Kurcze, trzeba do Niemiec do pracy jechać żeby pozmieniać trochę w samochodzie
A może spytam tak, bo szukając tak po tych turbinach natrafiłem na silnik G40 w starszej polówce, 113km przy silniku 1.3 to coś pięknego.
Ale to raczej by odpadło bo ciężko byłoby zmieniać silnik, pewnie i do tego cały osprzęt też do wymiany, czyli tak samo jak na 1.8T
Swap na 1.8T z zawieszeniem obliczaliśmy to było 15k
Zaturbienie to ok 4-5k + oczywiście zawieszenie, ale zawieszenie to już bym myślał, bo te ledwo co już ciągnie, najlepiej to jakiś kit żeby nie było za twardo.
Więc jeżeli chodzi jak na razie o mody w silnik to jak na razie zostaje zatrubianie

Ale to jeszcze na pewnie nie w przyszłym roku

Silnik ABF już duża pojemność i wtedy też dostajemy spalaniem,
myślę że zaturbienie to chyba najlepszy pomysł i kosztowo też nie jest źle, do tego spalanie wzrośnie strzelam o 1l czyli na silnik ze 100-110 kucami 7-8l to nie jest źle, wręcz bardzo dobrze. Do tego waga samochodu robi swoje, passat 1.8 ledwo co na starcie daje radę polówce z 1.4, a gdyby 1.4 dostało turbinę to już całkowicie passat nie dawałby rady mimo podobnej ilości koni. Jednak dodatkowe 500kg w passacie swoje robi, oczywiście na niekorzyść
