brytfanna - żółte Polo 9n3 1.9 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Nie, na razie odpuściłam temat bo były większe modyfikacje. Takich kosmetycznych mam kilka w planach (m.in. światełko w schowku na przykład :)), ale to zawsze jakoś nie po drodze :)
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

moduł domykania szyb? Chyba nie doczytałem. Powinnaś mieć zamykanie/otwieranie z kluczyka. a jak chcesz z przycisku to nie wiem jak Ty, ale mi by się nie chciało ładować pieniędzy w zamknięcie szyb raz na rok z przycisku :D
Obrazek
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

No mam z kluczyka, ale qqrydza i jhosef rzeźbili taki na pilota i działało :) ale to pierdoły, może kiedyś. W ogóle to muszę wątek zaktualizować, bo wpadło trochę koni i rzeczy ostatnio :)

EDIT: soreks, myślałam, że posty się połączą automatycznie.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2014, 11:26 przez brytfanna, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

No to tak. Najważniejszy z modów - FMIC:

Obrazek

do tego downpipe 2,5". Wydech na razie seria.
Turbo gwiżdże jak karetka, ale idzie to nawet polubić :P
Po strojeniu mamy 190 KM i 400 Nm. Miło :)
Jest tez procedura startu, ale za wysoko, nie było już czasu poprawiać, więc może następnym razem. Tak BTW, czy ktoś by potrafił po wykresie ocenić, jak ją najlepiej ustawić? 2000 rpm nie byłoby za nisko?...

Obrazek

W czwartek wpada koło (Exor STP, 17") i będzie wyglądać tak:

Obrazek

Tak, wiem, że idzie zima :P Ale nie wytrzymałabym do przyszłego sezonu, skoro są felgi, musiałam kupić opony - Uniroyal RainSport 3 205/40, to po deszczu tez sobie polatam.

Na starych kołach robimy 7,69 do setki i 15,77 na ćwiartkę, ale to z pasażerem i paleniem kapora na trzecim biegu, więc bez sensu ;) Na Rainsportach będzie duuuużo lepiej.

Wpadły też grube mody - uchwyt na kubek zamiast konsoli na telefon:

Obrazek

Oraz walczę z zainstalowaniem modułu bluetooth, żeby sobie muzyczki słuchać z telefonu bezprzewodowo.

Na tych podzespołach więcej mocy się już nie da. Teraz muszę trochę przystopować i skoro samochód już się rozpędza, to trzeba popracować nad zatrzymywaniem się - hamulce 312 mm obowiązkowo, ale szukam takiego zestawu, żeby wszedł w zimową felgę 16". No i muszę się zlitować nad sprzęgłem - jeśli ktoś wkładał sprzęgło od Sharana BTB to będę wdzięczna za szersze info - przede wszystkim czy pasuje plug&play czy trzeba coś przerabiać.

Ech, gdyby tak mieć furmankę pieniędzy :P
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Bajka Bajka, Exor jest <3
ja się nawet nie zastanawiałem nad kupnem a efekt masz poniżej
Obrazek

Jeżeli chodzi o procedurę startu.. rózne opinie słyszę. podobno jak nie ma kutego silnika to niby szkodliwe dla żywotności.. no ale bez przesady, nie używa się tego zawsze. Chyba to zmontuje za niedługo bo dużo pomaga na starcie. Ja na Twoim miejscu ustawiłbym 2400-2600, bo 2 to trochę za nisko.

Co do rainsportów to mimo moich porównywalnych osiągów, na 3 nigdy nie zapiszczały także jak mówisz ze aktualnie Ci rwie kapcia na 3, no to na rainsportach trochę zyskasz czasu. Fakt faktem masz prawie 100 więcej momentu więc to może być przyczyną. Na tyle mam Dunlopy SP sport i tak myślę, czy na przysżły sezon nie przełoże osiami dla porównania.

uchwyt na kubek zawsze fajny, bo te konsole na telefon to typowo dla niemca.
Jeżeli chodzi o sprzęgło od sharana to nie wiem czy jest sens. podobno lepiej jakiś jednomas zapakować ale tematu nie przerabiałem.

Uderz do mnie na PW, bo jestem ciekawy kosztów i montażu DP i FMIC. ciągle się z tym bije ale mam mocne postanowienie zrobić w tym roku jedno z nich.

Co do hamowni to możesz oryginalny zestaw przypasować od polo CUP EDITION - 312mm jest
albo prędzej ibiza cupra. to bliźniacze konstrukcje więc będzie łatwo przypasować.
Obrazek
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

No no, ładnie lecisz z modami, moc też piękna :)
I jakbyś mogła, to napisz mi na PW koszty DP i FMIC..
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Pięknie u Ciebie siedzi to koło, awwww nie doczekam się :D 205/40 masz założone?
Znajomi na innym forum też mnie namawiają na czarne, ale chyba jednak zostawię na razie srebrne.
Dunlopy mam teraz, ale na 15", do tego stare, no nie nadaje się to do niczego.

Właśnie myślałam o hamulcach z Cupry, ale nie byłam pewna czy tam 312 siedzą. Byłoby ideolo :)

Co do wkładania jednomasu - wiem, że qqrydza wstawił u siebie i jest zadowolony, ale przeczytałam już cały internet i jednak chyba zostanę przy dwumasowym... np:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=181&t=494878
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110
http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=7784
no ale wiadomo, opinie będą różne.

A, zainstalowałam ten moduł bluetooth. Gra i buczy, muzyczka z iphona leci bezprzewodowo w niezłej jakości, z jakością połączęń jakby trochę gorzej, no ale jakoś to zniesę. Jeszcze tylko muszę wywalić dołączony mikrofon i podłączyć ten, który dała fabryka razem z samochodem i będzie gitarrrrra :D
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Ja mam 205/45 bo jednak trochę za dużo i za szybko latam po trójmieście więc troche więcej gumy nie zaszkodzi.. też mi trochę szkoda felg bo teraz odnowione są i wyprostowane. ale jak masz KIT to spokojnie wsadzaj 40, bo nie będzie tak tłukło jak na gwincie.
cupra ma 312 więc spokojnie można swapa kupić z jakiegoś rozbitka i pewnie koszt takiej operacji to jakieś 1500 z nowymi tarczami i klocuchami. Nie wiem jak servo, czy większe heble coś zmienią bez większego servo.. przecieraj szlaki ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""brytfanna""]myślałam o hamulcach z Cupry, ale nie byłam pewna czy tam 312 siedzą[/quote]
tylko nie AP Racing(też 312 z cupry) bo na nie nie upchasz 16 cali,zwykłe podejdą pp [quote=""Adrian_Malbork""]czy większe heble coś zmienią bez większego servo.. przecieraj szlaki
[/quote]
zmiana serwa przy przejściu z 288 na 312 nie jest potrzebna,raczej chodzi o pojemność cieplną tarczy i powierzchnię docisku klocka :good:

wgl. to gratulacje kresek :oki:
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

[quote=""murzyn""]
tylko nie AP Racing(też 312 z cupry) bo na nie nie upchasz 16 cali,zwykłe podejdą pp [/quote]

dzięki :)
a zwykłe są jedno czy dwutłoczkowe? duże to ma znaczenie?
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

jednotłoczek,zwykły zacisk ATE 54
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Nowe buty = banan na ryju za każdym razem jak do niego podchodzę :D

Obrazek
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

W dół go w dół go! :yahoo: :yahoo: :crazy:
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Pawellini namówiłeś mnie :D
Ale wszystko w swoim czasie :)
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

bryta, w dół go ale 2-3cm :D Bez przesady to szerokie koło i będzie mega sztywno.. a jak zrzucisz niżej to będzie tarcie przy manewrach :D
Jest zacnie. Jakie buty ?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „9N3”