Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
raficopv25
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 24 lis 2008, 10:43
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: raficopv25 »

dokładnie to jest półówka tylko przód i tak go przywiózł z niemiec tyłu wogóle nie ma
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

raficopv25 Jedziesz po ten silnik itd. czy przesyłka ?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

bleah1986
pochwal sie co kupiles :D
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

Fotele ;P ,w przyszłym tyg po nie jade, zoabcze co z tej polówki jeszcze zostało ... :) może coś przygarnę do swojej :D
Awatar użytkownika
raficopv25
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 24 lis 2008, 10:43
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: raficopv25 »

zobacze jak już to po takie coś pojade przesyłka nie wchodzi w gre musze zobaczyć co kupuje
a tym bardziej ze nie jest to jakaś tania część za 100zł tylko 4 koła
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

a myślicie że w takim szrocie mógłbym znaleźć takie drobiazgi jak: pokrętło (sama plastikowa nakładka) od regulacji oparcia fotela lub też plastikowa osłonka hamulca ręcznego? (bo mam pęknięte) :grin: :grin: :grin:
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

dumle
na duzych szrotach znajdziesz wszystko :)
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

raficopv25
Bierzesz ten silnik ? byłem tam dzisiaj po fotele i silnik wygląda ok. Ja na Twoim miejscu bym sie potargował, koleś Ci na pewno zjedzie z ceny ... ;)

btw. Tam są szerokie zderzaki kompletne, jak sie potargujecie to mysle ze koles za 400-450 zł odda komplet ;)
Awatar użytkownika
Palozz
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 11 sie 2009, 10:26
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Palozz »

Mam dość nietuzinkowe pytanie. Moje polo (6N 1997r 1.6 75KM) jest już dla mnie trochę za słabe. Pomyślałem wiec o kompletnym swapie. I tu najwiekszy dylemat... Jaki motorek wstawić? Nie zalezy mi na tym zeby auto było jakimś potworem ale chciałbym z przyspieszeniem zejść poniżej 10 sekund? Myślałem o 2.0 z ibizy cupry albo 1.8T Co wybrać? Moze ktoś ma lepsze propozycje?
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head

Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Z Thunderem właśnie coś również obmyślamy. ABF lub 9a na zasadzie plug&play
ABF to 150KM ale jak dla mnie staroć konstrukcyjna.
Obstawiałbym 2.0 TFSI z tt - choć podobno nie wejdzie do polo.
Hmm
Podpinam się. Czuję, że mamy wspólny temat.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Palozz""]Myślałem o 2.0 z ibizy cupry albo 1.8T [/quote]

w obu przypakach nie bedzie plug&play
jest rzezba i to konkretna
swap na te jednostki to powazna sprawa ktora zajmuje duzo czasu i pieniedzy,1.8t wlasnie mi wybito z głowy :mrgreen:
jezeli masz sporo kasy,robisz sam i tech mozliwosci typu garaz narzedzia itd to czemu nie,natomist jezeli dasz firmie do bedzie słono kosztowało,ja osobiscie bym pakował abf jezeli nie chcesz nic z nim modzic.150 w serii starczy
ale widomo ze apetyt rosnie a 1.8t jest bardziej rozwojowym silnikeim :)
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

w tym przypadku to najlepiej sprzedać to auto, dołożyć i kupić mocniejsze
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

gti21 to nie do końca tak, że sprzedać/kupić. Co byś np. polecał?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Palozz
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 11 sie 2009, 10:26
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Palozz »

rzecz w tym ze chce siedzieć dalej w polówce. Podoba mi sie to auto personalizuje je po swojemu itp. wiadomo ze za jakis czas zmienie auto ale to bedzie polegać na zasadzie ze polówka zostanie jako "rodzynek" tak od swieta a nowe ktore kupie bedzie na codzień... kumpel podsunął mi tez myśl ze mozna podrasować moje 75kucy. Jak juz mówiłem nie musze mieć potwora.
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head

Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Palozz""]kumpel podsunął mi tez myśl ze mozna podrasować moje 75kucy. Jak juz mówiłem nie musze mieć potwora.[/quote]

poczytaj projekt skfarka ,on ma ponad 100 koni z 1.6 AEA
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”