Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

z przesiadką na jaki silnik z adx będzie najmniej problemów i roboty?
d
dominik9248
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:19

Post autor: dominik9248 »

własnie chcę zmienić silnik tylko nie wiem jeszcze na jaki co proponujecie ????
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

[quote=""dominik9248""]własnie chcę zmienić silnik tylko nie wiem jeszcze na jaki co proponujecie ????[/quote]


2,8 VR6 :grin: :grin:


A tak na poważnie jaki masz teraz może byś powiedział? Ile pieniędzy masz do wydania? Kod silnika obecnego? Bo my nie wróżbici.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

siwkins
Najprościej na 1.6 AEA. Twój ADX i AEA są na monowtrysku, więc najmniej do wymiany.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
d
dominik9248
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:19

Post autor: dominik9248 »

teraz mam silnik 1.3 55 km. aktualnie polo znajduje się u blacharza jest całe od nowa malowane.Chciałbym jeszcze do niego wsadzić mocniejszy motor tylko nie wiem jaki tak zęby nie ciąć podłożnic,zdaje sobie sporawe ze za 1000 zł nie zmienię silnika dlatego myślę ze w kwocie 4000zł się zmieszczę.Proszę też nie mówcie mi żebym go sprzedał i kupił coś mocniejszego bo to jest opcja najprostsza wole sam coś zbudować niż kopic coś gotowego.
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

Można by było się pobawić w 1.8T u kolegów z Genowefa Garage robią takie coś za 5 tys. no ale musiałbyś kupić silnik.W zależności jaką mocą chcesz dysponować,masz zakres od 150 do 225 KM.Mógłbyś też pokosić się o 1.6 16V z GTI ale znaleźć w dobrym stanie graniczy z cudem,większość wyżyłowana do granic swoich możliwości,więc wszystko zależy od ciebie jaka moc by cię satysfakcjonowała :)
PS.Sam rozważam wpakowanie 1.8T do swojego :D
Obrazek
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

[quote=""dominik9248""]teraz mam silnik 1.3 55 km. aktualnie polo znajduje się u blacharza jest całe od nowa malowane.Chciałbym jeszcze do niego wsadzić mocniejszy motor tylko nie wiem jaki tak zęby nie ciąć podłożnic,zdaje sobie sporawe ze za 1000 zł nie zmienię silnika dlatego myślę ze w kwocie 4000zł się zmieszczę.Proszę też nie mówcie mi żebym go sprzedał i kupił coś mocniejszego bo to jest opcja najprostsza wole sam coś zbudować niż kopic coś gotowego.[/quote]


Ładuj 1.6 GTi w 4k może się zmiescisz
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

było gti 6n2 za 5.5k (sprowadzone, sprawne ale z brakami papierów) na allego jakiś czas temu to nawet po sprzedaży gratów byś jeszcze zarobił na ten swap :D
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

[quote=""Marcin86c""]było gti 6n2 za 5.5k (sprowadzone, sprawne ale z brakami papierów) na allego jakiś czas temu to nawet po sprzedaży gratów byś jeszcze zarobił na ten swap :D[/quote]


Marcin chyba to masz na myśli?
http://allegro.pl/super-okazja-vw-polo- ... 91617.html
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

Dokładnie,nawet dzwoniłem do gościa pytać o nie.Brakuje karty pojazdu i nie można go zarejestrować.Tylko na części go brać :D
Obrazek
d
dominik9248
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:19

Post autor: dominik9248 »

pod silnik 1.8 turbo też trzeba ciąć podłożnice jak to jest czy wystarczy dorobić łapy ?????
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

Nic nie trzeba ciąć,trzeba tylko dobrać odpowiednią skrzynię i troszkę dorobić łapy.:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
d
dominik9248
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:19

Post autor: dominik9248 »

o i masz kolego u mnie piwo jeszcze jak byś mi podał oznaczenie tego silnika,a jak wygląda sprawa z elektryka :piwo:
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Witam, bede u siebie robić remont głowicy , chciałbym też zmienić wałek rozrządu. Obecnie posiadam 1.0 AEV , a chciałbym wałek dać z AEX czy nie będzie problemów? Myślę też nad zastosowaniem głowicy z dużymi otworami ssącymi czyli od 1.3 czy dzięki takiemu zabiegowi w 1.0 coś się polepszy? Dodam że mam 4-2-1 zamontowane.

Pozdrawiam.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

Po co kombinować,lepiej przełożyć sam słupek z np.zdrowy 1.6 AEA.Później wychodzą różne kwiatki po takich przeróbkach a mocy przybędzie może z 5 km których i tak nie odczujesz.Pozdrawiam
[quote=""dominik9248""]o i masz kolego u mnie piwo jeszcze jak byś mi podał oznaczenie tego silnika,a jak wygląda sprawa z elektryka :piwo:[/quote]

Oznaczenie silnika to BAM z audi s3 225 koni co do elektryki to nie mam pojęcia bo fotki zapożyczone z innego forum ale myślę że trochę przy elektryce jest dłubania.Sam zastanawiam się na taką przeróbką ale 225 km to trochę mi się zdaje że za dużo,myślę że spokojnie wystarczy 150 a i tak problemy z trakcją będą :D
Ostatnio zmieniony 05 lut 2014, 21:41 przez GrigorVR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”