Strona 34 z 60

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 07 mar 2011, 23:09
autor: patrycju5z
Bardzo Ci dziekuje. 7j to jest juz dużo i zacnie taka felga wygląda. Mam coupe. Martwilem sie ze bedzie trzeba przerabiac.

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 07 mar 2011, 23:15
autor: vwkas18
Jak87 175/50/14 ta opona się nie naciąga obecnie masz pirelke drago albo goodyera dostępnego ale nasakra pękają jak cholercia odradzam

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 08 mar 2011, 18:03
autor: Jak87
vwkas18 dzięki za porady,
na oku mam 2x 185/50/14 na tył Continentala, niby nowe (z magazynu) ale rocznik 2007
nie wiem czy sie w nie pakować.. jak na przód naciągnę 165/55/14 na 7cali
na tył 185/50/14 na 8 to czy nie będzie zbyt dużej różnicy w przyczepności
przodu i tyłu? Przód zrobi się wąski i lekko łódkowaty na naciągu a tył jak walec?
na 8 cali 165/55 naciągać nie chce bo będzie źle wyglądać... więc mam dylemat.

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 08 mar 2011, 18:17
autor: vwkas18
Jak87 continental tak ale nie czeski!! :) wiesz mi co mówię najlepiej z DE albo Francji

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 10 mar 2011, 10:52
autor: Speede_ZGL
Witam Panowie
Mam pytanie odnośnie śrub zabezpieczających. Jakie kupić? Czym się kierować? Potrzebuje info na ten temat :blush2:

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 10 mar 2011, 15:54
autor: Jak87
To są Conti 2007rok produkcja Niemiecka, czyli mimo, że 4lata leżakują
nie mam się czego obawiać?

Jeśli na tył 185/50 na 8cali to co dobrać na przód na 7 cali?
Czy 165/55/14 przód i 185/50/14 tył nie będzie zbyt dużej różnicy w szerokościach?

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 10 mar 2011, 17:02
autor: barmaz91
Kolego ja bym odradzał ci śrub zabezpieczających ja takie mialem kiedys i w jednej wyrobił sie gwint i za chiny nei szło tego odkręcic moim zdaniem to tylko kłopot jesli nie masz az tak drogich alu i nie mieszkasz w dzielnicy gdzie alu w nocy idzie jak swieze bułeczki daj spokoj. Zostań przy normalnych. Taka moja rada z własnego doświaczenia

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 11 mar 2011, 10:16
autor: Speede_ZGL
no właśnie
kolega ma leona i mówił że w niedziele męczy się z 2h żeby odkręcić stare śruby


no ale jakie kupić? jednak zdecyduje się na te śrubki, tylko czym się kierować?
tak samo jakie wentyle ukryte polecacie?

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 11 mar 2011, 10:29
autor: vwkas18
Czołg GT byłe auto Rekina obecnie stoi niedaleko Wrocławia :blush2: w garażu zbunkrowane

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 21 mar 2011, 22:21
autor: Crazy
przedstawiam swój dylemat, liczę na sensowne porady i propozycje.
Obecnie śmigam na 175/70/R13 na feldze 4j tył
Przód na feldze 4,5 J 175/65/R13
Przodek delikatnie ociera na maks zakrętach, ale jakoś daje radę, ostro nie kręcę sterem.
Na lato chciałbym założyć felgi R13 na 5j
Obrazek
Najciekawiej że mam obniżony zawias (tak już go nabyłem) i nie wiem ile obniżony, ale ciągnie się po samej ziemi i jest cholernie sztywne :)
Tyłek po przyłożeniu wygląda tak (opuszczony bez podnośnika):
Obrazek
Obrazek
wysokość luzu pomiędzy nadkolem a rantem felgi 95mm
z przodem przy obecnej oponie luzu praktycznie nie ma:
Obrazek
co jeszcze udało się wyjaśnić przymierzając felgi że na przodek konieczne będzie założenie dystansów 20mm (wypiera zacisk) co wypiera felgę praktycznie na równo z błotnikiem, i do tego dłuższe śrubonki montażowe.
wypieranie aluma:
Obrazek
Obrazek
Pytania:
1. jak zainstaluję z przodu dystanse 20mm na tył też dawać, czy odpuścić? ale czy nie będzie to idiotycznie wyglądać? i czy da się tym jeździć?
2. Czy błotniki przeżyją po takiej kombinacji? kombinacje z wydłużaniem błotników wolałbym uniknąć.
3. Jakie opony założyć? tył 175/65/R13 lub 175/60/R13 z przodem 175/55/R13 lub nawet 175/50/R13

da się coś powiedzieć o tym zawieszeniu po fotkach?
Obrazek
Obrazek
sprężyna nie ściskana:
Obrazek
Co o tym myślicie?!?

aha! to wszytko dotyczy G40 :)

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 23 mar 2011, 20:10
autor: barmaz91
to kolego postaram sie odpowiedziec
1. jak na przod dajesz dystans to i na tył trzeba dac bo troche bedzie szpecic z boku wygladac jak ktos sie przyjrzy :D
i myśle ze musisz wtedy poszukac nakladek na błotniki bo jak dobrze kojarze w g40 byly ori nakładki bo bez nich jeden przejazd po wodzie albo blocie i bedziesz mial caly samochod uwalony :D
2. Nie czaje pytania :D :D :D :D
3. odnośnie opon to ja proponował bym dla bezpieczeństwa tył 175/60/R13 a przód 175/55/R13


teraz moje pytanie potrzebuje największych naciągów opony 155 r13 :D :D na co to najszerzej sie naciągnie :D :D
Planuje na zimę zrobic szeroką stal a ze mam roczne oponki 155 stad moje pytanie najlepiej widziane od razu fotki z naciągów :D :D

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 24 mar 2011, 13:37
autor: grendzin
A ja z kolei mam inne pytanie. Otóż mam możliwość kupienia w miarę dobrych pieniądzach maxxów 8 i 9' x 14. Wacham się z kupnem ponieważ nie wiem czy wejdzie mi to w nadkola do 2f. Aha et felg 8j przod ET20 i 9j tył ET15. Pomoże ktoś?

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 25 mar 2011, 16:08
autor: barmaz91
Kolego wejsc to wejdzie ale wystawac raczej bedzie na pewno i raczej bedziesz musial nakladki na blotniki dac bo bedzie starsznie chlapać :D :D a i jeszcze jak masz pseudokombii to tyne nadkole raczej klepać bedziesz musiał. Ja osobiście mam 8j i nie powiem zeby nie wystawała :D a i opona na to to raczej przy glebie to 185/50 cie ratuje ja tak osobiscie mam i przy glebie to tylko to zeby było ok :D

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 26 mar 2011, 19:36
autor: Brzeziak_
No to Panowie i mnie poratujcie. Fela 6J ET13 i oponka 155/70. jeżeli mam z przodu koło cofniete to będzie tarło?? A i z tyłu wyciąłem ranty w nadkolach, będzie dobrze?

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 26 mar 2011, 19:41
autor: czmc
[quote=""Brzeziak_""]No to Panowie i mnie poratujcie. Fela 6J ET13 i oponka 155/70. jeżeli mam z przodu koło cofniete to będzie tarło?? A i z tyłu wyciąłem ranty w nadkolach, będzie dobrze?[/quote]


u mnie na 6,5j na et 33 jest w sam raz

ja na początku sobie tak rozrysowywałem:
Obrazek

* sprostowanie: powinno być dobrze, u mnie od piasty do wewnątrz wchodzi 11..cm felgi, u Ciebie niecałe 9 czyli powinno być podobnie