No to tak. Najważniejszy z modów - FMIC:
do tego downpipe 2,5". Wydech na razie seria.
Turbo gwiżdże jak karetka, ale idzie to nawet polubić

Po strojeniu mamy 190 KM i 400 Nm. Miło

Jest tez procedura startu, ale za wysoko, nie było już czasu poprawiać, więc może następnym razem. Tak BTW, czy ktoś by potrafił po wykresie ocenić, jak ją najlepiej ustawić? 2000 rpm nie byłoby za nisko?...
W czwartek wpada koło (Exor STP, 17") i będzie wyglądać tak:
Tak, wiem, że idzie zima

Ale nie wytrzymałabym do przyszłego sezonu, skoro są felgi, musiałam kupić opony - Uniroyal RainSport 3 205/40, to po deszczu tez sobie polatam.
Na starych kołach robimy 7,69 do setki i 15,77 na ćwiartkę, ale to z pasażerem i paleniem kapora na trzecim biegu, więc bez sensu

Na Rainsportach będzie duuuużo lepiej.
Wpadły też grube mody - uchwyt na kubek zamiast konsoli na telefon:
Oraz walczę z zainstalowaniem modułu bluetooth, żeby sobie muzyczki słuchać z telefonu bezprzewodowo.
Na tych podzespołach więcej mocy się już nie da. Teraz muszę trochę przystopować i skoro samochód już się rozpędza, to trzeba popracować nad zatrzymywaniem się - hamulce 312 mm obowiązkowo, ale szukam takiego zestawu, żeby wszedł w zimową felgę 16". No i muszę się zlitować nad sprzęgłem - jeśli ktoś wkładał sprzęgło od Sharana BTB to będę wdzięczna za szersze info - przede wszystkim czy pasuje plug&play czy trzeba coś przerabiać.
Ech, gdyby tak mieć furmankę pieniędzy
