[86c2f] Uszczelka pod głowicą

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pay245
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 09 wrz 2009, 10:10

[86c2f] Uszczelka pod głowicą

Post autor: pay245 »

Witam dałem wymienić jakiś czas temu uszczelkę pod głowicą i klawiaturą i znów mi wycieka czy jest to normalne ? czy gęstszy olej coś pomoże używam pół syntetyka? proszę o odp
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Tez mam to samo po wymianie, ratuje jedynie drozsza uszczelka jakis elring w kazdym badz razie te drozsze
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

U wielu osób się tak dzieje tylko teraz mówisz o mokrym pod uszczelka głowicy czy pod klawiatura
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

wymieniałem uszczelkę w 1.0 pod głowicą dwa razy (przy drugim razie była planowana głowica) i nadal się sączył olej :D
pod klawiaturę kupiłem nową i gorzej ciekła niż stara :D
wniosek musisz uszczelki z wyższej półki
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

czyli napewno erling, ponoć jest kauczukowa :D
Obrazek
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Nie musi być erling(choć nie zaprzeczam o jej jakości) wystarczy, że uszczelka pod głowicę posiada taki pasek silikonowy wokół kanałów.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Luki38
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 14 lip 2009, 8:27

Post autor: Luki38 »

Może blok silnika krzywy, miałem kiedyś taki przypadek planowana głowica, dwa razy wymieniana uszczelka i dalej się sączył olej spod głowicy na rogu. Wymiana silnika pomogła. Przy uszczelce pod osłoną wałka to doradzam dobrze odtłuścić i sylikonem delikatnie uszczelkę z obu stron posmarować, sprawdzić odmę.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

picksar
mi chodziło o uszczelkę pod deklem, a tobie o tę pod głowicą, a raczej każda pod głowice posiada paski silikonu no chyba że kosztuje 10zł :D
A to co Luki38 napisał żeby posmarować silikonem to nie radzę tego :) Ja tak zrobiłem i na chwilę pomogło a potem znowu to samo, a szlag myślałem że mnie trafi jak to skrobałem :D Teraz mam zamiar spróbować położyć na smarze.
Obrazek
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

jesli chodzi o uszczelke pod pokrywą zaworową: bardzo czesto leci olej przez skrajne mostki wałka rozrządu, czy uszczelniacze, winna moze być tez krzywa pokrywa.
Obrazek
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Za komplet uszczelek Elring'a i śrub do głowicy tejże samej firmy zapłaciłem ~130 zł. A z tego co mi wiadomo, to uszczelki Elring'a były zakładane fabrycznie. Z drugiej strony się nie dziwie, bo nawet samo opakowanie od uszczelki pod głowicę wyglądało bardzo solidnie a i sama uszczelka nie pozostawiła niczego do życzenia. Polecam, od 1,5 roku nic nie cieknie i wszystko szczelne.
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

polecam elring u mnie w 1.0 dala rade
5,6 Pb /100km
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Mam pytanko, w garażu mam "zapasowy" AAU, jak blok delikatnie szlifnę w celu wyrównania miejsca pod uszczelkę tłoków czy to nie wpłynie na pracę silnika (może jakieś 0,1 mm) tłoki nie będą klepać po zaworach? ktoś to przerabiał?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Będziesz musiał dać proporcjonalnie do szlifu grubszą uszczelkę, to się mierzy żeby nie było później zonka
Obrazek
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

[quote=""Crazy""]Mam pytanko, w garażu mam "zapasowy" AAU, jak blok delikatnie szlifnę w celu wyrównania miejsca pod uszczelkę tłoków czy to nie wpłynie na pracę silnika (może jakieś 0,1 mm) tłoki nie będą klepać po zaworach? ktoś to przerabiał?[/quote]


jesli chcesz tylko zabielić i powierzchnia nie jest zbyt krzywa, to sie nic nie stanie, co do zaworów to raczej sie nie spotkają z tłokiem, gorzej jesli będzie trzeba dużo zdjąć, bo może być sytuacja w której tłok może uderzyć w głowicę - ale to możesz sprawdzić obracając wałem z założona i dokręcona głowica, jeśli uderzą to będzie trzeba tłoki obniżyć.....

A jaki jest powód dla którego chcesz planować blok?? blok jest żeliwny i w zasadzie jeśli nie ma jakiegoś konkretnego powodu się tego nie stosuje


co do uszczelki.. jest tylko jedna grubość...
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

marian chcę wyrównać powierzchnię żeby olej mi się nie sączył. wole powierzchnie na równo zjechać (nie planuje zdzierać milimetry) i później zapomnieć o wyciekach. aktualny silnik co posiadam w poli sączy się, i nie chcę powtórki jak złoże ten.
i skoro jesteś obeznany w silnikach, jak wymontować rurkę na bagnet żeby ją nie powykrzywiać? siedzi tylko na wcisk?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”