Strona 4 z 5

Re: Polo 86c nietypowy problem na LPG

: 25 wrz 2011, 11:02
autor: pierburg
Słuchajcie już wiem czemu lewe powietrze zwiększało obroty, silnik poprostu był zalewany gazem a gdy dostał więcej powietrza to jakoś to przepalał, niby to logiczne ale nie wpadłem na to szybciej, niestety nijak nie idzie uzyskać odpowiedniej mieszanki dla całego zakresu obrotów.

Re: Wszystko o: lpg

: 27 wrz 2011, 15:29
autor: pierburg
[quote=""patrycju5z""]Pytanie do speców w temacie wskaźników LPG :-)
Świeci mi sie lampa rezerwy gazu na przełączniku pod kierownicą po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i tak sie swieci jeszcze przez kolejne 300 km ;] Co moze byc przyczyna takie stanu rzeczy?[/quote]
zawiesił się pływak w butli, może przez jakiś syf w gazie czy coś, może pomóc ale nie musi ostra przejażdżka po wertepach- to tyle jeśli chodzi o zawieszony wskaźnik:)

Re: Polo 86c nietypowy problem na LPG

: 02 lis 2011, 1:03
autor: Puszkin
I musisz się z tym pogodzić. Instalacje gazowe 1 generacji z mikserami "liniowymi" tak mają, ze na wolnych leją więcej gazu niż wysoko wysoko.

Polecam lekturę dokumentu pt. "krótki poemat na gazu temat" dostępnego na googlach.
Nakazuję również przeczytać w/w przynajmniej milion razy, do czasu aż bedziesz ją rozumiał tak jak zasadę działania prezerwatywy.

Re: Polo 86c nietypowy problem na LPG

: 02 lis 2011, 22:42
autor: qboslavo
ja polecam poczytać o BLOSie

Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem

: 04 lis 2011, 17:44
autor: Puszkin
Silnik nie dostaje wtedy po dupie, bardziej parownik, ponieważ spada jego temperatura i trzeba chwilę poczekać zanim się woda w silniku nagrzeje. Polecił bym Ci odpalanie na benzynie, i przełączanie na gaz, ale sam pale dziada z gazu bo mi pompa paliwa umarła :)

Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem

: 04 lis 2011, 20:31
autor: raadek1990
ja mam nowa instalacje lpg wiec przerzucam po paru kilometrach dop na pb :P odpalasz odrazu na gazie to po dupie dostaje parownik zacznie wiecej palic zamarzac itd itp pozniej trzeba regenerowac :P a wskaznik w butli to jakis banal byl wiec dasz rade sam ale z drugiej strony ja nawet nie wiem czy moj dziala bo nigdy na niego nie patrzylem jak mi zalozyli gaz to do tej pory nie widzialem nawet butli :D zatankuj do pelna wyjezdzij wszystko i wiesz ile robisz na butli i ile ci pali mniej wiecej :)

Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem

: 06 lis 2011, 16:52
autor: qboslavo
zatankuj do pełna przejedź 100km i znów do pełna i będziesz wiedział ile Ci pali na 100km

Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem

: 06 lis 2011, 20:40
autor: Puszkin
Wskaźnik na butli nie ma mechanicznego połączenia z pływakiem, tylko niestety magnetyczne.
Jak sie ustawi wskazówka, tak bedzie pokazywać i trzeba się z tym pogodzić.
Jeżeli chodzi o lampke rezerwy na przełączniku - da sie regulować kiedy się zapala - przekręca się ten czarny plastik do którego idzie kabelek na oczku ze wskazówką.

Podgrzewanie reduktora

: 25 sty 2012, 15:45
autor: qhar
Mam pytanie czy znalazl ktos jakis fajny motyw ogrzewania reduktora pozaobwodowo??

Re: Wszystko o: lpg

: 08 paź 2012, 17:53
autor: dany G40
Ile palą wasze polo gazu na 100km moja 8,2 l w cyklu mieszanym myślę że coś dużo ,silnik 1,3 mono skrzynka 5 .

Re: Wszystko o: lpg

: 08 paź 2012, 18:00
autor: pablo22071990
mi pali max 7.4 w cyklu mieszanym na trasie ponizej 6.8, a silnik mam 1.4 60kucy :-D

Re: Wszystko o: lpg

: 27 sty 2013, 11:14
autor: patrycju5z
U mnie cos dzieje sie nie tak ze spalaniem... w zimie wzrosło do 10,5 /100km w miescie... w lato/jesien spalal 8,5 max. Silnik pracuje tak samo, juz pare razy gazownicy regulowali... :/ Czy problemem moze byc juz 8letnia membrana i parowik/reduktor?

Re: Wszystko o: lpg

: 27 sty 2013, 11:36
autor: Marcinek
Membrana to raz a drugie to niskie temperatury wpływają na spalanie. Mój silnik pali 11,5l w miescie

Re: Wszystko o: lpg

: 29 sty 2013, 1:41
autor: Crazy
po 8 latach bał bym się zaglądać w reduktor, bynajmniej sam w ciemnym pomieszczeniu, może źle wpłynąć na psychikę. gdzieś tak połowa tego okresu:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
słaby przepływ (złe wygrzanie gazu) powoduje złe przejście pomiędzy faza ciekła a faza lotna, czyli leje gazem... bardzo niekorzystnie wpływa na silnik, właśnie po takiej jeździe powstają przeciwnicy gazu, jak widzą dziury w tłokach i niedomknięte zawory...
dwie ostatnie - wynika zabiegu czyszczenia...

Re: Wszystko o: lpg

: 04 lut 2013, 0:03
autor: patrycju5z
Czyli lepiej wymienić na nowy. Spróbuje umowic sie z gazownikiem na przegląd reduktora i ewentualną wymianę... :/