Jakie przewody zapłonowe.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

ale nie pisze czy to sa 1 czy 3 elektrodoewe
Slyszalem ze lepiej stosowac 3
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

a jaki ci typ swiecy wyszedł ? BUR6ET , BUR5ET sa 3 elektrodowe
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

No wyszło mi BUR5ET V-line22
jaki koszt mniej wiecej??
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

60-70 zł za 4sztuki
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Mam pytanko, czy kable WN z VW Vento (ale w tytule tak że pisze golf 3) będą pasować do 2f?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1030813936
Czy muszą być dedykowane wyłącznie pod konkretny model auta? (rezystancja/długość i takie tam inne)
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Jak na 1.8 to te kable sa jakies strasznie dlugie, tak jakby jakies uniwersalne, ja bym sie wstrzymal na twoim miejscu z kupnem tego, kup lepiej jakies dedykowane
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

właśnie też uznałem że lepiej tego nie kupować, pozbieram zestaw z 3 kompletów jak na razie :-D
Dzięki za wypowiedź
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

Witam
po opadach deszczu obroty w mojej poli sa jakies dziwne
slyszalem ze cos moglo zawilgotnąć. Poradzono mi zebym wyczyscil kopulke jak sie za to zabrac?

drugie pytanie gdzie znajde w aucie czujnik halla? jak go wymienic? i jaki koszt?

pozdro
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

czujnik Hala mieści się w aparacie zapłonowym. Żeby go wymienić należy zdjąć aparat (2 śrubki i ciągnąć obracając), wybić szpilkę z plastikowego zabieraka (u mnie pękło w trakcie wybijania) i pociągnąć wał w stronę kopułki, i okaże się czujnik Hala (przykręcony blaszką do aparatu). Kosztu nie powiem.
przy ściąganiu zabieraka należy zaznaczyć w jakiej pozycji stoi zabierak (żeby przypadkowo nie wsadzić go o 180 stopni w inna stronę)

Ustawienie zapłonu oczywiście towarzyszy tej wymianie.

Kopułkę ściągniesz odblokowując dwa zaczepy w postaci blaszek (te co dociskają kopułkę do aparatu). Na kopułce masz wypust, na aparacie wpust żeby kopułka trafiła z powrotem na swoje miejsce.
Palec schodzi z wałka aparatu. Należy go pociągnąć, w niektórych wypadkach trochę mocniej.
P
Polo 92
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 16 maja 2010, 19:55

Post autor: Polo 92 »

a ja mam taki problem ze nie moge swiec odkrecic :scratch:
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

odkręcasz w lewą strone, muszą się poddać najlepiej na zimnym silniku. Albo zainwestuj w pożądniejszy klucz.
Pozdro.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

[quote=""MATIS""]Slyszalem ze lepiej stosowac 3[/quote]
odradzam świece 3 elektrodowe..auto pozornie jedzie dobrze przez pierwsze 1tyś km
później są tak zjarane że głowa mała
3 elektrody to poniekąd chwyt marketingowy
najlepsze niestety są jednoelektrodowe...

Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

3 elektrody to poniekąd chwyt marketingowy
najlepsze niestety są jednoelektrodowe..
jaki znowu chwyt? przecież producent VW zaleca 3 elektrodowe już od dawna i nikt nie robi z tego jakiegoś chwytu, że niby 3 iskry czy cuś... :D , prawdopodobnie chodzi tu o większą wytrzymałość
Jak wytłumaczysz, że w książce serwisowej zalecane są właśnie takie świece??
wystarczy sobie porównać jedno elektrodowe i 3 elektrodowe w golfie i w polo silnik pracował równiej niż na jedno elektrodowych z moich obserwacji wynika i bez żadnych chwytów marketingowych.
Znajomy mechanik też tak powiedział, że nie ma co kupować różnych cudów specjalnie do LPG czy jakichś innych, te fabryczne robią robotę i są OK.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

Mam taki problem. Autko stalo dwa dni na parkingu jak wiadomo padal deszcz. Dzis rano jechalem do pracy i bylo ok dojechalem na miejsce dalem na luz a obroty falowaly a auto tak jakby se dlawilo.
Pytanie czy moze byc to spowodowane deszczem, wilgocia bo przewaznie tak jest po deszczu czy jest to cos innego np z czujnikem halla
l
lanusi90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 28 paź 2009, 20:37

Post autor: lanusi90 »

Może kable albo kopułka zawilgotniała. Ściąg najpierw kopułkę i zobaczy czy nie ma w niej pary i kropel wilgoci :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”