w polo tego nie robiłem ale w seat arosa kilka razy. To nie jest technologia kosmiczna więc na pewno się da i każdy średnio ogarnięty człowiek z techniką sobie poradzi
Kwestia światła i nie ukrywajmy. Auto ma już swoje lata. Myślę że jak umyję je i przelecę kolorowym woskiem to i tak będzie w świetle inaczej wyglądać.
nosz kuźwa 18letnie auto i najważniejszy jest dobór koloru na progu. Przecież sam koszt naprawy tych progów to się mijał z ekonomią. Kolega się szarpnął zrobił to i pewnie mu posłuży kolejne kilka lat i o to chodziło.
jeden i drugi to to samo. Tym tylko odczytasz i skasujesz błędy. Na więcej nie licz, no jeszcze podgląd parametrów bieżących podczas pracy silnika. Z tym że nie ma opisu bloków pomiarowych co w tym momencie odczytuje więc trzeba sobie ściągnąć z neta i wydrukować ściągę co jest co. Lepszy zakup to kabel KKL ale trzeba mieć laptopa ze sprawną baterią i załatwić sobie program np Vag 2,5 lub 409 PL.