Strona 1 z 1

Geometria po zmianie springów

: 26 mar 2010, 19:48
autor: foxmen1
hello dzis w planach zmiana springów w mojej 6n po -40 tył i przód. Robota z tyłu zajęła max 30min i były założone. Problem pojawił się z przodu. Po wykręceniu amorka nie dało się wykręcić śruby trzymającej łożyska więc zostałem tylko i wyłącznie z założonym tyłem. Wracając do domu zauważyłem ze coś się stało z geometrią z przodu tj. opony piszą przy najmniejszym skręcie a trzymając krzywo kiere jadę prosto. Czy zostawienie z tyłu -40 a przód standard ma na to jakiś wpływ?

Re: Geometria po zmianie springów

: 26 mar 2010, 19:53
autor: vwkas18
foxmen1 6n ma regulację pochyłów
więc siadła ci geometria

Re: Geometria po zmianie springów

: 26 mar 2010, 20:12
autor: foxmen1
[quote=""vwkas18""]foxmen1 6n ma regulację pochyłów
więc siadła ci geometria[/quote]

kurczaki właśnie doczytałem ze trzeba było obrysować położenie tych śrub przed odkręceniem heh szkoda. Jutro ciągnę wymiar z amorka po drugiej stronie ustawie tak samo i może jakoś się dobujam do poniedziałku.

Re: Geometria po zmianie springów

: 26 mar 2010, 22:24
autor: kozik
Ostatnio byłem diagnosty, który powiedział mi, że przy montażu dobrze jest wziąć poziomice, przyłożyć do piasty i ustawić tak żeby był pion. Jak złapiesz pion, skręcasz wszystko na mocno i po opuszczeniu auta kąty powinny być poprawnie ustawione.
Nie jest to super dokładna metoda ale zawsze lepsze to niż ustawianie "na pałe".

Re: Geometria po zmianie springów

: 27 mar 2010, 17:05
autor: wojtasek
nic nie pomoże po każdej zmianie trzeba zrobić geometrię