1,0 hz duśi i dławi jak zimny

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

1,0 hz duśi i dławi jak zimny

Post autor: pay245 »

Witam mam taki o to problem gdy autko postoju jakiś czas lub jest zimne strasznie dusi i dławi powinno sanie się włączyć odrazu po naciśnięciu pedału a tu jak by nic :/ dalej go dusi i dławi muszę co chwile dodawać gas do póki się nie rozgrzeje co może być przyczyna ?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Ssanie do przeglądu
p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

Post autor: pay245 »

wyregulowane jest dobrze bo sprawdzałem, chyba że da się jakoś jeszcze prócz ustawienia na te 2 kreski
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

A w dobrym stanie są przewody zapłonowe, cewka i kopułka z palcem? Takie cyrki mogą też być przy wilgoci w powietrzu :) a że pogodę jaką mamy to widać więc radzę np. wieczorem otworzyć maskę i popatrzeć na przewody czy nie ma dyskoteki ewentualnie jak ktoś lubi mocniejsze wrażenia można ręką szukać :dizzy:
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Rano zanim go odpalisz zdejmij dekiel z filtra powietrza wsadź łapę pod patelnie i dodaj gazu jeśli pstryknie i zamknie przepustnicę rozruchową to ssanie rzeczywiście działa.
Obrazek
p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

Post autor: pay245 »

zrobione już :) była wina braku sanie już jest ok
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Witam. Przepraszam, że odnawiam :/ U mnie ten sam problem. Jadę rano do szkoły, ja mu w gaz a on się dławi i nie ma siły jechać. Sprawdzaliśmy z tatą przepustnicę i jest cały czas otwarta. Co robić?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Nikt nie będzie miał za źle odnowienia tematu gorzej jak byś założył nowy taki sam.
A wiesz o tym że w tym silniku jest ssanie półautomatyczne? Co oznacza że po przekreceniu kluczyka na zapłon trzeba ssanie włączyć poprzez jednokrotne naciśnięcie pedału gazu. Dopiero później uruchamia się silnik.
Jeśli to nie pomoże to pisz będziemy szukać dalej
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Tak wiem :p Robię tak, przyciskam nawet 3x i nie pomaga. Właściwie to każdy o tym ssaniu mówi inaczej, słyszałem już że pedał gazu trzeba przycisnąć 1x, 2x i 3x ;p
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

to nalezy przestawic mechanizm bimetaliczny p-rzeslony rozruchowej.

wchodza do tego mechanizmu dwa weze wodne.
Obrazek
na tym zdjeciu sa odpiete.

ustawia sie to na zimnym silniku.

od siebie przeslone przymykasz.

do siebie otwierasz.

zeby to ruszyc trzeba odkrecic 3 srobki na krzyzak


najlepiej to wyciagnac i zobaczyc czy sie przypadkiem ten bimetal nie polamal
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Obyło się bez tego :p Włożyłem drugi akumulator do samochodu ponieważ mój był na skrajnym wyczerpaniu i samochód pierwszy raz od bardzo dawna zaskoczył mnie ssaniem ;-) xD xD xD xD Teraz słychać jak przepustnica otwiera się i zamyka xD

Mam jeszcze pytanie dotyczące samego ssania. Czy u każdego tak jest, że na włączonym ssaniu samochód nabiera wysokich obrotów? odpalam go i stopniowo obroty są wyższe, dodaje gazu i spadają do normalnych. Czy tak być powinno? Tata mówi, że przy zimnym silniku i oleju od takich obrotów silnik mocno dostaje po dupie. Jak to się ma do całości?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Powiedz tacie ze sie nie zna, obroty na ssaniu powinny wynosic ok. 2000obr/min
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Tłumaczył mi to tak, że olej jest zimy i smarowanie silnika jest bardzo słabe przez co wszystko dostaje mocno po dupie. 2k to się znaczy jakie?:D mocno wysokie?
POLO ! i jedzie się lepiej
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Jest w tym ziarenko prawdy,zależy na jakim oleju jeździsz i zawsze możesz dodać gazu wtedy obroty spadną.Też nie lubię jak mi autko wyje :P
Obrazek
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Jak długo działa ssanie tak w ogóle? czy na tych wysokich obrotach nagrzewa się szybciej? po jakim czasie samochód można już porządnie przeciągnąć? :grin:
POLO ! i jedzie się lepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”