Strona 4 z 4

Re: 9N3 Davit 223KM

: 01 lut 2015, 1:13
autor: brytfanna
[quote=""qqrydza""]
Poleć jakieś fajne środki do mycia - myślę że będą potrzebne :D
[/quote]

Testowałam drogiego GYEONa, jakiś drogi koncentrat i Sonax... i najlepszy okazał się płyn do czyszczenia felg Autoland z Tesco :P

: 01 lut 2015, 8:02
autor: Nemesis
Ja do czyszczenia moich kół używam PLAKa do lakierowanych felg aluminiowych i jestem z niego bardzo zadowolony.

Re: 9N3 Davit 223KM

: 02 lut 2015, 10:42
autor: Adrian_Malbork
Wszystko zależy jakie klocuchy założy. Do białego to skombinuj coś droższego, ale żeby nie pyliło.
ja mam czarny połysk u siebie i mnie uj jasny trafia jak po dniu jazdy są już czarny mat... A niestety klocki w miare nowe i szkoda ładować w niepylące.
Jak dopiero zakładasz heble to zainwestuj. Dużo odelży czyszczenie felg ;-)

Re: 9N3 Davit 223KM

: 02 lut 2015, 22:18
autor: qqrydza
Tarcze i klocki niestety TRW. O ile klocki np. ferodo można dostać w jakiś horrendalnych pieniądzach, tak tarcze pozostają tylko TRW. Są w fajnych pieniądzach do dostania jako zamiennik. Oryginał tylko ASO i pieniądz okrutny. Generalnie ciężko z tymi hamulcami, bo leonów Cupra R z pakietem brembo jest mało.

Obecnie mam klocki TRW, jeździłem na srebrnych keskinach z polerowanym rantem i nie było problemu z pyleniem, pewnie dlatego, że to mega twarde kloce. Kupiłem auto świeżo po wymianie klocków, przejechałem już ponad 40kkm i klocki wyglądają jak nowe, czego nie mogę powiedzieć o tarczach... Pomyśle chyba o ferodo.

Adrian_Malbork Na jakich klocach jeździsz, że tak bardzo pylą?

Właśnie dostałem info, że hamulce są jutro u mnie :grin:

Re: 9N3 Davit 223KM

: 03 lut 2015, 13:58
autor: qqrydza
Szybkie spy photo

"Takie tam z tarczą" :D

Obrazek

Re: 9N3 Davit 223KM

: 03 lut 2015, 15:30
autor: Adrian_Malbork
wsadziłem klocuchy PAGID - od razu po zakupie samochodu bo miałem do gołej blachy zdarte ;-)
Na pewno juz nie będą długo jezdzić

9N3 Davit 223KM -> 265KM

: 28 cze 2015, 14:11
autor: qqrydza
Dawno mnie tutaj nie było. "Mała" aktualizacja:
[size=99px]2015-04-17[/size]

- pompki BA z końcówkami HF100
- ostatni przelotowy tłumik od MG Motorsport
- strojenie 265KM
- zrobiona procedura startu, twarda odcinka, oraz ograniczenie momentu obrotowego na pierwszych biegach.

Obrazek

Obrazek

Od 5kkm jeżdżę na tym setupie, nie obyło się ostatnio bez problemów:

Obrazek

Najgorsze jest to, że wydarzyło się to, 300km od domu i to w drodze na VAG Nyse, 4km od ośrodka! :banghead:
Powrót 60-70km/h przez 7 godzin, autem o mocy może 40KM, na samym kolektorze wydechowym :angry:

Jedyne, zdjęcie spod ośrodka:
Obrazek

Auto, szybko ogarnięte, turbo pospawane, dorobiona podpora. Uff...

Re: 9N3 Davit 223KM

: 28 cze 2015, 16:46
autor: zxxck
a jakie wrażenia z jazdy ? W Twoim odczuciu jest luźno czy czuć że silnik już cierpi ?

Re: 9N3 Davit 223KM

: 28 cze 2015, 17:14
autor: qqrydza
Wrażenia są niesamowite. Auto dostarcza kupę frajdy podczas jazdy. Teraz jeździ się zdecydowanie lepiej - nie chodzi mi o to, że mocy jest więcej. Teraz auto po prostu zachowuje się bardziej jak seryjne, ma przede wszystkim lepszy dół, a jeśli chodzi o jazdę po mieście z włączoną klimą, to ma to dla mnie wielkie znaczenie. Turbo zachowuje się, powiedzmy jak takie od ARL'a.

Widać, że wymiana wtrysków dużo dała w dolnym zakresie obrotów (mimo, że w ogóle nie walczyliśmy o dół - nie ma dymu podczas "wstawania" turbo).

Czy silnik cierpi - no napewno nie wytrzyma tyle co seryjne BLT o mocy 130KM, ale wszystko zależy od Twojej prawej stopy :) Jeśli będziesz cały czas pałował, bez opamiętania, to jest duże ryzyko wys...ia (rym nie zamierzony :) ) Chodzi przede wszystkim o chłodzenie silnika. Do bardziej extremalnego upalania konieczna jest dodatkowa chłodniczka oleju i zegar EGT. Ja zlogowałem temperaturę oleju 110 stopni przy upalaniu w temperaturze zewnętrznej 32 stopnie.
Natomiast jeśli tylko od czasu to czasu sobie przyciśniesz, np. wyprzedając jakieś auto, to nic złego się nie powinno stać.

9N3 Davit 223KM -> 265KM

: 28 cze 2015, 17:41
autor: brytfanna
Przyjemnie :) A pisałeś, że 260 to max :P
Ale chyba lajtowy program? Tak na oko to na tym setupie można chyba sporo więcej wycisnąć.

Re: 9N3 Davit 223KM -> 265KM

: 28 cze 2015, 17:54
autor: qqrydza
Tak jakoś wyszło :D Zostało trochę zdjęte, było więcej, ale nie byliśmy pewni intercoolera. Niestety teraz on jest najsłabszym ogniwem. Do 250km jeszcze daje rade, a później zaczyna blokować przepływ, z tego względu, że jest jednostronny.

Jest duży zapas paliwa i powietrza. Na następny sezon może zmienię IC'ka i dojdzie kilka koni więcej, chociaż na brak mocy póki co nie narzekam :D

brytfanna a jak tam Twoje polo, bo jakoś się nie chwalisz?

9N3 Davit 223KM -> 265KM

: 28 cze 2015, 18:24
autor: brytfanna
Intercooler masz z cupry? To faktycznie 260 i koniec... Ale racja, że to w zupełności wystarczy :)
U mnie po długich przejściach coś się zaczyna kluć - myślę że na dniach zaktualizuję wątek :)

Re: 9N3 Davit 223KM -> 265KM

: 28 cze 2015, 19:22
autor: qqrydza
Tak z cupry. Łatwo go zamontować, ale do grubszych modów nie daje rady.
Kluć? To chyba będą regularne narodziny, bo chyba czekasz już kilka dobrych miesięcy :)
Czekam z niecierpliwością na efekty, chyba będzie gruuubo, skoro to tyle trwa

Tak dla porównania - u mnie mody 223 -> 265KM trwały jeden dzień (...i noc) :)