Hej Przemek 26 mam ten sam problem juz od ponad roku,zrobilem z tym juz 20000 km i nic sie z silnikiem nie dzieje,no ale opisze co i jak:
otoz dzieje sie to tylko na biegu jalowym po ok 20 sekundach,jak trzymam lekko gaz np.na swiatlach wszystko jest ok.(powtarzam wystepuje u mnie tylko na biegu jalowym)
tylko jak plyn chlodniczy osiagnie 90 stopni-silnik jest nagrzany
nie odczuwam zadnego spadku mocy,przed wypadnieciem zaplonu/odlaczeniem 1 gara

jesli juz wypadnie zgasze auto i po 5 minutach wszystko gra
Z rzeczy sprawdzonych/wymienionych:
swiece-swoje juz przejechaly/elektrody byly czarne
kable WN-mialy przebicie-wymienione
modul zaplonowy-krowie cyce

podmieniony,nie bylo zmian dalej zaplon wypadal na tym samym cylindrze
zamienione wtryski-to samo
katalizator sprawdzony-stan bdb
sondy-dobre
czujnik temp.c.chlodzacej:VAG-wskaznik na desce rozdzielczej-OK
diagnoza vw wieszajacy sie zawor-moim zdaniem bzdura,bo niby czemu jak zaplon wypadnie i na odpalonym silniku zrobie reset bledu Vagiem to znow zaczyna pracowac na 4 gary??
zmierzylem napiecie na wtryskach i w momencie utraty zaplonu nie ma napiecia na ww. wtrysk tak jakby komp przestal nagle podawac napiecie na 1 wtrysk-zawsze ten sam.
mam juz nowe ECU tylko musze rozkodowac immo ze by je podmienic,wiec szukam kogos z vagiem tacho itp.
powiedz mi czy twoj silnik pracuje rowno na biegu jalowym ??
byc moze ECU MUSI wylaczac napiecie na ktorys gar oszczedzajac przy tym KATa-gdy mieszanka paliwowo-powietrzna jest nie teges??no ale vag by chyba pokazal fuel to rich,albo cos w tym stylu??
co do problemu w polo iwus663 to mysle ze przy wykruszonym klinie na kole pasowym wypadalby zaplon na wszystkich cylindrach a nie na jednym-szczegolnym-bo caly zaplon ulegl by przestawieniu.
co do popychaczy to tez nad tym myslalem,ale moje nie tykaja,jedynie ok minuty na zimnym no ale to norma
Walcz dalej i badz nieugiety

-update-uj jak cos
