Strona 49 z 64
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 19 sty 2014, 8:34
autor: siwkins
z przesiadką na jaki silnik z adx będzie najmniej problemów i roboty?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 19 sty 2014, 13:07
autor: dominik9248
własnie chcę zmienić silnik tylko nie wiem jeszcze na jaki co proponujecie

?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 19 sty 2014, 14:45
autor: mavq
[quote=""dominik9248""]własnie chcę zmienić silnik tylko nie wiem jeszcze na jaki co proponujecie

?[/quote]
2,8 VR6
A tak na poważnie jaki masz teraz może byś powiedział? Ile pieniędzy masz do wydania? Kod silnika obecnego? Bo my nie wróżbici.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 19 sty 2014, 15:03
autor: JuStIcE
siwkins
Najprościej na 1.6 AEA. Twój ADX i AEA są na monowtrysku, więc najmniej do wymiany.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 19 sty 2014, 15:06
autor: dominik9248
teraz mam silnik 1.3 55 km. aktualnie polo znajduje się u blacharza jest całe od nowa malowane.Chciałbym jeszcze do niego wsadzić mocniejszy motor tylko nie wiem jaki tak zęby nie ciąć podłożnic,zdaje sobie sporawe ze za 1000 zł nie zmienię silnika dlatego myślę ze w kwocie 4000zł się zmieszczę.Proszę też nie mówcie mi żebym go sprzedał i kupił coś mocniejszego bo to jest opcja najprostsza wole sam coś zbudować niż kopic coś gotowego.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 21 sty 2014, 14:49
autor: GrigorVR6
Można by było się pobawić w 1.8T u kolegów z Genowefa Garage robią takie coś za 5 tys. no ale musiałbyś kupić silnik.W zależności jaką mocą chcesz dysponować,masz zakres od 150 do 225 KM.Mógłbyś też pokosić się o 1.6 16V z GTI ale znaleźć w dobrym stanie graniczy z cudem,większość wyżyłowana do granic swoich możliwości,więc wszystko zależy od ciebie jaka moc by cię satysfakcjonowała

PS.Sam rozważam wpakowanie 1.8T do swojego

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 21 sty 2014, 15:55
autor: mavq
[quote=""dominik9248""]teraz mam silnik 1.3 55 km. aktualnie polo znajduje się u blacharza jest całe od nowa malowane.Chciałbym jeszcze do niego wsadzić mocniejszy motor tylko nie wiem jaki tak zęby nie ciąć podłożnic,zdaje sobie sporawe ze za 1000 zł nie zmienię silnika dlatego myślę ze w kwocie 4000zł się zmieszczę.Proszę też nie mówcie mi żebym go sprzedał i kupił coś mocniejszego bo to jest opcja najprostsza wole sam coś zbudować niż kopic coś gotowego.[/quote]
Ładuj 1.6 GTi w 4k może się zmiescisz
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 21 sty 2014, 17:13
autor: Anonymous
było gti 6n2 za 5.5k (sprowadzone, sprawne ale z brakami papierów) na allego jakiś czas temu to nawet po sprzedaży gratów byś jeszcze zarobił na ten swap

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 21 sty 2014, 18:00
autor: mavq
[quote=""Marcin86c""]było gti 6n2 za 5.5k (sprowadzone, sprawne ale z brakami papierów) na allego jakiś czas temu to nawet po sprzedaży gratów byś jeszcze zarobił na ten swap

[/quote]
Marcin chyba to masz na myśli?
http://allegro.pl/super-okazja-vw-polo- ... 91617.html
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 21 sty 2014, 19:23
autor: GrigorVR6
Dokładnie,nawet dzwoniłem do gościa pytać o nie.Brakuje karty pojazdu i nie można go zarejestrować.Tylko na części go brać

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 21 sty 2014, 20:18
autor: dominik9248
pod silnik 1.8 turbo też trzeba ciąć podłożnice jak to jest czy wystarczy dorobić łapy

??
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 22 sty 2014, 13:13
autor: GrigorVR6
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 22 sty 2014, 20:00
autor: dominik9248
o i masz kolego u mnie piwo jeszcze jak byś mi podał oznaczenie tego silnika,a jak wygląda sprawa z elektryka :piwo:
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 25 sty 2014, 7:25
autor: Katoo
Witam, bede u siebie robić remont głowicy , chciałbym też zmienić wałek rozrządu. Obecnie posiadam 1.0 AEV , a chciałbym wałek dać z AEX czy nie będzie problemów? Myślę też nad zastosowaniem głowicy z dużymi otworami ssącymi czyli od 1.3 czy dzięki takiemu zabiegowi w 1.0 coś się polepszy? Dodam że mam 4-2-1 zamontowane.
Pozdrawiam.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 28 sty 2014, 20:57
autor: GrigorVR6
Po co kombinować,lepiej przełożyć sam słupek z np.zdrowy 1.6 AEA.Później wychodzą różne kwiatki po takich przeróbkach a mocy przybędzie może z 5 km których i tak nie odczujesz.Pozdrawiam
[quote=""dominik9248""]o i masz kolego u mnie piwo jeszcze jak byś mi podał oznaczenie tego silnika,a jak wygląda sprawa z elektryka :piwo:[/quote]
Oznaczenie silnika to BAM z audi s3 225 koni co do elektryki to nie mam pojęcia bo fotki zapożyczone z innego forum ale myślę że trochę przy elektryce jest dłubania.Sam zastanawiam się na taką przeróbką ale 225 km to trochę mi się zdaje że za dużo,myślę że spokojnie wystarczy 150 a i tak problemy z trakcją będą
