Witam
Chciałem jakiś czas temu włączyć zamknięty obieg powietrza w swoim aucie i nie da się. Nie zwróciłem uwagi na ten szczegół bo praktycznie go nie używam ale dostałem się do środka i moim oczom ukazał się taki oto problem:
Zdjęcie nr.1
http://img192.imageshack.us/img192/6963/image001tl.jpg
Widzimy cały panel przełączników nawiewu.
Zdjęcie nr.2
http://img411.imageshack.us/img411/9448/image002wth.jpg
Przybliżenie otworów gdzie wchodzi przycisk "nawiew zamknięty"
Zdjęcie nr.3
http://img203.imageshack.us/img203/1843/image003rm.jpg
Przycisk "nawiew zamknięty"
i teraz tak: w otowrach ze zdjęcia nr. 1 i 2 środkowy otwór ma w sobie diodę która daje pomarańczowe światło gdy włączymy zamknięty obieg powietrza, natomiast prawy otwór posiada w sobie guzik którym włączamy "zamknięty obieg"
Problem w tym iż guzik ze zdjęcia nr.3 ma w sobie światłowód ten kawałek plastiku i względem guzika którego naciskamy może być zamontowany jedynie pośrodku niego.
Oczywiście guzik pasuje do każdego otworu natomiast może być tylko w środkowym otworze ze względu na ramkę która to wszystko zakrywa.
dzięki mam nadzieje że nie jest to zawiłe i łatwe do zrozumienia.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 20:38 przez
DEFENCE, łącznie zmieniany 1 raz.