A Więc tak mam problem z dmuchawą gdy włożę bezpiecznik 16A to po przekręceniu kluczyka (zapalenie się kontrolek) odrazu się przepala :agresyw: , natomiast jak włożę 25A przekręcam kluczyk i dmuchawa chodzi przez jakieś 2 sekundy i przepala :agresyw: . A Więc co zrobić ? Muszę zrobić tą dmuchawe ponieważ nie da się tak jeździć, szyby zamarzaja... zimno... Proszę o pomoc.
Dajecie mi jakieś tutaj pomysły :mrgreen: :mrgreen: a dmuchawa mi kręci i w ogóle tylko problem w tym tkwi ze kręci przez jakiś czas (2 sek) a później wywala bezpiecznik ;/
Mow szczoti w silniu od dmuchawy staneły i dla tego nie moze ruszyć i przepala bezpiecznik:/ musisz to obejrzeć ewentualne wd40 psiknac moze ruszy
PozdraVWiam
przeciez dalem Ci linka do rozwiazania .. rusz głową .. koledzy napisali ze zwarcie sie robi [quote=""kolunio21""]Mow szczoti w silniu od dmuchawy staneły i dla tego nie moze ruszyć i przepala bezpiecznik:/ [/quote] , bo silnik stoi i sie przegrzewa i przepala .. nie wiem jak to mam jasniej napisac ,wez rozkrec silnik zlikwiduj luz z silniczka ,nasmaruj i nie bedzie juz sie zacierac ,co za tym idzie nie bedzie przepalac .. i prosze czytaj ze zrozumieniem !
Krawiec. Jak Boga kocham... Tak, czy inaczej musisz to rozgrzebać. To ewidentne zwarcie. Jak zaczniesz pchać mocniejsze bezpieczniki, to sfajczysz instalację. Zaczynając od silnika dmuchawy, to mogą "kleić" szczotki, mokra wtyczka, przegrzany zwarty opornik, przetarty kabel zwierający do masy. Jednym słowem milion drobiazgów które trzeba sprawdzić. Ja stawiam na szczotki.
Nie no wole już się pobawić z tym silniczkiem chyba że nie dam rady to kupie nowy tylko tez neiw iem czy to nie przez to bo śnieg dostaje się do tej głównej kostki ;/ dzisiaj to przeczyszczę i zobaczę...
Obawiam sie ze lepej bedzie zrobić regeneracje starego silniczka albo zakupić uzywke bo nowy sprzedaja razem z nagrzewnica i nie malo kosztuje bo dowiadywałem sie kiedys koszt ok. 350zł, no chyba że ma sie sporo gotówki
PozdraVWiam