Strona 1 z 1
Gwint AVO
: 07 maja 2010, 13:16
autor: Joker
Witam chciał bym wiedzieć co sądzicie o zawieszeniu gwintowanym do 6N firmy AVO. Czy warto zakładać i ile może kosztować nowy/używany.
Re: Gwint AVO
: 07 maja 2010, 13:49
autor: Skfarek
U nas w klubie się nie spotkałem, natomiast z tego co wiem to Anglicy często zakładają i sobie chwalą

Zaloguj się tutaj:
http://www.clubpolo.co.uk/ napewno znajdziesz kupę opinii na jego temat.
Re: Gwint AVO
: 08 maja 2010, 12:50
autor: Joker
Tylko ze po angielsku czyli to nie dla mnie ;p
Wygląda to tak
a i zastanawia nie to +/-
nom i nie wiem czy mam zakładać czy się opłaca nom i czy to jest dobre w ogóle
co sądzicie?
Re: Gwint AVO
: 08 maja 2010, 18:17
autor: Michał88
[quote=""Joker""]a i zastanawia nie to +/-[/quote]
Regulacja twardości :scratch:
Re: Gwint AVO
: 08 maja 2010, 19:00
autor: Joker
He he mnie się nie pytaj ja się nie znam :oki:
ale coś mi się nie wydaje żeby to od tego było.
Twardość chyba zależy od sprężyn
Re: Gwint AVO
: 08 maja 2010, 20:43
autor: ThundeR
[quote=""Michał88""][quote=""Joker""]a i zastanawia nie to +/-[/quote]
Regulacja twardości :scratch:[/quote]
na bank regulacja twardości
Re: Gwint AVO
: 10 maja 2010, 16:37
autor: lexyy
tak regulacja twardości, w jakiej cenie to masz? wciśnij tłoczyska i zobacz czy same ida do gory, jak gazówki to pójdą tłoczyska do góry
Re: Gwint AVO
: 11 maja 2010, 10:36
autor: Joker
[quote=""lexyy""]tak regulacja twardości, w jakiej cenie to masz? wciśnij tłoczyska i zobacz czy same ida do gory, jak gazówki to pójdą tłoczyska do góry[/quote]
Ostatnio wcisnąłem lekko wchodziło ale ciężko było wyciągnąć.
A jak to wmontować do auta? Trzeba wykręcać z coś z starego zawieszenie, te łożyska gumy itp. ?
Re: Gwint AVO
: 11 maja 2010, 15:37
autor: lexyy
tak jak to jest dedykowany do twojego polo to tylko przekładasz miseczkę i górne mocowanie amortyzatora, ja proponuje kupić nowe mocowanie jak masz zamiar dłużej na tym śmigać
Re: Gwint AVO
: 11 maja 2010, 21:27
autor: elja
moze to nie regulacja twardosci tylko tlumienia tak w woli scislosci
Re: Gwint AVO
: 11 maja 2010, 22:24
autor: Borek
[quote=""elja""]moze to nie regulacja twardosci tylko tlumienia tak w woli scislosci
[/quote]
potocznie można powiedzieć ze to to samo

Mniejsza siła tłumienia-zawieszenie chodzi szybciej, jest czulsze na małe nierówności, ale też bardziej buja czy nurkuje. Wieksza siła tłumienia-tłoki chodzą wolniej zawiesznie jest "zamulone" i mniej podatne na tłumienie nierówności, ale za to ogranicza przechyły na zakrętach czy przy hamowaniu. Jednym słowem super sprawa taka regulacja :good: