Polo 6n2 LC3K by Jaco-

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

U mnie wygląda to tak :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Jak mogę podciągnąć sobie ręczny bo na chwilę obecną aż tak prawie trzeba zaciągnąć :

Obrazek

aby dobrze trzymał. Patrzyłem do książki ale tam piszą o zdjęciu osłony ręcznego lecz tu raczej ot tak zdjąć się tego nie da lub ja dokładnie nie wiem jak.

Pomoże ktoś ?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Musisz zdemontować ten tunel między fotelami i zobaczysz dwie linki przykręcone do takiego płaskownika/kołyski. Jak to zobaczysz to będziesz wiedział co robić. Ale najpierw sprawdź, czy nie kończą Ci się okładziny. Możesz to sprawdzić bez zdejmowania bębnów. Od wewnętrznej strony popatrz na tarczę kotwiczną, będzie tam otwór, przez który widać okładziny.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Okładziny są prawie nowe. To sprawdzałem przy zmianie kół na letnie. Kupę roboty mnie czeka. Odkręcenie tego tunelu trochę zajmie czasu. Dzięki.
Awatar użytkownika
ZeroOne
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 641
Rejestracja: 13 maja 2014, 0:37

Post autor: ZeroOne »

możesz jaco potem napisać jak wygląa demontaż tego żeeby dojść do linek bo też mnie to niedługo czeka
Blue&Black by ZeroOne
Obrazek
Zapraszam do oglądania
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

ZeroOne pisze: możesz jaco potem napisać jak wygląa demontaż tego żeeby dojść do linek bo też mnie to niedługo czeka
A więc dziś zabrałem się za podciągnięcie ręcznego.

Całego tunelu nie trzeba demontować. Wystarczy odkręcić dwie nakrętki pod mieszkiem i dwie śruby pod zaślepkami obok włączników do ogrzewania tylnej szyby i jak u mnie kamerki. Następnie przesuwany fotel kierowcy maksymalnie do przodu. Wsiadamy z tyłu auta i unosimy maksymalnie tunel środkowy. Ja zapałem go aby nie opadał na zapięciu pasów bezpieczeństwa. Później odkręcamy stelaż podtrzymujący tunel (wystarczy odkręcić jedną a drugą poluzować)  i już mamy dostęp do regulacji linki.

Obrazek

U mnie linka dokańcza żywota bo obecnie już jest maksymalnie naciągnięta. Oczywiście teraz ręczny łapie o wiele lepiej niż poprzednio.

Auto podniosłem z tyłu na kobyłkach aby sprawdzać czy nie za mocno jest podciągnięte.

Czas pracy bez pośpiechu około 45minut.

ZeroOne powodzenia w regulacji.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Dziś oddałem auto w ręce blacharza aby wymienić progi. Jak będzie zrobione dam znać.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

No i jak myślałem jest ciężko z kupnem progów.

Na YT znalazłem filmik https://www.youtube.com/watch?v=K_EBxRbL3gI  gdzie koleś wymienia progi właśnie w takim polo.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Wczoraj dostałem już reperaturki :

Obrazek
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

We wtorek ,, druga szansa,,  ;D
Awatar użytkownika
Gallo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 09 mar 2014, 19:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Gallo »

I jak idzie naprawa progów? Ja teraz dostałem z powrotem polówkę po naprawie blacharskiej wnęki na koło i kawałka progu
Ostatnio zmieniony 02 cze 2018, 17:52 przez Gallo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Idzie pomału bo mechanior  (starszy Pan) miał lekki uraz głowy i nie mógł skończyć auta. Byłem w święto Bożego Ciała i zostało tylko wspawanie progów , zabezpieczenie i malowanie. Teraz już lepiej się czuł i zapowiedział że na wtorek powinien zrobić.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Co do progów zostało malowania. Nie dał rady skończyć na dziś. Może na niedzielę.

Fachman dorabia po pracy więc dlatego tak się dłużej schodzi.

A teraz z innej beczki.

Czy mogę jakoś sprawdzić linki które zmieniają mi biegi bez wyjmowania skrzyni i całego mechanizmu (kasety) ?

U fachmana stało kolejne polo do poprawy progów (niebieskie identyczne jak moje z szerokim progiem) i tam pozwoliłem sobie pomachać wajcha od biegów i chodziła lżej niż u mnie.

Da radę jakoś to sprawdzić ?
D
Darecki3037

Post autor: Darecki3037 »

a po co wyjmować skrzynie do sprawdzenia jak chodzą linki. Linki to linki mają końcówki, które są do czegoś zaczepione. Więc bez większego problemu można je rozpiąć przy mechanizmie sterowania przy skrzyni i wtedy sprawdzić czy ciężko chodzą przez zatarcie w pancerzach.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

Darecki3037 pisze: Linki to linki mają końcówki, które są do czegoś zaczepione. Więc bez większego problemu można je rozpiąć przy mechanizmie sterowania przy skrzyni i wtedy sprawdzić czy ciężko chodzą przez zatarcie w pancerzach.
Piszesz to z pamięci czy robiłeś takie rzeczy. Wiem że gdzieś to musi być zaczepione ale czy da się rozpiąć i zapiąć ponownie ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N2”