[86c2f] Gaśnie, obroty za nisko spadają, brak mocy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

[86c2f] Gaśnie, obroty za nisko spadają, brak mocy.

Post autor: matGT »

Witam.
Polo 1.3 mono, 55 KW. rok '94 .

Wczoraj : przy gwałtownym dodaniu gazu dławi się, brak mocy. Ruszać trzeba z powyżej 2 tys. obrotów.
Sprawdziłem wszystkie wężyki od podciśnienia, wyczysciłem swiece i wydawało mi się, że było lepiej.

Dzisiaj : samochód ma zauważany spadek mocy, obroty spadają za nisko i auto gaśnie. Najczęściej przy kombinacji z wduszonym sprzęgłem i hamulcem (na luzie). Czasami nawet po włączeniu dmuchawy na 3 bieg.

Filtr paliwa wymieniony kilka tygodni temu. Przepustnica czyszczona w tym samym czasie.

Przejrzałem wszystkie tematy, lecz nie znalazłem podobnego do mojego, wiec zakładam nowy.
MOJA DIAGNOZA : zapłon? Hall? cewka?
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

sprawdź czy masz dobre ładowanie. i może świece i czy nie masz dyskoteki pod maską. a paliwa masz dużo?
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Akumulator wymieniony tydzień/dwa tygodnie temu i raczej jest ładowanie (musialbym sprawdzić), gdyż tamten padł na amen. Swiece wygladały na czyste, dodatkowo zmniejszyłem przerwe, bo była moim zdaniem duża. W sumie tylko jedna była czarna. Paliwka pół baku.

Dyskoteki raczej nie ma, bo to by cały czas te same objawy były przecież. A wczoraj były inne i dziś są inne.

Może rzeczywiście coś z zapłonem? A może wilgoć gdzieś sie dostała? Tyle sniegu ile było wczoraj w moim mieście, to nie pamietam od 20 lat. :P
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Obecnie samochód gaśnie, obroty spadają za nisko i zgaśnie nie utrzymując ich. Czasami zdarzy się również dławienie przy dodaniu gazu.
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

Zajrzyj pod kopułkę rozdzielacza zapłonu czy masz sucho.
Das Auto.
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

ja mam identyczny problem co ty i tez nie wiem co to moze byc:D zaraz ide probowac wymieniac rozne rzeczy:D i zobacze;D stawiam na aparat zapłonowy. a jak nie to wymienie wtryski kompa i wsyztsko co sie da;D naszczescie mam wszystko na podmianke;D
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Kolego jak znajdziesz przyczyne, to blagam daj znac! Wkurza mnie ten problem, nie lubie jak cos nie dziala z samochodzie :P
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

pod kopułką sucho. Sprawdzałem. Dla pewnosci przeczysciłem te 4 blaszki papierem, bo troszkę zasniedziałe były. Bez zmian..
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

zmienilem wszystko prawie;D najpierw aparat zapłonowy kopołka i palec nic dalej to samo. potem wymienilem wszytskie wezyki gumowe z podcicnienia na nowe. to samo potem inny komp to samo wreszcie sie wkurzyłem odpiołem sonde i okazało sie ze to chyba to odrazu podnioslem auto zmienilem sonde i wg mnie juz po kłopocie dopiero jutro sie okaze czy to na bank to jak pojade w dłuzsza trase a nie 2 kilometry:D. potem zostaje jescze tylko regiel paliwa i wtryski:D wszystko inne juz sprawdzilem i wymieniłem:D
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Koniecznie daj znać o efekcie. Ja jutro zabiorę się za wymianę niektórych wezow, bo sa strasznie sparciałe, i wywale zawatosc "puszki", która jest koło odpowietrzania skrzyni korbowej.

Słyszałem też, ze niby może być to silnik krokowy.
ethan - jaki masz silnik? gaz? benzyna?
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

benzyna 3f tam nie ma krokowca wymiana sondy pomogła
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Ja dzisiaj podłączyłem swojego pod VAGa u kumpla i jedynym błedem okazał się "włącznik biegu jałowego" = krokowiec. Diagnoza jest, obecnie szukanie używanego jakiegoś, bo nowy Boscha ok 400 zł, wiec prawie 1/4 wartosci auta. ;P

Przelece jeszcze sylikonem czerownym podstawe wtrysku i wszytskie gumy w przepustnicy, zeby miec pewnosc. Wymienie również wąż od odpowietzania korbowodu, bo zauwayzłem ze sparciały. Mam nadzieje, ze to pomoże. :)

U mnie sonda w porządku, bo komputer nic nie pokazał.
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

jak podłaczyles polo pod Vaga? mi sie nie udalo, nie chciał nic sczytać. nowy krowiec Bosha kosztuje ok 70zl na allegro :)
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

oryginalny bosch na pewno nie kosztuje 70zl jesli chodzi o nowke a z uzywka to roznie bywa - wiem bo sam wymieniam i po znajomosci u kumpla z hurtowni mam oryginal za 200zl a normalnie kosztuje weicej ... mialem juz 2 nieoryginalne i niestety nie moge polecic
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

no faktoza, moje nie dopatrzenie, przepraszam :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”