Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
arczyk17
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 250
Rejestracja: 25 paź 2009, 12:19
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: arczyk17 »

tylko kosz takiego silnika z osprzetem i zaplacenie mechanikowi moze wynosic ok 4000zl wiec lepiej sprzedac auto chyba ze to jest zabawka do modzenia i nie masz co z kasa robic
viewtopic.php?f=29&t=20117

VI ZLOT ŚLESIN 2011
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

arczyk17 swap się prawie nigdy nie opłaca :mrgreen:
dlatego było to już poruszane i pewnie Classic z tematu zostanie serią ;)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""darek-vw""]osobiście mogę polecić ten silnik, daje radę w Classic'u[/quote]
Jakim Classicu?? :P

kornel69
Według mnie gra niewarta świeczki. Owszem, można swapować, ale pytanie, po co?? Jeżeli jeździsz tym autem w długie trasy, to fakt, przydałoby się więcej powera do wyprzedzania, bo AEX nawet w budzie 6N szału nie robi. Ale jezeli to ma byc typowo do miejskiej jazdy, to odpuść, bo wtopisz pieniąde i nie będziesz miał z tego niczego, poza nieco lepszym odejściem. Istnieje też trzecia opcja, że auto jest tzw zabawką, a Ty masz innego dupowoza, ale wydaje mi się, że tutaj nie ma ona zastosowania :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

[quote=""JuStIcE""]darek-vw napisał(a):
osobiście mogę polecić ten silnik, daje radę w Classic'u

Jakim Classicu?? :P[/quote]

jeden ch..... :grin: czyli prawie to samo :rotfl:
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

[quote=""JuStIcE""]Najlepiej z tym do PiterVR6, on próbował i raczej walka z wiatrakami, bo silnik jest wysoki i trzeba by ciąć ścianę grodziową i pas przedni.[/quote]

da się bez ciecia , ale nie wiem czy warto ;-)


[quote=""Borek""][quote=""mareck""]a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?[/quote]
a posiadając AFH możanaby przełozyc sam słupek, dołożyc troche $ i 140-150KM w zasięgu, a auto dalej "seryjne" bez rzeżbionych mocowań i rozkładu masy 70/30[/quote]

mylisz się , abf czy inny 4cyl silnik nie jest wcale cięższy od ajv czy afh różnica to max 10kg chyba że porównujesz go do 1.0 to róznica jest większa
no i zależy też jak ktoś sobie ustawi ten silnik , jak silnik jest praktycznie na przednim pasie to wiadomo jak sie auto bedzie prowadzić :D

wg mnie jak masz ok 3,5-4tys mozesz bawić sie w gti
jak chcesz juz miec troche wiecej to 1,8t lub 1,9tdi po modach i ok 5-8tys
a jak kasa nie gra roli to 2.0 tsi i po programie wydechu powinno spokojnie 300km peknąć :mrgreen:
M
Messiash
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 07 kwie 2010, 14:29

Post autor: Messiash »

Witam ostatnio miałem robioną przekładkę silnika z 1.0 na 1.4 pytanie czy potrzebna jest wymiana komputera?

Drugie pytanie dotyczy obrotów. Jakie macie obroty przy 100 km/h na 5 biegu? Bo wydaje mi się mam zdecydowanie za duże.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

Messiash

tak, wymien kompa
M
Messiash
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 07 kwie 2010, 14:29

Post autor: Messiash »

@Paffcio ale jaki powód?

te "ostatnio" jeśli chodzi o swap to był kwiecień od tamtej pory przejechałem około 40 000 km
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

[quote=""Messiash""]@Paffcio ale jaki powód?[/quote]

Taki powód ,ze do 1.4 jest inny komp, silnik rowniej pracuje itp.
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""Messiash""]Drugie pytanie dotyczy obrotów. Jakie macie obroty przy 100 km/h na 5 biegu? Bo wydaje mi się mam zdecydowanie za duże.[/quote]

Ja mam około 3000obr/min. Przy swapie zmieniali Ci skrzynie na tą z 1.4 czy nie?
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
k
karol111
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2012, 9:41

Post autor: karol111 »

Witam, posiadam polo 1.0 all i troche brakuje tej mocy wiec zdecydowałem sie na swap , jak narazie mam zamiar wsadzic silnik 1.6 tylko niewiem jaki powie mi ktos jaki slinki, rozumiem ze skrzynie i komputer tez musze zmienic, cos jeszcze trzeba zmieniac , jakie sa koszty takiego swapu ?
M
Messiash
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 07 kwie 2010, 14:29

Post autor: Messiash »

skrzynia została zmieniona
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Koledzy zmieniam silnik 1.0 aer na 1.4 aex. W swoim mam sondę w kolektorze, a w nowym kolektorze nie ma na nią miejsca. Domyślam się że była pewnie przed katalizatorem. Czy wszystko będzie dobrze działać na kompie z 1.4 jeżeli zostawię swój kolektor?? Czy nie będzie żadnych problemów przy swapie silnika 98 na 96 bo muszę przełożyć swój osprzęt.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""karol111""]posiadam polo 1.0 all i troche brakuje tej mocy wiec zdecydowałem sie na swap , jak narazie mam zamiar wsadzic silnik 1.6[/quote]

a jakie konkretnie masz to 1.0, jakie oznaczenie?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
k
karol111
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2012, 9:41

Post autor: karol111 »

jest to 1.0 all, wiem ze musze kupic silnik i komputer a co z osprzetem,bedzie sie nadawał? pasuje z 1.0 kolektor ssacy i wydechowy do 1.6,?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”