Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

Koledzy mam pytanie od 2 miesięcy mam POLO CLASSIC 1,9 SDI silnik bierze olej i chcem zrobić swap na 1,9 TDI z GOLF-a 3 bo taki mam, czy muszę coś zmieniać coś w sankach potencjometrem gazu i czy wiązka silnika podejdzie do
classic-a?
k
kudys1234
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 17 gru 2014, 18:27
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: kudys1234 »

Witam koledzy!!
Mam problem z silnikiem 1.4 8v i chce zrobić swapa na 1.6 8v bądż 16v . nie wiem czy już była o tym mowa ale chciałbym się dowiedzieć czy mocowanie silnika , chłodnica i skrzynia będą pasowały?? Bo kompa to na pewno trzeba wymienić. Czy wgl opłaca się robić takiego swapa ??
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Witaj,
Wszystko pasuje. W zasadzie musisz wymienić tylko słupek silnika i kompa. A co do opłacalności, to odezwij się do mnie na pw bądź maila.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

Koledzy, mam pytanie dotyczące SWAP-a w CLASSIC-u .
Mam POLO CLASSIC 1,9 SDI i chcę zrobić swap na TDI
Tylko z czego wiązka? mam Golfa 3 1,9 TDI 90 KM 1Z ale w nim jest wiązka inna, więc z czego wsadzić wiazke?
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

zdziebel1987 no przeciez wiazke komputer itp zabierasz z auta dawcy
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wsadzaj AFN 110KM w serii, po programie 130 z większym IC najlepiej
wiązka i komputerz dawcy, czyli np golf3 albo ibiza 6k (był tu AFN)
z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

W golfie jest trochę inna wiązka, czy mam ją przypasować na wzór polo classic?
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

Odseparowujesz wiązkę silnika i wsadzasz do budy co trzeba. Ściągasz z neta schematy i lutujesz . Jezeli zalozysz 1z, afn, i silniki starej generacji to z doswiadczenia nie polecam robić tego jesli chcesz latsc po taniosci. Jesli jednak chcesz cos ugrac to montuj rezystor ale licz sie z tym ze twoim dizlem jezdzil kiedys dziadek po bulki do sklepu i przy przebiegu 200 tys km moze sie przydko mowiac wysrac ;)
z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

Mam na dawce golfa 3 1,9 TDI 1Z po chipie którego jestem właścicielem 4 lata I lata ładnie.
Y
Yzf 250
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 23 gru 2012, 21:05

Post autor: Yzf 250 »

Ten czip to rezystor za 50gr :)
z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

Nie, program robiłem dobre 2 lata temu w tune up-ie za
opornik bratu zawory powypalał...
z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

Dziś kupiłem ibiza Cupra z 97r 1,9 tdi AFN po wypadku bez papieru za 800zł będzie dawcą, słyszałem że wiązka pasuje bez przerabiania...
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

no to ładny zakup
w sumie ibiza 6k i polo 6n to to samo, a właściwie to 6kv bo masz sedana wiec wiazka powinna byc taka sama jak piszesz tym bardziej ze sedany miały 1.9tdi (nie afn ale cos innego chyba 90KM)
z
zdziebel1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:08
Lokalizacja: NOS

Post autor: zdziebel1987 »

Ja classica miałem sdi teraz wkładam tli 110KM to krat AFN bo turbina ma z zmienną geometrią to znaczy z VNT.
jutro urlop i z seata wylatuje silnik wiązka w tarczę z tyłu.
Silnik odmaluje, nowy rozrząd, uszczelnienie olej filtry i wyzucze Dumas i wstawię jednomas z VR6.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jeszcze tarcze i zaciski z przodu mozesz zmienić, bo pewnie w seacie był większe i wentylowane
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”