
Polo dostało komplet filtrów Boscha i swieży olej Valvoline Max Life 10W-40.
Przy okazji wymiany oleju wyczyściłem odmę. W sumie 2 godziny moczenia w wiadrze z APC Autosmarta dało radę




Zakupiłem także tłumik środkowy z Polo TDI, aby trochę przyciszyć wydech we wnętrzu, bo w czasie jazdy robił się już wkurzający.
Po pierwszych jazdach jest trochę ciszej, nie buczy tak :cool2:

Udało mi się też przymierzyć koło przed sezonem. Koło dalej się chowie w nadolu więc trzeba będzie pomyśleć nad dystansem przód i tył.
Ze wstępnych wyliczeń wychodzi 15 mm przód i 25 mm tył





Z początku wiosny pokręci się trochę nakrętkami w dół i będzie git
W tym roku priorytetem jest ogarnięcie blacharki i lakieru na aucie. Muszę wymienić błotnik przedni od strony pasażera i
ogarnąć oba tylne błotniki, bo na jednym złuszczył się lakier i trochę rdzy widać pod lakierem.
Ogólnie chcę jeszcze doprowadzić do ładu tylny zderzak, bo ktoś wcześniej wyciął w nim dziurę na wydech i teraz to szpeci, bo chciałbym trochę zmodyfikować wydech.
Później chciałbym zabrać się za doprowadzenie do przyzwoitego stanu silnika, bo już trochę poci się olejem w kilku miejscach i ostatnimi czasy obserwuje wzrost zuzycia oleju do ok 0,2-0,3L/1000Km. ALe to raczej bardziej odległe plany i zależne od $. :butcher: