Strona 7 z 18
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 18 sty 2011, 18:11
autor: norekuk
witam
chciałbym założyć zegaryz Seata Arosy. Mam 1.9 sdi a dowałem zegary z 1.4 benzyny.Pyytaanie moje jest, czy obrotomierz nie będzie przekłamywał ? sdi jest do 5 tyś a benzyna do 7 tyś , oraz czy podejdą te zegary bez większych komplikacjii i czy trzeba coś przerabiać.
Polo 99 rok zegary oryginalnie przed liftem - czyli stare vw polo paliwo i temperatura po bokach a Arosa 98 już te po lifcie - stan paliwa i temperatura na górze po srodku
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 21 sty 2011, 10:46
autor: norekuk
jakieś pomysły? :blind:
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 22 sty 2011, 22:57
autor: cage009
Panowie a jak wygląda sprawa z wymianą kontrolki?? Bo przestała mi działać od czujnika ciśnienia oleju. W zegarach są diody?? Bo słyszałem że jak mi nie działa to czeka mnie wymiana zegarów lub wyprowadzenie osobnej wiązki i zrobienie "światełka" np. pod przyciskiem awaryjnych. Dlatego że diod nie da się wymienić. Co wy na to?? Ktoś już to przerabiał??
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 22 sty 2011, 23:40
autor: Artpolo
[quote=""cage009""]Dlatego że diod nie da się wymienić.[/quote]
Da się wymienić.
Wcale nie jest powiedziane, że padła dioda - one właściwie rzadko padają. Można ją zmierzyć.
Może to czujnik padł.
No i napisz o jakie zegary chodzi.
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 23 sty 2011, 8:23
autor: czaja
skoro cage009 napisał o diodach to pewnie te polifotwe zegary. Diode wymienić można tak jak napisał Art. tylko troszkę zabawy z rozebraniem zegarów. Jeżeli masz licznik polifotwy to możesz przeprowadzić test zegarów VAG-COM'em.
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 30 sty 2011, 12:56
autor: AdrianPL
Witam,
Takie pytanie może i banalne ale wybaczcie jest nowy i swoją polówkę dopiero co zakupiłem. I tu pytanie czy jak zgasze juz samochód i wyjme kluczyk to czy godzina i licznik kilometrów są widoczne cały czas i nie gasną czy to u mnie jest coś nie tak ?
No i jeszcze jedno pytanie. Czy jak wyświetla mi się service INSP to dziennych licznik kilometrow powinien mi sie kasować normalnie ? Próbowałem skasować service INSP na wszelkie manualne sposoby które znalazłem na tym forum i jakos nie pomogło i właśnie nie wiem już czy ten przycisk w ogóle działa teraz.
Dodam, że licznik mam juz po lifcie, polówka z 98;.
Pozdrawiam.
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 30 sty 2011, 18:28
autor: czaja
[quote=""AdrianPL""] I tu pytanie czy jak zgasze juz samochód i wyjme kluczyk to czy godzina i licznik kilometrów są widoczne cały czas i nie gasną czy to u mnie jest coś nie tak ?[/quote]
To jest widoczne zawsze, więc masz wszystko ok.
[quote=""AdrianPL""]Czy jak wyświetla mi się service INSP to dziennych licznik kilometrow powinien mi sie kasować normalnie ? Próbowałem skasować service INSP na wszelkie manualne sposoby które znalazłem na tym forum i jakos nie pomogło i właśnie nie wiem już czy ten przycisk w ogóle działa teraz.[/quote]
Niezależnie od wyświetlanego komunikatu Service lub Insp, powinno się dać skasować przebieg dzienny. sprawdź czy licznik dzienny kasuje się normalnia za pomocą przycisku, Jeżeli się kasuje to robisz coś źle. Jeżeli się nie kasuje to może być uszkodzony przycisk.
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 30 sty 2011, 18:38
autor: AdrianPL
[quote=""czaja""]Niezależnie od wyświetlanego komunikatu Service lub Insp, powinno się dać skasować przebieg dzienny. sprawdź czy licznik dzienny kasuje się normalnia za pomocą przycisku, Jeżeli się kasuje to robisz coś źle. Jeżeli się nie kasuje to może być uszkodzony przycisk.[/quote]
Czyli wniosek nasuwa mi się tylko jeden, że mam uszkodzony przycisk. Nie wiem co może być przyczyna uszkodzenia ale jak będę w warsztacie z centralnym zamkiem (też cos szwankuje) to od razu przy okazji zapytam o ten przycisk co da sie zrobić.
Dzięki za szybką odp.
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 30 sty 2011, 19:09
autor: czaja
[quote=""AdrianPL""]Nie wiem co może być przyczyna uszkodzenia[/quote]
Diagnoza: mmógł pęknąć na końcu taki wyupstek ktory naciska na przyciski w środku zegarów. Można go wymienić. może nawet mam gdzieś jeszcze taki przycisk jeden, ale musze sprawdzić.
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 02 lut 2011, 17:11
autor: AdrianPL
Jakby co to niech ktos da znac czy ma ten wypustek chętnie sie z nim dogadam i fajnie by było gdybym to na prawił bo jednak to jest przydatna rzecz

Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 13 lut 2011, 21:27
autor: cage009
Muszę wymienić zegary.Nie mam brzęczyka, zerowanie dziennego przebiegu nie działa, kontrolka oleju też. I pytanie czy te podejdą??
http://moto.allegro.pl/zegary-licznik-v ... 61383.html
na zdjęciu widać że są opisane jako SDI a ja mam zwykłego AEF.
Cena też jest dobra, tak mi się wydaje

Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 13 lut 2011, 21:34
autor: czaja
[quote=""cage009""]na zdjęciu widać że są opisane jako SDI a ja mam zwykłego AEF[/quote]
a obroty się zgadzają z twoimi obecnymi? jak tak to bierz.
A swoją droga to już mogłes kontynuowac w swoim wątku :acute:
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 13 mar 2011, 18:19
autor: inco
mam takie pytanie, wsadziłem poliftowy budzik wraz z pompą, mój problem albo i też nie problem jest taki że stan paliwa bardzo powoli się podnosi i tak samo też opada, na starej przedliftowej pompie było ok. Jakie mogą być przyczyny? oprócz tego proszę o podpowiedzenie jak nowa pompę osadzić, wtyczką w stronę tyłu czy też przodu? gdzie będzie najlepiej pływakowi
Pozdrawiam
Re: Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje itp.
: 15 mar 2011, 20:38
autor: bzyku777
Podlącz na krótko sam rezystor pływaka środkowe przewody we wtyczce załacz zapłon i poruszaj nim wskazówka powinna się wychylać i to dość płynnie dla pewności podłacz ze starej pompy i zrób to samo wtedy będziesz wiedział czy nowy czujnik czy coś w zegarach
co do włozenia pompy to ja włozyłem w ten sposób:czyli wtyczka do przodu(kierunek jazdy)
pozatym jest strzałka na pompie i baku i powinny sie zejśc obie

Kontrolka nie zapietych pasów bezpieczenstwa
: 16 mar 2011, 23:43
autor: VanP
Polo 6n mam licznik ten po małym lifcie i któregoś dnia zobaczyłem ze w liczniku mam kontrolkę nie zapiętych pasów. Nigdy mi się ona nie zaświeciła ale widać pod słońcem ze jest. A powie mi ktoś co zrobić aby mi to działało .