red GTI by wojtas

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

Gratuluje wstapienia w szeregi klubowiczow - temat przenosze do działu projektow klubowycz - garaz :)
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

wojtasllb wlepa klubowa już dotarła ? :)
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

Paffcio bardzo mi miło wstąpić do tego zacnego grona :D dzięki za przeniesienie :piwo:

Diego69 jeszcze nie dotarła ,jak tylko się pojawi zawita na autku natychmiastowo ;)
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

mała sesyjka z okazji rozpoczęcia sezonu ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i krótkie wideo przyspieszenia od 0 do 190km/h, na starcie można by sporo poprawić ale na zimówkach jakoś nie czuje tej przyczepności :blush2:
http://www.youtube.com/watch?v=sx9q8pxLIAQ&hd=1

i mały bonus: http://www.youtube.com/watch?v=W5mU9azOCEE&hd=1
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

wojtasllb sesyjka przyjemna, auto też i do tego na moim ulubionym modelu ori felunku :good:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

Obrazek
moje ulubione foto z sobotniego spotu w Lublinie, tutaj reszta fot: http://img269.imageshack.us/g/img112750.jpg/
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

po dniu wczorajszym stwierdziłem że pora zmienić zimówki na letnie gumy i w końcu wziąłem sie za felgi, narazie tylko zakupilem potrzebne graty, ale po weekendzie prace ruszają pełną parą :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

kluczyk do śrubek, scansol i pedzelki, papiery scierne i pasta do aluminium, nawet juz spróbowałem tego zestawu na najgorszej feldze z kompletu:
Obrazek
efekt tragiczny ale tylko chciałem sprawdzić czy nie ma wżerów, jest naprawdę gładziutko rant utlenił sie powierzchownie i mysle ze dam rade ręcznie uzyskać w miarę znośny efekt.

zabrałem się też za renowacje kloszy:
Obrazek
Obrazek
na razie tylko lewy klosz, jeszcze nad nim popracuje jutro samą pasta bez papieru i zrobie prawą, mysle ze efekt i tak jest zadowalający ale można jeszcze wyciagnąć lepszy blask ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


jutro z rana zrzucę gumy z bbsów a w sobotę umyje je przemysłowym karcherem i rozkręcę, zna ktoś może i poleca jakiś zakład szkiełkujący i malujący proszkowo w okolicach Lublina??
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

wojtasllb
jak robiles klosze ? papier 2000 i 2500 a pasta jaka ? maszyna czy recznie ?
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

Paffcio najpierw papier 1500 potem 2500 (Ty możesz zacząć od 2000 u mnie było naprawdę źle)pasty użyłem auto max lekko ścierny w malej tubce, a na wykończenie poszła meguiars scratch x2.0 ale myślę ze każdy lekko polerujący srodek by sie na wykonczenie nadał. Oczywiście wszytko ręczna robota :butcher: do pastowania uzyłem wigotnej mikrofibry, pamietaj żeby czesto moczyć papier w wodzie robota idzie bardzo szybko ;)
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

ja też ostatnio polerowałem swoje klosze, w sumie dalej się z nimi bawię, bo mi się nie śpieszy :)
tak jak wojtas napisał, lepiej jest papierem jechać albo góra-dół, albo lewo-prawo...ja zacząłem od 1500 papieru, leciałem góra-dół, potem 2000 lewo-prawo i 2500 góra-dół...na koniec PlastX Megsa i ręcznie, ale dzisiaj kupiłem sobie krążek filcowy na wiertarkę razem z uchwytem i idzie o wiele szybciej niż ręcznie-polecam...koszt ok. 20zł :)

i trzeba pamiętać, że tak zrobione lampy są pozbawione warstwy ochronnej i są na prawdę podatne na najmniejsze zarysowania, dlatego zaopatrzyłem się w protectory :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

ja dzisiaj dokończyłem dzieła, wizualnie jest o niebo lepiej przód auta odzyskał świeżość, co najlepsze widać też różnice w świeceniu na drodze szczególnie barwa światła się zmieniła na bielszą i drogowe lepiej widać, żałuje że wcześniej tego nie zrobiłem tylko męczyłem sie samą pasta bez efektu :angry:

[quote=""Toto""]

i trzeba pamiętać, że tak zrobione lampy są pozbawione warstwy ochronnej i są na prawdę podatne na najmniejsze zarysowania, [/quote]

no niestety klar jest tak cienki ze nie da sie go zachować, u mnie był zniszczony na calej swojej grubości, ale co 3 czy 4 mycia przeciągnąć lampy polerką to nie problem :grin: zdziwiłem sie też ze nie ma na nich zadnego uszkodzenia od kamyków, na masce mam ich mnóstwo, chyba to jest jedyna zaleta plastikowych kloszy.
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

dzisiejszy dzień zaliczam do najgorszych w historii modzenia przy polo :( najpierw zaczęło się od rozklejania halogenu przeciwmgielnego lewego który permanentnie stał zaparowany, podgrzałem go w gotującej się wodzie bo niestety suszarka się spaliła jakiś czas temu. Wszytko było ok klej niby puscil jednak chyba za dlugo sie z tym cackałem żeby nie uszkodzić i z jednej strony musiał klej znowu złapać i pękło mi samo szkło w połowie odklejone już :(
Także jak by ktoś miał lewy halogen najlepiej hella, ewentualnie komplet ale tylko helli, lub jakikolwiek lewy nawet samo szklo to bym prosił o kontakt na PW.

Ale najgorsze sie dopiero mialo zacząć, wczoraj i przedwczoraj podlałem obficie wd40 śruby w moich bbs'ach żeby lekko poszly, recznie nie było mowy by je ruszyć wiec podjechalem do kumpla na pneumat, i tak na pierwszy ogień poszły dwie tylne. Sruby wyszly elegancko czysciutkie gwint nie naruszony, za to z dwóch przednich sruby wyszły z białym syfem na gwicie który wyglada jak utlenione alu. Miał ktoś coś podobnego przy rozkręcaniu 2-cześciówek?

tak wyglądają wszystkie:
Obrazek
tak wyglądaja te najgorsze:
Obrazek

teraz żałuje że to ruszałem wogole, ale chcialem zeby było profi bo odnawianie skrecanych kół bez rozkrecenia jakoś mi sie nie widzi ehh :oops:

EDIT: dzisiaj na spokojnie obejrzałem gwinty w tych bebnach i nie ma w zadnym kole uszkodzonego tak żeby nie było widać zwojów, przejechałem je gwintownikiem, wychodzi syf ale gwint widać cały w kazdym otworze. Takze nie wiem jak to możliwe zeby takie zapchane były gwinty w srubach a gwint w feldze nie uszkodzony, widac do okola fragmenty ori bialej spoiny i jest szansa że to to zanieczyściło te śruby.W każdym razie felgi się nadają do skręcenia :yahoo: jeszcze jak pójdzie klej do gwintów na każdą bedzie jak nowa.

aa i zamówiłem sobie komplet halogenów helli ktore sa używane ale podobno wyglądają jak wyciągnięte z pudełka,fotka:
Obrazek

halogeny zakupione od kolegi Turzola
Ostatnio zmieniony 21 cze 2011, 1:32 przez wojtasllb, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

dawno nic nie pisałem, a w sumie trochę sobie działałem przy polo ,na szczęście same przyjemne rzeczy żadnych usterek jak na razie :D wiec zrobię mały update:

przed świętami stwierdziłem ze sobie odkurzę polona konkretnie, jednak przy przesuwaniu fotela okazało się ze ręcznie nie da rady go ruszyć :angry: już wcześniej było ciezko ale postanowiłem go zdemontować wyczyściłem prowadnice itp i idąc za ciosem stwierdziłem ze wypiorę tapicerkę i tak też zrobiłem.

przed:ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

jak widać po słabyc fotach nie była bardzo usyfiona wykladzina tylko w sąsiedzwie prowadnic. po uzyciu tego srodka Obrazek

te miejsca wyglądały tak: Obrazek
[/URL]ObrazekObrazekObrazek

jako że mialem juz wyciągniete fotele i tylne siedziska postanowielm usunąć ich wady czyli wypiete druty z jakiegoś nie znanego mi bliżej powodu :ObrazekObrazek

a to już po sciagnieciu tapicerki zrobieniu i upraniu jednego( do prania całości wykładziny i wszystkich siedzeń uzyłem wezyru o cytrusowym zapachu :D Obrazek
uprałem też przednie pasy Obrazek
po tych zabiegach we wnętrzu jest naprawdę przyjemnie fotek nie dam bo tego i tak nie oddadzą ,ale chyba każdy wyobraża sobie nowe wnętrze w polo hehe prowadnice po wyczyszczeniu nasmarowałem smarem S1 tylko tam gdzie trzeba i po pierwszym razie jak chciałem sie odsunąć to mało do bagaznika nie wpadlem tak leciutko chodzą :crazy:

no i oczywiscie fele letnie czyli moje bbs rs772:) tak to wyglądało po rozkręceniu i pierwszym zastosowaniu scansolu(widać ile tak naprawde bylo klaru na rancie): Obrazek

po wielu godzinach tarcia papierami 240,320,800,1500,2500 i pasta do alu sonaxa na krążku filcowym tak to wygladało

rant wstepnie wypolerowany,usuniete wszytkie luzne fragmenty i korozje na bebnie,przygotowany pod malowanie Obrazek

podkład: Obrazek

baza: Obrazek

klar: Obrazek co do efektu ja osobiscie jestem zadowolony ba fele sa ladnie zabezpieczone i maja fajna powierzchnie gladka dobrą do mycia i takie było założenie, do tej rzezi urzyłem takich specyfików: Obrazek

kolejną rzecza jaka wykonałem było polerowanie łbów śrub(sa one tytanowe i ani chrom ani zloto ich nie łapie)

przed: Obrazek
po:Obrazek

i ogarnąłem dekle ,zerwałem stare utlenione loga vw i wlepilem takie coś bbs 3d :Obrazek

jeśli chodzi o rotory to sprawe powierzyłem specjalistom i jako pierwsze poszły do piaskowania drobnym piaskiem:ObrazekObrazekObrazek

nastepnie trafiły na malowanie proszkowe(podkład,baza,bezbarwny): ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek co do jakosci usługi jestem mega zadowolony bo lakier jest gładziutki i rowny na calej powierzchni w kazdym zakamarku, natoomiast jeśli chodzi o kolor to zupelnie inny był na przykładowej palecie, mial byc srebrbny z delikatnym grafitowym odcieniem a wyszlo cos zupelnie odbiegajace od tej opcji , bylem ostrzegany przez malarza ze takie jest prawdopodobienstwo ze po daniu na to bezbarwnego lakier zciemnieje o kilka tonow ,ale nie chcialem miec samej bazy bo wtedy był by półmat a ja chciałem glebie koloru i połysk. No cóż lakier jest kontrowersyjny hehe bo w kazdym swietle daje inny efekt, w sloncu jest srebrno szary,wieczorem jest jakby beżowy, a w ciemności wygląda jak szary podkład :crazy: , mi sie podoba bo nie znajde nic takiego samego na ulicy raczej :crazy: a teraz 90% aut jezdzi na srebrnych alumach wiec lipton, zresztą sami oceńcie: ObrazekObrazekObrazekObrazek
w poniedziałek powinna dojsc przesyłka z bawelnianym krążkiem i finiszowa pasta w sztyfcie na końcowy poler rantu,bo jednak filc zostawial slad po sobie i bede je skrecał wiec w srodku tygodnia moze dam rade jakas sesyjke ustrzelic z finalnym efektem.

aha i jeszcze dzisiaj wyjąłem nowe halogeny od turzola bo zaparował po myciu lewy i juz wiem dlaczego zawsze lewy paruje, przy myciu tym otworem w zaślepce w zderzaku ktorym idzie powietrze przez chlodnice na 5bieg ,tamtedy jak leje wodą dostaje sie wilgoć przez otwor przewietrzający w halogenie od tyłu, bede musiał to jakoś rozwiązać :blind: i przy okazji osuszania umyłem je od środka bardzo prostą i skuteczna metodą Obrazek teraz są faktycznie jak nowe :victory:
pozdrawiam :wave:
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

rotory w tym kolorze wyglądają na takie zwykłe,mogłeś chociaż jaśniejszy odcień dać a najlepszą opcją byłyby biały perłowy :D wtedy było by super. Wiem ile to kosztuje pracy bo sam robiłem ranty w swoich borbetach :p
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

[quote=""pawellini""]mogłeś chociaż jaśniejszy odcień dać a najlepszą opcją byłyby biały perłowy :D[/quote]

tak jak pisałem to miał być srebrny z odcieniem grafitu, jedak tak wychodzą kolory proszkowe , białego nie chciałem ze wzgledu na szybkie brudzenie od pyłu z klocków, przyznam że plan był na zrobienie tych felg jak najbardziej podobnych do orginału, wyszło jak wyszło mnie sie podoba chodz odbiega to delikatnie od pierwotnej wizji, na zywo jest duzo lepiej niz na fotach bo nie oddaja tego koloru, na tym zdjeciu najbardziej wpada w to co jest na zywo: Obrazek

z kolei w słońcu przez ten delikatny metalik mieni sie troszeczke perłą jak na zdjeciach z flashem: Obrazek

mogł bym je teraz oddac na malowanie akrylem ,ale powierzchnia proszku jest tak idealna ze juz nie chce w nia ingerowac, zreszta akryl zrobiony źle ma prawo odlazić itp a rotory maja dosyc skomplikowany kształ i jestem pewny że były by niedorobki, a proszek pokryl je wrecz idealnie, jestem caly czas pod wrazeniem tej metody malowania czy zabezpieczania metalowych cześci i polecam wszytkim :thumbsup:
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N2”