1) pierwsze co to musisz szukać budy 86c2f z lat 1990-1994
bo ma większą komorę silnika
stabilizator jest z przodu z tyłu nie ma jako takiego jedynie G40 były wyposażone w pseodo stabilzator belki
da się zamontować stabilizator lepszy ale musisz przerabiać wachacze na unibolowe
2) po zastosowaniu specjalnych adapterów(ok 250 zł są dostępne można je kupić albo zrobić jak masz dostęp do CNC) możesz wsadzić 280 mm lub 256
3) zastosuj niskie zawieszenie i PU (
http://www.strong-flex.eu/index.php?pag ... 1&Itemid=1) pod stabilizatory a poczujesz róznicę
auto twarde i lekko prowadzące się
4) blacha.. jak kazde stare auto.. siadają podłużnice jak auto były obniżane (lubią pękać, po strzałach też niekiedy) dziura pod akumulatorem, progi, w miescach spustowych od szyberdachu
tylna klapa przy szybie
5) zależne od silnika jaki masz ale trzeba liczyć 780 kg z G40 masz 805 bodajże
co do klatki to Rollbar (5 metrów rur) ok 15-17 kg ze stali (alu conie pasuje do Górskich to 10 kg full klatka ok 23 kg