Strona 4 z 14
Re: Obniżenie Polo?
: 30 sty 2010, 14:44
autor: yoto
tak jak mowi maaro gwintowe sa drogie ale wielu ludzi je wybiera i nie narzeka ale fakt jest sztywno ale to zalezy kto jak lubi wedle gustu a jesli wymienimy tylko sprezynki mysle ze tez bedzie good a jesli bedzie za miekko i nie bedzie tego co by sie chcialo na zakretach istnieja jeszcze przeciez rozporki ktore usztywnia polo

Re: obnizenie polo
: 24 lut 2010, 1:15
autor: boczek
Drugiego marca jadę zglebić moją małą,tylko naaadallll nie mam łożysk.Może ty wiesz gdzie je dostać??
Obniżenie
: 13 maja 2011, 16:47
autor: raadek1990
Witam byłem wczoraj po felgi :

ale po przymiarce zlapalem sie za glowe

tam był profil 175/50 13" ja mam 145/80 z przodu zrobiła się taka dziura ze glowe mozna by wsadzic

jak przymierzyłem 15" to polo zmieniło się w "wóz drabiniasty"

a szpara i tak była

wiec mysle ze odpowiednie beda 14" ale trzeba jeszcze przod obnizyc
podniosl sie tak po wymianie amorkow wszystkie wymienione ale z tylu skrocona sprezyna jest i tak nie widac.
jakie musze sprezyny dac zeby to mi siadło przynajmniej tak jak mam tył ?? amory to KYB gazowe ile go moge posadzic na takich amorach ??
jaki profil opony do 14" ?

szukam alu felg z oponami na lato wiec mozna sie oferowac preferowal bym okolice lublina
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 11:21
autor: Payeros
witam witam, zagadaj do kolegi
vwkas18 on na pewno znajdzie u siebie jakieś sprężyny na przód

które zredukują koszmarny prześwit

choć z tego co wiem to na org. amorkach można zejść tylko o 4cm ale tak amor dostaje w dupę.. to jest moja wypowiedz być może się mylę

chłopaki są tu więcej doświadczeni niż ja ;p
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 11:31
autor: raadek1990
czyli jak obnize te 4cm to szybko wykoncze amory tak ??
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 11:39
autor: boczek
Jak chcesz to mam sprężyny -40,ale tak jak wyżej pisze kolega szybko amorki dostaną w dupe.
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 11:44
autor: raadek1990
w necie jak czytam to pisza ludzie ze do -40 na seryjnych amorach to jeszcze nie ma tragedii. a szybko dostana w dupe tzn ?? rok, dwa, czy pol roku ;>
mam do wymiany lozyska amora i przy okazji chce to zrobic tylko pytanie czy jak wsadze takie za 25zł to bedzie dobre po obnizeniu czy szlak je trafi za 2 miesiace ??
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 15:02
autor: Thao
ja jezdze na okolo 60/40 na seryjnych amorach, da sie jezdzi, konfort jest, ale dla mnie jest za miekko. Polo tak jezdzi juz chyba ze 3 lata na tych amorach ( u mnie drugi rok leci, i kumpel wczesniej okolo rok jezdzil) i nie ciekna, pracuja dobrze. Tylko od razu polecam kupic sprezyny 60mm przod i 40mm tyl, bo inaczej moze przod stac wyzej niz tyl.
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 15:41
autor: boczek
[quote=""Thao""]ja jezdze na okolo 60/40 na seryjnych amorach, da sie jezdzi, konfort jest, ale dla mnie jest za miekko. Polo tak jezdzi juz chyba ze 3 lata na tych amorach ( u mnie drugi rok leci, i kumpel wczesniej okolo rok jezdzil) i nie ciekna, pracuja dobrze. Tylko od razu polecam kupic sprezyny 60mm przod i 40mm tyl, bo inaczej moze przod stac wyzej niz tyl.[/quote]
jeżeli przód obniży tylko to przód nie ma prawa stać wyżej.Efekt ten tylko widać przy modelu steilheck.
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 18:47
autor: raadek1990
kupie przod -40 w tylnych albo strzelily albo ktos skrocil o 1,5 zwoju dziwne bo dokladnie tyle samo

wrazie czego jak bedzie za wysoko to podetne kawalek i bedzie git ;]
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 18:55
autor: barmaz91
Kolego mozesz obnizac tak samą sprezyna ale caly zestaw obnizenia amorek i sprezyna to inna bajka jak seria amor i sprezyna -40 czuc roznice w prowadzeniu i na dolach moze bardzo dobijac jak co ja tak mialem i po zalozeniu kompetnego KITu czuje roznice na +.
W przyszlosci zastanow sie nad calym zestawem taka moja rada
A co do opony to ja radze na 14" 185/50 ja tak mam i u vwkas18 tez jest taka opona i powiem ci ze jest ok tylko u ciebie z tylu musisz zaklepac rant jak cos bo bedzie przycierac jesli go dasz na glebe. U mnei na -60/40 tyl czasem nawet przytrze a nie mam pseudokombii

wiec u ciebie jestem pewnien ze bedzie przycierka jak co
A i jeszcze widze ze chodzi ci po glowie przyciecie amorka prosze nie baw sie w takie cos tylko zniszczysz amorek czytalem ze taki zabieg to jedno wielki G lepiej zainwestuj w sprezyny albo wejdz na to i zoabcz jak siedza polo na konkretnym zawiasie i oponie
viewtopic.php?f=26&t=4
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 19:01
autor: raadek1990
nie kupie teraz amorow bo dopiero na te 400 wydalem

jak bylem po felgi ostatnio zakladalem 195/50/15 koles powiedzial ze do tego trzeba by wyciagnac maszyna ranty wiecie moze cos na ten temat ??:D co to za fachowa maszyna
a amorow nie chcialem przycinac tylko sprezyne :oki:
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 19:14
autor: barmaz91
No wlasnie o sprezynie mowilem
Maszyna to takie cudo
http://allegro.pl/zaginarka-blotnikow-p ... 42622.html
ale ja bym radzil gumowy mlotek i jedziemy delikatnie albo napisz do kolegi bruczyk on wie wszystko i ci wytlumaczy
Co do opony to ja nie radze masakra bedzie na 15 i ja proponuje 185/50 i zrobic te opone na ladnym naciagu na feli np 7,5j

albo wyzej
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 19:52
autor: raadek1990
pisalem wyzej ze na 15" wyszedl woz drabiniasty

195 zaczepialo przy skrecie juz wiec odpada

szukam 185/50(55) 14" jutro gielda ;]
Re: Obniżenie
: 14 maja 2011, 19:59
autor: Jak87
Ja mam 185/50/14 przód + tył, na 7J brak naciągu i trochę kwadrat,
tył 8cali i prezentuje się bardzo ładnie

na obniżeniu 60/40 na kicie MTSa w 86c
przód mi obciera bo opony są na równi z rantem i na dziurach jest przyciera,
ale auto prowadzi się wybitnie na takiej oponce
