Strona 33 z 64
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 11 lut 2012, 14:42
autor: karol111
ma ktos na forum kompa z immo i stacyjka do 1.4 na sprzedaz na szerokie wejscia?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 12 lut 2012, 13:54
autor: karol111
za komputer z immo i kluczykiem na te kostki jest ciezko znalesc a jak sa to w granicach 250zł, mam pytanie do tych co sie znaja dobrze w tym polo, jak bym kupił wiazke elektryczna silnika z starszego polo np.
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 65756.html i wsadził kompa tego co mam do silnika z immo to by poszło?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 20 lut 2012, 16:05
autor: bodzioszkocja
panowie taki temat:
zatarty silnik AUA 1,4, druga historia i druga zima,więc myśle o zmianie na jakiś inny.
jaki silnik (oprócz aua) da radę najprościej zaadoptować do mojego polo.jest to sedan z 2001r.
jak można to co będę potrzebował zmienić przy jakim silniku.
dodam że nie koniecznie zależy mi na większej mocy.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 23 lut 2012, 20:58
autor: marwisn
Witam Panowie.
Od zawsze jeżdżę oplami więc VW jest dla mnie czymś nowym. Przeczytałem wielę wątkow, ale liczę, że pomożcie w moim przypadku.
Żonka zatarła motor w swoim polo (aer). W jego miejsce wstawiłem 1.4 aex. Osprzęt i cała reszta zostały stare.
Na chwilę obecną auto odpala, ale strasznie przebiera. Jest problem z ruszeniem bo strasznie szarpie. Przy przegazowaniu strzela w tłumik i gaśnie praktycznie przy każdym wciśnięiu sprzęgła.
Adaptacja przepustnicy nic nie dała. Czy wymiana kompa na taki od 1.4 rozwiąże ten problem ?? Wielu z Was pisze, że auto powinno chodzić na kompie od 1.0.
Pomożcie i poradzcie

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 24 lut 2012, 16:58
autor: norbert
Niby niektórym działa na tym od 1.0. Mój 1.4 odpalał ale miał problem z wejściem na obroty i gasł od razu. O jeździe nie było mowy. Po włożeniu właściwego kompa odpalił od strzała. Tak więc zmień kompa na ten od 1.4 i ciesz się nowymi konikami

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 24 lut 2012, 17:08
autor: przem_polo
[quote=""karol111""]za komputer z immo i kluczykiem na te kostki jest ciezko znalesc a jak sa to w granicach 250zł, mam pytanie do tych co sie znaja dobrze w tym polo, jak bym kupił wiazke elektryczna silnika z starszego polo np.
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 65756.html i wsadził kompa tego co mam do silnika z immo to by poszło?[/quote]
Zalezy z ktorego roku i do ktoregoo.W 1997 byl tak zawany maly lift.Zmienila sie troche instalacja eletryczna,wiec nie wszystko moze pasowac.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 25 lut 2012, 11:36
autor: marcingt6
witam mam pytanie mam silnik 1.0 .czy silnik ze skrzynią 1.4 podejdzie pod te 1.0 skrzynia pół osie poduszski itd??
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 27 lut 2012, 11:26
autor: przem_polo
[quote=""marcingt6""] skrzynia pół osie poduszski itd??[/quote]
Na pol biedy moga byc,ale w pozniejszym czasie nalezalo by to zmienic.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 27 lut 2012, 11:35
autor: Skfarek
przem_polo a na co? Bo inne półosie są z tego co pamiętam tylko przy GTI, reszta to jeden pies - dowód? Opis półosi z vagcata (ETka):
drive shaft / AER,ALL,AEV,
for 5 speed manual transmiss.
/ ADX,AEX,ANX, APQ,AKV,AFH, AEE,AEA,AHS
To samo z poduchą tylną:
12 6N0199851AG
support
rear / SCHALT- GETRIEBE: AKP,ANW,AKK, ALD,ANV,ADX, AEV,AEA,AEE, AEX,AFH,AHS, AER,AKV,ALL, ANX,APQ
różnica pojawia się przy automacie.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 29 lut 2012, 1:13
autor: przem_polo
[quote=""Skfarek""]przem_polo a na co?[/quote]
Zgadza sie to tak.Mialem na mysli skrzynie,komputer itp.
Musialem byc zmeczony jak to pisalem.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 29 lut 2012, 6:02
autor: Jabolek
tutaj trzeba sprecyzować pytanie bo to nie jest takie hop-siup jak by komu się wydawało, a rzecz tyczy się ławy silnika i skrzyni biegów, w 6N były 3 rodzaje ław silnika, pod skrzynie na wodzik, pod skrzynie na linki i do GTI, ławy NIE SĄ ZAMIENIALNE, dodatkowo różnią się instalacje elektryczne, było kilka wersji, precyzujcie pytania będzie łatwiej odpowiadać i na pewno będzie mniej nieporozumień.
Silnik Polo 6n 1.0 ALL
: 06 mar 2012, 19:59
autor: Emeq84
Może to nie najodpowiedniejsze miejsce na tego typu post, ale jestem zdesperowany i docenię jakąkolwiek pomoc ze strony Waszej Społeczności. Może zacznę od początku, kilka tygodni temu (podczas siarczystych mrozów) zamarzła mi odma w silniku i zapaliła się kontrolka oleju (sygnał dźwiękowy + migająca kontrolka). Jako że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o samochody, pojechałem na tej kontrolce do mechanika :banghead: Przejechałem około 5km i efektem jest zatarty silnik... Od tamtej pory szukam ciągle takiego silnika na allegro i ogólnie po internecie (mój mechanik szuka po giełdach) niestety bez efektu :-( Ma ktoś może pomysł gdzie mógłbym taki silnik dostać? Może ktoś zna kogoś kto ma taki na sprzedaż po "swapie"? Czy istnieje jakaś alternatywa - myślę o zamontowaniu silnika innego typu ale bez jakichś dużych kosztów, albo jakieś odratowanie tego starego zatartego? Jakakolwiek odpowiedź mile widziana. Pozdrawiam, Przemek.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 06 mar 2012, 23:52
autor: miodzio
nie podałeś o jaki silnik chodzi ale domyślam się ze o 1.0 Remont twojego starego raczej nie opłacalny. Najlepiej było by zaszczepić jakiegoś 1.4 Ja ostatnio robiłem taką przekładkę. Roboty nie jest bardzo dużo jak by się wydawało a prędzej znajdziesz silnik 1.4 niż 1.0
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 15 mar 2012, 15:36
autor: Katoo
Jak by ktoś chciał to sprzedam mojego 1.0na mono do 6N 179tyś. z długą albo krotką skrzynią. Czy ktoś z was próbował wrzucić do 6n silnik z g3 1.8 na mono wtrysku? Czy instalacja z 1.0 na mono będzie pasować?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 16 mar 2012, 9:35
autor: Skfarek
[quote=""Katoo""]Czy ktoś z was próbował wrzucić do 6n silnik z g3 1.8 na mono wtrysku? [/quote]
ja rozkminiałem opcję zarzucenia 1.8 90 km ABS mono właśnie z gofera ale z braku sensownego i pochodzącego z pewnego źródła silniora temat zarzuciłem.