Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

A czy golf z 1,8 mial imo? bo myslałem także nad 1.6 aea ale z monowstryskiem i kompem z 1,8 czy będzie pasować? Tak żeby 1,6 75km mialo wiecej koni.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Katoo a nie każda 3 miała już immo? Immo zawsze można wywalić. Co do kompa z 1.8 to podejrzewam że będzie rzeźba.

[quote=""Katoo""]także nad 1.6 aea ale z monowstryskiem[/quote]

tzn. chcesz kupić słupek z aea i wrzucić cały osprzęt mono?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
k
kicukicu
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2012, 21:17

Post autor: kicukicu »

witam wszystkich forumowiczow. Mam problem, w polo 6n2 znajoma zatarla silnik 1.4 60 km o oznaczeniu AKK, wtrysk bezposredni, na aluminiowym bloku. Silniki te sa bardzo drogie. Pytanie czy da sie tam wlozyc inny slupek pod ten osprzet? Ponoc silnik AUD jest taki sam ale nie mam pewnosci a w dodatku jest rownie drogi
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Myslałem zeby Aea wsadzic komputer z 1.8 + wałek z korka.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

Siemka mam pytanie mam polo z 95r. z silnikiem 1.0 AEV i chciał bym zmienić na większy od polo , ibizy itp zależy mi na tym żeby zmienić silnik + skrzynie + komputer bez przerabianie instalacji itp itd po prostu najlepiej jeden wyciągnąć drugi wsadzić podłączyć zalać olejem i jeździć . Jaki silnik By pasował ( pojemność , oznaczenie , moc )

Inaczej dowiedziałem się że jest możliwość wymiany samej głowicy :) . 1.4 AEX pasuje podobno P&P czy jeszcze jakaś głowica pasuje tak samo ?? . Ewentualnie z 1.6 75 km ?? i wtedy kompa tez trzeba wymieniać ?? .
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
w
wozy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 10 lis 2010, 23:53
Lokalizacja: Kraków :)

Post autor: wozy »

podpinam sie do Munka, tez mam 1.0 AEV i bym chciał wrzucić 1.6 AEA 75km ,jakie zmiany jeszcze będą potrzebne ?
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote=""Muniek91""]Siemka mam pytanie mam polo z 95r. z silnikiem 1.0 AEV i chciał bym zmienić na większy od polo , ibizy itp zależy mi na tym żeby zmienić silnik + skrzynie + komputer bez przerabianie instalacji itp itd po prostu najlepiej jeden wyciągnąć drugi wsadzić podłączyć zalać olejem i jeździć . Jaki silnik By pasował ( pojemność , oznaczenie , moc )

Inaczej dowiedziałem się że jest możliwość wymiany samej głowicy :) . 1.4 AEX pasuje podobno P&P czy jeszcze jakaś głowica pasuje tak samo ?? . Ewentualnie z 1.6 75 km ?? i wtedy kompa tez trzeba wymieniać ?? .[/quote][quote=""wozy""]podpinam sie do Munka, tez mam 1.0 AEV i bym chciał wrzucić 1.6 AEA 75km ,jakie zmiany jeszcze będą potrzebne ?[/quote]


tutaj nie ma za dużo do wyboru jeśli nie chcesz zmieniać instalacji, najsłuszniejszym wyborem będzie AEA razem z komputerem, skrzynka najlepiej od AEE, układ wydechowy można pozostawić jednak zaleca się wymianę kolektora na dwururkę.

co do głowicy od AEX to nie podejdzie ponieważ jest to już pełen wtrysk a osprzęt masz na pojedynczy.
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

Czyli Rozumiem że muszę kupić AEA bez sprzętu + komputer i będzie działał P&P jak go wsadzę z podłączeniem wszystkiego itp :) ?? I skrzynie w takim razie DCG . Bardzo ci dziękuje za pomoc :) .
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

A żeby było jasne AEA mam czujnik stukowy który aev niema i mnie to zastanawia jakto rozwiazać po wymianie kompa. Powiem ci jeszcze że gdybyś miał blok z ADX (monowtrysk z polo) to wał korbowody i tłoki wsadzisz z aea mają tą samą średnicę ale wiekszy skok , co do glowicy z aex napewno nie podejdzie ale wałek tak ma nieco inne krzywki bardziej ostre ale nie wiem w jakim stopniu do 1.6 pomyślałbym o zamontowaniu wałka z 1.8 z golfa albo corrado to juz w ogóle:) była by masakra:) ja raczej w strone snokera z wałkem z 3F bo jest ten sam co w g40 nawet ta sama srednica tłoka jest co w 1.0
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

[quote=""Katoo""]A żeby było jasne AEA mam czujnik stukowy który aev niema i mnie to zastanawia jakto rozwiazać po wymianie kompa. [/quote]


Więc panowie jak to jest z tym ???
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Jest tak że jak wsadzisz AEA na kablach z AEV to i tak będzie ci funkać, a zapomniałem przeglądałem jeszcze etke i znalazłem dodatkowy czujnik w kolektorze dolotowym:) ale forumowicze przekładki robi i jeżdżą:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

ja nie widzę problemu aby przełożyć instalację elektryczną komory silnika, mało kosztowna i mało czasochłonna operacja, niski stopień trudności, po co kombinować i sobie utrudniać? :)
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

Czyli w sumie nie ma pewności ze będzie wszystko ładziać bo może ci co przekładali to przełożyli tak jak pisał Jabolek z elektryka :) . Hmmm . . . . W dalszym ciągu stoję w miejscu :P .
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Oczywiście ale to napisałem tylko dla tych co zostawiają stara instalację żeby potem nie zadawali pytań a do czego ten kabel a do czego ten:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
m
macieklag
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 20 lip 2011, 13:20

Post autor: macieklag »

Panowie czy ktoś może ma jakieś linki do podobnych tematów, wspominacie tutaj o podobnych modyfikacjach. W moim polo posiadam 1.0 AEV chciałbym wrzucić nowy motor 1.6 AEA wraz ze skrzynią (dcg lub ddh - dłuższe przełożenia) + komputer. Moje pytanie czy ktoś próbował rozebrać złącze ECU? W AEV'ie brakuje czujnika spalania stukowego (dwa przewody). Wymiana instalacji nie ma sensu skoro brakuje jedynie tego czujnika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”