[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
PiterSilesia
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2011, 7:42
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PiterSilesia »

Witam


Akutalnie w moim autku siedzi 1,3d, moje polo to 86C. Chciałem zapytać czy przełożenie jednostki 1,4D z nowszego modelu jest możliwe do starej budy?? Są jakieś problemy z mocowaniami?? Zadaje to pytanie ponieważ nie znalazłem nigdzie odpowiedzi a szukałem :scratch:
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

PiterSilesia
jesli ci chodzi o 1.4D z 86c2f to jest to ten sam silnik prawie wiec zaden problem
wyciagasz swoj wkładasz ten
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
zybercik
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 27 lis 2010, 10:30

Post autor: zybercik »

Wiem że w tym temacie to jest na pewno... ale przyznam szczerze, nie chce mi się czytać 40 stron...
Jaki jest orientacyjny koszt wsadzenia do Polo silnika 1.8 T wersja 150/180 konna zamiast 60 konnego 1.4? :grin:
P
PiterSilesia
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2011, 7:42
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: PiterSilesia »

kazikboy a orientujesz sie jak skrzynka biegów zagra?? Aktualnie mam 5b. Prawie taki sam to znaczy?? :scratch:
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

skrzynia to samo ;)
"prawie" bo nie mam pewnosc czy pompawtryskowa nie bedzie cos inna ale budowa to samo poprostu lekko zwiekszyli mu pojemnosc ale czy np wtryski i pompe jakas inna zastosowali to nie mam pojecia dlatego pisze nie pewnie

zybercik
a nie macie działu dla 6n swap :P ?? sam silnik kompletny to od okolo 4tys wołaja...
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Kompletny swap pod kluczyk w Genowefa Garage to koszt 10k. I tak jak Paweł mówi, jest temat w dziale 6N :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
k
krakers2207
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 16 cze 2012, 21:52
Lokalizacja: GTC

Post autor: krakers2207 »

Witam
Chciałbym sprawić aby moje polo miało więcej koni więc chce zrobić swapa silnika z 1.0 > 1.3, silnik od użytkownika polityk oba na gaźnikach. Z jakim problemami mogę się borykać, czy warte jest to zachodu, mój silnik ma około 185 tyś a kolegi 220 tyś. Czy wkrótce nie padnie albo nie rozsypie się moja skrzynia. Proszę o wypowiedzi.
Pozdrawiam i proszę o pomoc ;)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

zamienił stryjek siekierkę na kijek
problemy raczej nie ma bo wszystko pasuje
gorzej było przejść z gaźnika na monowtrysk czy pełny
k
krakers2207
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 16 cze 2012, 21:52
Lokalizacja: GTC

Post autor: krakers2207 »

a skrzynia wytrzyma bo mam 4 a nie wiem jaka była w tych polówkach pewnie 5 ;/
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

co ma skrzynia do tego mocniejsze polówki jeżdzą na 4 biegowych i też dają radę :oki:
k
krakers2207
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 16 cze 2012, 21:52
Lokalizacja: GTC

Post autor: krakers2207 »

hehe no też prawda, muszę jeszcze obczaić ten silnik żebym go nie musiał czasami regenerować ;]
H
HK12
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 18 gru 2011, 21:19
Lokalizacja: opolskie

Post autor: HK12 »

Zamieniłem silnik 1.0 (kod: GL ,29kW) na 1.3 (kod: MH ,40kW).
Różnica dotyczy:
1. Układ wydechowy (końcowy tłumik pasował)
2. Instalacja elektryczna (komory silnika, tranzystorowy zapłon)
3. Chłodnica kompletna (jest większa, inny wentylator )
4. Kolumny MacPhersona i półosie (są mocniejsze, inne hamulce)
5. Doszło serwo (inna pompa) i czujnik stopu (jest pedałach, był na pompie)
6. No i skrzynia
Może coś zapomniałem ukazać, a tak wszystko pasowało jak w klockach LEGO. :piwo:
Samochód to nie luksus, lecz środek transportu!
p
partyzant01
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 07 wrz 2012, 9:02

Post autor: partyzant01 »

Witam.
Jestem tutaj nowy i mam do was pytanie. Można powiedzieć, że jestem właśnie właścicielem polówki 86c2f z silnikiem 1.4d. I tutaj mam do was małe pytanie. Nie orientujecie jak się ma sprawa z swapem AAZ do budy polówki? chodzi tylko o wszystkie łapy i mocowania. Czy będzie trzeba coś przerabiać?
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Poloo a silnik 1.4D wraz ze skrzynią 5 z 86c2f Czy wszystko pasuje? Obecnie mam 1.3 na gaźniku i chciałbym wymienić to na dyzla. Czy od tego 1.3 będzie pasować np, alternator, rozrusznik półosie do skrzyni?

Dzięki.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""kazikboy""]zybercik
a nie macie działu dla 6n swap ?? sam silnik kompletny to od okolo 4tys wołaja...[/quote]

macie dział i nawet przyklejony wątek, ale niektórzy nie przejmują się za bardzo gdzie piszą :jester:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”