na gaz, ale sam pale dziada z gazu bo mi pompa paliwa umarła :)
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

ja mam nowa instalacje lpg wiec przerzucam po paru kilometrach dop na pb :P odpalasz odrazu na gazie to po dupie dostaje parownik zacznie wiecej palic zamarzac itd itp pozniej trzeba regenerowac :P a wskaznik w butli to jakis banal byl wiec dasz rade sam ale z drugiej strony ja nawet nie wiem czy moj dziala bo nigdy na niego nie patrzylem jak mi zalozyli gaz to do tej pory nie widzialem nawet butli :D zatankuj do pelna wyjezdzij wszystko i wiesz ile robisz na butli i ile ci pali mniej wiecej :)
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

zatankuj do pełna przejedź 100km i znów do pełna i będziesz wiedział ile Ci pali na 100km
Obrazek
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

Wskaźnik na butli nie ma mechanicznego połączenia z pływakiem, tylko niestety magnetyczne.
Jak sie ustawi wskazówka, tak bedzie pokazywać i trzeba się z tym pogodzić.
Jeżeli chodzi o lampke rezerwy na przełączniku - da sie regulować kiedy się zapala - przekręca się ten czarny plastik do którego idzie kabelek na oczku ze wskazówką.
q
qhar
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 gru 2011, 15:26
Lokalizacja: Rz-ów

Post autor: qhar »

Mam pytanie czy znalazl ktos jakis fajny motyw ogrzewania reduktora pozaobwodowo??
86c 1.0 gaznik pb/lpg
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Ile palą wasze polo gazu na 100km moja 8,2 l w cyklu mieszanym myślę że coś dużo ,silnik 1,3 mono skrzynka 5 .
p
pablo22071990
Początkujący
Początkujący
Posty: 127
Rejestracja: 04 gru 2011, 12:45

Post autor: pablo22071990 »

mi pali max 7.4 w cyklu mieszanym na trasie ponizej 6.8, a silnik mam 1.4 60kucy :-D
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

U mnie cos dzieje sie nie tak ze spalaniem... w zimie wzrosło do 10,5 /100km w miescie... w lato/jesien spalal 8,5 max. Silnik pracuje tak samo, juz pare razy gazownicy regulowali... :/ Czy problemem moze byc juz 8letnia membrana i parowik/reduktor?
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

Membrana to raz a drugie to niskie temperatury wpływają na spalanie. Mój silnik pali 11,5l w miescie
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

po 8 latach bał bym się zaglądać w reduktor, bynajmniej sam w ciemnym pomieszczeniu, może źle wpłynąć na psychikę. gdzieś tak połowa tego okresu:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
słaby przepływ (złe wygrzanie gazu) powoduje złe przejście pomiędzy faza ciekła a faza lotna, czyli leje gazem... bardzo niekorzystnie wpływa na silnik, właśnie po takiej jeździe powstają przeciwnicy gazu, jak widzą dziury w tłokach i niedomknięte zawory...
dwie ostatnie - wynika zabiegu czyszczenia...
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Czyli lepiej wymienić na nowy. Spróbuje umowic sie z gazownikiem na przegląd reduktora i ewentualną wymianę... :/
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”