[86C2F] Spalanie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
młodykierowca18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 30 paź 2009, 23:03
Lokalizacja: Poznań

[86C2F] Spalanie

Post autor: młodykierowca18 »

Chyba mam powazny problem. Moje polo pali coraz wiecej..Teraz wyszło ponad 9 litrów. Silnik 1.3 na wtrysku, 184 tys. Nie dawno wymieniłem olej i filtr oleju. Swiece dobrze przepalaja. Palec wyczysciłem. Dodam ze silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach. I silnik mi sie wydaje troche bardziej mułowaty. Co zrobic ? Musze wymienic filtr paliwa, moze tam jakies nieszczelnosci sa. Ale to bym wyczuł ze benzyna smierdzi. Pomózcie bo jak na ucznia to nie wyrobie na paliwo.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Sprawdź lambde ostatnio pisałem na forum jak sprawdzić prosta sprawa a bedziesz wiedział o co kaman, a co do spalania to żeczywiście chleje a jeszcze zapytam czy na któtkich odcinkach jeździsz?
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
młodykierowca18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 30 paź 2009, 23:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: młodykierowca18 »

A moze to zapłon zle ustawiony ? Nie, raczej nie na krótkich chyba ze jade do sklepu. Ale codziennie jezdze po 16 km w jedna strone do szkoły.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

to nie powinno tyle palić auto Twoje sprawdź lambde kolego wtyczka jest patrząc na silnik pod patelnia(filtr powietrza) po lewej stronie przykręcone są 2 wtyczki do kolektora ssącego ta przy kolektorze jest od lambdy, bierzesz mirnik w ręke nastawa na volty stałe i plus do czarnego przewodu od wtyczki tylko jeden jest i 2 białe a minus do masy napięcie powinno oscylować od 0.2v do 0.8v tylko pamiętaj że silnik nagrzany musi być.
A co do zapłonu to albo pojedź na lampę ustawić albo samemu możesz się pobawić delikatnie go przekręcając w lewo lub w prawo auto powinno się ładnie się wkręcać na obroty i schodzić z obrotów.
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
młodykierowca18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 30 paź 2009, 23:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: młodykierowca18 »

A jak bedzie cos nie tak z sonda to na co to w wskazuje i co wtedy?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Uszkodzona lambda = duze spalanie, czarny dym z rury, nierowne obroty, szarpanie silnikiem. Sonda ma pracowac w takich watosciach jak kolega wyzej napisal, jezeli stoi w miejscu albo zawiesza sie na pewnych wartosciach to tylko kosz, moja sie zawieszala. Sprawdzasz na rozgrzanym silniku. Ecu jak jest uszkodzona to podstawia wartosc 0,45v
Obrazek
Awatar użytkownika
młodykierowca18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 30 paź 2009, 23:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: młodykierowca18 »

Ile kosztuje ta sonda?
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

boscha koło 200zł nówka orginał
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

200zl to uniwersalna Boscha
Obrazek
Awatar użytkownika
pieeetia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 30 cze 2009, 20:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pieeetia »

witam
jak podepne miernik to wkrecic go na obroty??
6N2 1.4 TDI - 2001r
86C2F 1.3 - 1993 r
Patrz w lusterka dwa razy. MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

pieeetia
Na jalowych ma pracowac zarowno jak i na podwyzszonych, przy dodawaniu gazu bedzie bogata
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dokładnie ale lepiej na jałowym biegu lambdę oblukać.
Awatar użytkownika
pieeetia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 30 cze 2009, 20:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pieeetia »

dzisiaj wymienilem lambde na NGK i oscyluje mi na takich samych wartosciach jak na starej 011-021
6N2 1.4 TDI - 2001r
86C2F 1.3 - 1993 r
Patrz w lusterka dwa razy. MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE.
Awatar użytkownika
BzyQ
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BzyQ »

sprawdź jeszcze czy nie wypaliła się gumowa uszczelka pod wtryskiwaczem, bo u mnie były takie same objawy i wymiana poogła :)
było VW Polo 86C2F 1.3 55km
jest Peugeot 309 XL 1.4 67km
jest Peugeot 309 Graffic 60km
s
strong21
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2010, 22:35
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: strong21 »

i jak , naprawiłeś ?:) Moje Polo ma te same objawy ;/
/"Umiesz liczyć, licz na siebie"/
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”