Jak chcesz sprawnie wyjac, to odkrec stabilizator. On bedzie calego mcpersona dociskac. Wg. mnie z nim jest najgorzej, aha zalatw sobie jeszcze sciagacz do sprezyn, przy okazji wymien sobie gorne poduszki na amorach te z lozyskami
Ja u mnie jak pierwszy raz wymieniałem to w 2 osoby zajeło nam to 3h.
Taka podpowiedź jak nie masz ściągacza do sprężyn to możesz użyć pasów mocujących.
Trochę dziwny sposób ale sprawdzony.
guma z łozyskiem to chyba koszt 11 zł( tyle do 6n) bez łożysk chyba 2 złote taniej
więc to majątek niejest:)
sezon 2011 http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... &start=420
\'10
Nowy Staw
I cultstyle w Wilczych Laskach
II zlot VW w Pasłęku
VW Mania
\'11
Nowy Staw rozpoczęcie sezonu w Toruniu Majówka cultstylu w Mielnie III zlot vw w Pasłęku
Przede wszystkim załatw sobie solidny klucz 30 nasadowy żeby półosie odkręcić.
Najlepiej robić w dwie osoby.
w wybijanie gałek się nie baw tylko odkręć drążek kierowniczy od maglownicy, chyba ze masz ściągacz do gałek to ściągaczem wyciągniesz bez problemu.
do sprężyn przyda się ściągacz ale można też sprężynę zadrutować grubym mocnym drutem np do piorunochronów(testowałem).
ściąganie stabilizatora to średnia sprawa bo potem się go ciężko zakłada ale podobno pasy transportowe ułatwiają włożenie jak się go nimi ściągnie
żeby dostać się do amora musisz wywalać cala kolumnę czyli musisz zdemontować
hamulce odkręcić przegub pozbyć się drążków skrętnych albo odczepiając go od maglownicy albo od kolumny potem odkręcasz śrubę która trzyma trzpień wachacza w kolumnie. potem odkręcasz pod maską nakrętkę która trzyma amortyzator, i starasz się ściągnąć łomem lub innym sposobem kolumnę z wachacza
Mam jedno pytanie, a raczej chcialbym sie upewnic.
Otoz zalozylem ostatnio felgi 14 na przymiarke z dosc baloniastymi oponami, wszystko bylo dobrze do czasu hamowania, przy mocniejszym hamowaniu kolo tarlo mi o chlapacz. Poprostu sie cofalo do tylu. Tylko dlaczego? Co jest zuzyte, czyzby guma na stabilizatorze ?
Wracając do tematu szarpania przy hamowaniu: Pod koniec zimy zauważyłem że poli szarpie z prawej strony przy hamowaniu. W zeszłym roku wymieniałem wachacze a na przeglądzie na początku marca facio mówił że z zawiechą ok bez i żadnych luzów. Mało tego przy 85-90km/h drży kierownica (efekt przestawionej zbieżności). felgi stalowe 155x65R13. po założeniu alusów 175x70R13 szarpanie i drżenie znikło tylko ściąga trochę na lewo - ale wydaje mi się że w kole jest za mało powietrza, a przyznam że nie sprawdzałem po założeniu.
Podjedź na kanał i od spodu wszystko oblukaj i szarp czym się da;) może gumy stabilizatora mają dość albo na swożniu sie buja:/ trzeba oględziny zrobć. zobacz też czy nie ma luzu na stablizatorze przy wahaczu.
Pozdro.